jalkapöydän ja säären kipeytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pate92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelmani on, että juostessani/kävellessäni jalkapöydän ja säären alueella ilmenee särkevää kipua. olen 18 vuotias joten ei vanhuuskaan ole vielä ovella :D 187 cm pitkä ja painoa 84. Olen pelannut nuorempana 5 vuotta futista joten olisiko mahdollista että vamma tulisi sieltä asti ? puntilla olen käynyt pian 2 vuotta. Kiitoksia jo etukäteen vastailuista, kyselkää lisää infoa jos ette tajunnut tekstiäni tai jtn muuta kysyttävää ilmenee !

Kaupungissa asun joten tulee aika paljon juostua kovilla pinnoilla. Joku puhui joskus ns. penikkataudista mutta mahtaakohan semmoinen olla edes mahdollinen ? marssimurtuma ?

juu, täytyy kyl koittaa kaikkee mahdollista et tulis kuntoo. ei niistä lekureista mitään hyötyy ittelle ainakaa tähän asti oo ollu et jos ei tuu kuntoo ni täytyy varmaa men jonnekki joka on erikoistunut näihi.

juu, täytyy kyl koittaa kaikkee mahdollista et tulis kuntoo. ei niistä lekureista mitään hyötyy ittelle ainakaa tähän asti oo ollu et jos ei tuu kuntoo ni täytyy varmaa men jonnekki joka on erikoistunut näihi.

Askelklinikka?, tarkistappa meneekö se askellus oikein? Vaikkapa videokuvaa hidastaen katsomalla voi ahaa ilmiö löytyä.

Sitten ne jalkaholvin kaaret,pronaatiot ym. tulee esille jahka asiantutijat testaa>kengät jotka oikeasti sopii jalallesi voi löytyä myös heidän vinkeillä>vika voi häipyä kipukin kadota.

Lekurit tarjonnee kemiaa ja lepoo aluksi, sen jälkeen
jos ei tokene ehkä fysikaalista jos ei tokene ehkä kuvia ja ortopedin lausuntokin jne.. julkisellahan nuo toimet usein vie aikaa niin pitkään jotta paranis jo itsestäänkin joskus onneksi näin taitaa käydäkkin.

Toivottavasti syy löytyy, mitä pidemmälle viivyttelee sitä pahemmaksi äityy ja kauemmin vie aikaa korjata tilanne.

pitänee muuten kattoo tota askellusta, et siinä saattais olla jtn vikaa. omilla silmillä katsottuna ainakin näyttäis olevan kunnossa mut eihän sitä kauheen hyvin ite nää. Uudet juoksu kengät kävin hakees et tänään nähdään et oliko hankinnasta hyötyä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom