J Salonen, kuvia?

En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta onko kellään nettiversiona kuvaa eräästä helevetin (anteeksi) isosta herrasta nimeltä Jouni Salonen, kisasi n. 10 v sitten raskaassa sarjassa kehonrakennuspuolella? Siinä nimittäin olisi mallia!!!

Itteä kiinnostais kans noi kuvat, jos niitä nyt mistään/keltään löytyy. Livenä Jounia on kyllä tullu nähtyä enemmänkin sekä treenaillessa että muutenkin, saman "kylän" poikia ku ollaan... :)

Jaakoppi,otetaan kuva enskerran ku kylillä näkyy,tai keskisellä :D
Mä voin kysästä Dipiltä,uskon että siltä löytyy kuvavarastoista.Meidän salilla on ainakin yks kuva seinällä,täytyy vaik skannailla se jos ei muuta...

En tiädä, mutta kun yks hemmo näytti mulle sen kuvat olin aivan :rock: ( siis paperi versiona) ja tahtoosin et muutkin ne näkisi, olisi siinä nimittäin ainakin äijille tavoiteltavaa. Kunpa Jönne vain saisi sen ison kipinän nousta takaisin lauteille! Siinä nimittäin on asennetta kerrakseen.

Onpas näköjään vaikee löytää sähkösiä kuvia...höh

hömppä sanoi:
Mulle on tulossa käsiini huomenna tai perjantaina kuvia,katon jos on hyviä niin skannailen...

hömppä sanoi:

Tota noin, voisin oikeestaan lainata kavereilta esim vanhoja sm-kisavideoita, missä mm. Salonenki näkyy, sais ittekin kytätä niitä. Kattelin vaan että asut Treella niinku meikäkin, kaippa mä voisin niitä videoita sitte lainata tai jotain jos hirvee hinku on Jounia nähdä?

Tässä yks huono kuva,ei parempaa nyt löytyny...

Liitteet

• Jouni.webp
    Jouni.webp
    45,9 KB · Katsottu: 1 596
Jaakoppi sanoi:
Tota noin, voisin oikeestaan lainata kavereilta esim vanhoja sm-kisavideoita, missä mm. Salonenki näkyy, sais ittekin kytätä niitä. Kattelin vaan että asut Treella niinku meikäkin, kaippa mä voisin niitä videoita sitte lainata tai jotain jos hirvee hinku on Jounia nähdä?

Kiitoksia , muuta nän ilmeisesti videot heti kun yksi tyyppi ne löytää...

Jullikka sanoi:
Tässä yks huono kuva,ei parempaa nyt löytyny...

Kaahee kuva, ei anna kauheesti oikeutta...Salosella nuo kädet ovat olleet upeat, eikä ne taida nytkän kuin olla siellä "massan" alla..hhmmm....

Tukasta(kin) Jouni tunnettiin ja taisi saada jonkinlaisen epävirallisen lempinimenkin eli intiaani. J:llä oli nimittäin sen verran takatukkaa ponnarilla.

Tutustuin tosiaan Jouniin joskus -91 tai -92 vuonna Tampereella, kun hän ehdotti minulle salilla osallistumaan syksyn kisoihin (olin tuolloin 18v. ja kilpailin sitten itse vasta -93). Meistä tuli salilla hyvät tutut. Mukava mies. Hyvin vaatimaton, vaikka varaa olisi ollut vaikka mihin.
Siitä(kin) hauska mies, että olut maistui ja jopa dieetilläkin :D .

Tietääkö kukaan sellaisesta kun joku J. Stenman (en ole sata varma tästä nimestä), kilpailu-urasta on varmaan ainakin kymmenen vuotta. Voittanut jonkun SM-kilpailunkin, mutta en ole löytänyt tästä kaverista yhtään tietoa. Olen kuullut tällaisesta juttua...

Niin onko jollakin kuvia kyseisestä J. Stenmanista?

IsoDino sanoi:
Siitä(kin) hauska mies, että olut maistui ja jopa dieetilläkin :D .

Heh, juu, ja joskus dieetillä tuli muutenkin pieniä lipsumisia tyyliin "no perkele ku muija laitto niin hyvää lihasoppaa..." :D Viime talavena Jouni reenaili harrastusmieles ihan kohtuu säännöllisestikin, mutta nyt en tiedä tilannetta ku en oo vähään aikaan miestä nähäny.

Jaakoppi sanoi:
Heh, juu, ja joskus dieetillä tuli muutenkin pieniä lipsumisia tyyliin "no perkele ku muija laitto niin hyvää lihasoppaa..." :D Viime talavena Jouni reenaili harrastusmieles ihan kohtuu säännöllisestikin, mutta nyt en tiedä tilannetta ku en oo vähään aikaan miestä nähäny.

Missäpäin Jouni nykyään asuu??

Tapasin miehen viimmeksi n. 2 vuotta sitten ihan sattumalta.

IsoDino sanoi:
Tukasta(kin) Jouni tunnettiin ja taisi saada jonkinlaisen epävirallisen lempinimenkin eli intiaani. J:llä oli nimittäin sen verran takatukkaa ponnarilla.

Mulla on muuten joku vanha Bodaus-lehti, jossa kyseinen herra poseeraa jossain treenikuvissa. Yhdessä kuvassa tuo ponnarilla oleva peilin kautta näkyvä fleda on oikein ympyröity, että kaikki sen varmasti huomaavat.

Ketäs Jaakoppi siinä kalenteris oli,mikä aikoinaan tehtiin?Oliko Nalle pelkästään vai Jounikin mukana?Siitähän vois saada hyviä kuvia,mikäli jostain löytys...

Jullikka sanoi:
Ketäs Jaakoppi siinä kalenteris oli,mikä aikoinaan tehtiin?Oliko Nalle pelkästään vai Jounikin mukana?Siitähän vois saada hyviä kuvia,mikäli jostain löytys...

En kyllä muista yhtään...Alavuden vanhalla salilla oli ennen yhyres kaapis pirusti kaikkia valokuvia, pitääs kysellä että kuka ne otti tai minne ne oikeen laitettiin siinä vaihees ku tua uus sali avattiin. Joukos oli kuvia kehonrakennus- ja voimamieskisoista ja tietenki kisareissuista ;)

Jaakoppi sanoi:
En kyllä muista yhtään...Alavuden vanhalla salilla oli ennen yhyres kaapis pirusti kaikkia valokuvia, pitääs kysellä että kuka ne otti tai minne ne oikeen laitettiin siinä vaihees ku tua uus sali avattiin. Joukos oli kuvia kehonrakennus- ja voimamieskisoista ja tietenki kisareissuista ;)

Hassua että nämä "kunnon bodarit" jää unholaan, kun eivät päälistele joka lehden kansikuvissa enään...elämä on...

Back
Ylös Bottom