Järkyttävä nälkä KOKO AJAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Niin.. Mikähän mulla on, kun mun keho huutaa muka jatkuvasti ravintoa..? Treeneistä on ollut nyt jo yli viikon tauko (olin lomareissulla), eli kovasta kulutuksestakaan se ei voi johtua, päinvastoin normiarjessa kulutan enemmän. Vaikka syön ihan kunnon ruokaa, niin vatsa murisee jatkuvasti, ja mulla tekee mieli kaikkea rasvaista ja suolaista (ja sitten taas väliin vähän makeaa..) Ei tää nyt pelkästään psyykkistäkään voi olla, kun vatsa ihan tuntuu tyhjältä ja kurisee ja anelee ruokaa niin äänekkäästi, että jopa muut ihmiset sen äänen kuulee. :D Ja ihan normaalipainoinen oon, enkä oo viimeaikoina dieettaillu saatikka sitten bulkkaillut. Lomallakin syömingit meni mielestäni aika nätisti, eikä tullut mitään övereitä ylilyöntejä.

Niin ja varmuudella voin kertoa, että en ole raskaana. :D Tätä nälkää on nyt jatkunut jo useampia päiviä niin, että jääkaapilla on saanut ravata vähintään parin tunnin välein.. :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin.. Mikähän mulla on, kun mun keho huutaa muka jatkuvasti ravintoa..? Treeneistä on ollut nyt jo yli viikon tauko (olin lomareissulla), eli kovasta kulutuksestakaan se ei voi johtua, päinvastoin normiarjessa kulutan enemmän. Vaikka syön ihan kunnon ruokaa, niin vatsa murisee jatkuvasti, ja mulla tekee mieli kaikkea rasvaista ja suolaista (ja sitten taas väliin vähän makeaa..) ... Tätä nälkää on nyt jatkunut jo useampia päiviä niin, että jääkaapilla on saanut ravata vähintään parin tunnin välein.. :rolleyes:

Liian vähän ja liian harvoin proteiinia, liian usein ja/tai liikaa makeaa/sokereita, liian harvoin ja liian vähän vettä. Plus jos tämä nyt on vain muutaman päivän ongelma niin ei ehkä kannata stressata..

Ihan normaali reaktio. Intensiivisen treenikauden jälkeen kevyellä viikolla tulee helposti "jälkinälkä" (tosin tämä on vaan mun ja lähipiirin kokemus, en tiedä onko asialle tieteellistä selitystä). Syö enemmän, varsinkin silloin kun treenaat.

Ps. Toki jos on muita oireita, kuten painon laskua, väsymystä jne. kannattaa tarkistuttaa ettei oo mitään isompaa häikkää.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom