SUPERCARB 1kg -40%

Järkyttävää!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xedra
  • Aloitettu Aloitettu
Olinpa sitten ääliö ja kävin mittauttamassa rasvaprosenttini... Tulos oli melko shokki, olin ajatellut sen n. 5% pienemmäksi :mad:
Taidanpa lähteä vetämään pizzan naamaan ja vaipua sitten itsesääliin...:rolleyes:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jihuu, ei se ole niin huolestuttavaa ellei se ole yli 25% naisilla! Ellei sitten ollut dietti lopuillaan:lol2: Paljonko se sitten oli? Et kai odottanut sen olevan alle 8%

Re: Re: Järkyttävää!!!

Originally posted by Wanger
Jihuu, ei se ole niin huolestuttavaa ellei se ole yli 25% naisilla! Ellei sitten ollut dietti lopuillaan:lol2: Paljonko se sitten oli? Et kai odottanut sen olevan alle 8%

Siinä se oli rajoilla :mad:
Enkä tosiaan odottanu että se ois lähelläkään kahdeksaa!
Mutta kyllähän tämä kuitenkin loppujen lopuksi antaa lisämotivaatiota treenamiseen (ja kannustaa syömään terveellisemmin = vähemmän pizzaa ja siideriä :rolleyes: ) että saa hilattua sitä alaspäin.

Olitko mitannut sen ennenkin, vai aloititko mittaukset vasta nyt? Lukemani perusteelle mittausmenetelmät ovat niin epävarmoja, että vain ja jos mittauksen tekee aina sama henkilö samalla tavalla, voi olla edes hiukan toivoa siitä, että saa selville, onko rasvaprosentti nousemassa tai laskemassa

Niinpä, ja eri menetelmien välillä tulokset voi vaihdella villisti. Mulla pihtimittaus antoi 14% ja elektroninen 21%. Käsissä pidettävä Omron-laite taas 11% että valitsepa sitten siitä. Jos taas kuitenkin peilissä näyttää hyvältä niin viis siitä mitä joku mittari sanoo. Eli noissa mittauksissa kannattaa (jos yleensä joku kannattaa) seurata muutoksia, ja tosiaan aina käyttää samaa mittaajaa ja menetelmää, eikä niinkään verrata sitä %-tasoa suhteessa muiden saamiin arvoihin. Paras mittari sille miten treeni ja dieetti toimii taitaa kuitenkin olla oma silmä!

No mulla tuntuu ainakin nuo kaikki neljä eri menetelmäää antavan saman suuntaisiatuloksia. Omron dieetin alussa 15%, Tanita samoihin aikoihin 16%, pihdit dieetin loppupuolella 12% ja oma silmäkin kertoo kaiken olevan jees ;-)
:lol2:

elektroninen vaaka, rasvamittarilla

Ostin tossa viikko sitte vaa'an, joka mittaa rasvat kans, kun siihen syöttää pituuden ja iän. Aika kammottavia lukemia tuli... Joskin samat ku mitä salilla mittautin pihdeillä

Mutta positiivista on se, että nyt voi mitata ite joka aamu ja ilta, ja kyllä mä uskon, että jos sekä paino, että vaa'an rasvat laskee, ni kehitys on sinne minne pitäiskin.

Hei kerrotteko kiltit, että onks teilläkin sellanen "tärinä, heikko, voimaton, väsynyt" olo, ku diettaa... mul ainakin on...

No jaa, enpä kyllä ihan heti keksi miten tuollainen vaaka voi tietää, kuinka iso osa pudotetusta painosta on rasvaa :eek: Siis jos kyseessä on tavallinen vaaka, johon syötetään pituus ja ikä, sitäkö tarkoitit? Eipä ainakaan tuollaisen avulla kannata rasvaprosentin muutosta seurata. Oletan, että tuollainen vaaka toimii jotakuinkin samalla periaatteella kuin fitness-lehden sivuilta löytyvä rasvaprosenttilaskuri...

Suosittelen kyllä kaikille rasvamittariksi peiliä ja mittanauhaa, yritetään olla
miettimättä liiaksi noita prosenttilukemia :)

siinä vaa'assa on anturit joiden päälle astutaan paljain jaloin, ja se mittaa samalla periaatteella kuin sellaset joista pidetään käsikahvoilla kiinni.

en mä nyt onnex ihan NIIN juusto oo, että olisin ostanu 87€:lla itselleni laskukoneen ;))

epäilen kuitenkin, että jos saa ittensä niinku oikeesti timmiin, niin että lihasmassa pysyy, niin jossain 14%:n hujakoilla alkaa varmaan tulla jotain vääristymää, mutta toisaalta siihen on niin pitkä matka vielä, ettei mun kannata yöunia sen takia jättää väliin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Huh, no se on hyvä että et ole ostanut noin tyyristä laskukonetta :D En tiedä tuollaisesta laitteesta mitään, joten taidan pitää suuni kiinni tästä aiheesta jatkossa :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom