GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Jälleen uusi aloittelija vailla opastusta/ohjelmaa.. Apua!

Moi!
Olisiko teillä jollakulla ehdottaa minulle, aloittelijalle, saliohjelmaa?

Olen viittä vaille kolmekymppinen nainen. Kroppani on jo pitkään heittänyt vastalauseita veltolle elämäntyylilleni. Selkää ja hartioita jomottaa ja reidet ovat todella kireät sivuista ja takaa. Ryhtini on säälittävä. Lopetin vuosi sitten tupakoinnin ja painoa on tullut n. 10 kiloa lisää. Ostin kuukausi sitten salikortin läheiselle salille, mutta ilman saliohjelmaa tuntuu, että vain haahuilen laitteesta toiseen.

Olen käynyt salilla 3 krt viikko ja ajattelin jatkaa samaan malliin. Olisiko nk. kolmeen jaettu ohjelma minulle hyvä?

Tarkoituksena on aloittaa elämäntaparemontti jotta saan itseni hyvään kuntoon. Salin lisäksi aloitin juuri spinnigin, jossa pyrin käymään 2 krt/vko. Kuntoni on surkea, muttei aivan lohduton, sillä en omista autoa eli hyötyliikun jonkun verran.

Saliohjelmalta toivoisin kokonaisvaltaista lihasten vahvistumista. Ylipainoa ei ole kovin paljon joten varsinaista laihduttamista en koe tarvitsevani vaan uskon kilojen karisevan vähän kuin oheistuotteena, kunhan liikun säännöllisesti ja hieman tarkistan mitä suuhuni laitan.
Yläkroppani on hyvin jäykkä ja käsissäni ei ole voimaa nimeksikään joten olisiko järkevää sisäänajaa kroppaa ja lihaksia toimintaan mielummin pitkillä sarjoilla näin alkuun, mitä mieltä olette täällä? Liikuntaa en onneksi pelkää, sillä urheilin aktiivisesti lapsena/nuorena. Nyt 15 vuotta myöhemmin toivoisin saman innon palaavan uudelleen.

Terveisin ehdotuksia innolla odottava ja niistä kiitollinen Billibulla!

Jo löytyi!

Onhan salilla ohjelma ja opastus, mutta ajattelin päästä halvemmalla jos ohjelma löytyisi täältä -ja löytyihän se. Kiitos Centrum linkeistä!Oma mies on lupautunut auttamaan liikkeiden oikein suorittamisen opettelussa(käy samalla salilla). Nyt sitten vain reenaamaan. Ajattelin että treenaisin puoli vuotta ensin tuolla aloittelijoiden ohjelmalla. Se on sellainen koko kroppa kerralla läpi -ohjelma. Teen sen 3 krt vko. Muuten, kai nuo aloittelijoiden ohjelmat ovat yhtä lailla naisille sopivia, eikä mitään vain miesten strategisten paikkojen kehitystä varten suunniteltuja..?

Onhan salilla ohjelma ja opastus, mutta ajattelin päästä halvemmalla jos ohjelma löytyisi täältä -ja löytyihän se. Kiitos Centrum linkeistä!Oma mies on lupautunut auttamaan liikkeiden oikein suorittamisen opettelussa(käy samalla salilla). Nyt sitten vain reenaamaan. Ajattelin että treenaisin puoli vuotta ensin tuolla aloittelijoiden ohjelmalla. Se on sellainen koko kroppa kerralla läpi -ohjelma. Teen sen 3 krt vko. Muuten, kai nuo aloittelijoiden ohjelmat ovat yhtä lailla naisille sopivia, eikä mitään vain miesten strategisten paikkojen kehitystä varten suunniteltuja..?

ne aloittelijoiden ohjelmat on suunniteltu sillai et kroppaa kehittyy tasapuolisesti, eikä priorisoida mitään, eli eiköhän ne naisille yhtälailla sovellu ku samojahan ne lihakset kummillakin on :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom