Jääkiekon World Cup 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttumi
  • Aloitettu Aloitettu
"Hoppee ei ole häppee" No vittu joo. En tiiä. Nyt on kyllä takki tyhjänä.

Teemu. Mies jota olen palvonut siitä asti, kun aloin pikkusen kiekon päälle tajuamaan. Puheet on suuret, mutta ilmeisesti teot ei. Runkosarjassa ollut aina kova jyrä. Kun alkaa tosi pelit, niin hohhoijaa.

Saku. Sitä ei voi käsittää miten monesti on tullut oltua spagatissa telkkarin edessä, kun saku on alistanut. Noh, se ON voittajatyyppi, ja ikuinen taistelija. Nyt jostain syystä kipsissä. Voi jeesus.

Ei tule vedettyä aamukahvin kans vanhaa konjakkia.

Sangen negatiivistä aina kattella kanukkeja voittamassa. En jaksa jossitella mitään.

Mitä näitä hopeita nyt on... Calgary 88, Praha 92, Milano 94, Sveitsi 98, Norja 99, Saksa 2001, Toronto 2004

Siin ois ollu monet bileet torilla jos ois hoidettu homma kotia...

Kalju sanoi:
Tappio, hyvää peliä mutta tappio. Ei voi mitään. Ainut ilonaihe ettei hävitty finaalia ruottille :thumbs:
Tuohon on pakko takertua, jottei masennus pääse valloilleen :(

Nojoo. Aika vittumaista, koska voitto jäi näinkin lähelle.

Oli kyllä jo aika yllätys, että pääsivät näinkin pitkälle.

Gascoigne sanoi:
Mitä näitä hopeita nyt on... Calgary 88, Praha 92, Milano 94, Sveitsi 98, Norja 99, Saksa 2001, Toronto 2004

Siin ois ollu monet bileet torilla jos ois hoidettu homma kotia...
Jep. Mitäs niitä kultamitaleja sitten olikaan ku ruvetaan luettelemaan: Tukholma 95...

Kumma juttu. Ihan ku olis ollu tää sama fiilis joskus ennenkin :wall: Aina tulee turpaan. Ei jaksa jossitella nyt enempää. Vois vetää unta palloon vähintään jonnekki iltapäivään asti :zzzz:

Sama laulu, kuin ennenkin.Voi perse sanon minä.1-0 ja 3-2 maalit olis ollu todellakin estettävissä.2-1 maali oli aika paha.Se takana tuleva kanukki oli kyllä niin vapaana, että se olis varmaan syötöstä sisään pistänyt.Väsyttää niin kivasti, että ei edes vielä kauheesti vituta.Onneksi kohta pääsee duuniin :david:

Taidan kans vetää Miken tyylil ja vetää "all night long"
Aamul sit luennoil pyöräl oikee kunnon 'aamuaerobiset' :rock:
Vituttaa vaa nii perkeeleesti et turha koittaa mitään parin tunnin yöunii :curs:

Joo mulla on tosin viel pohjil 12-pack ja pussi sipsii et kaloreit riittää varmasti :D
Jos ny vaa valvois ja ei tulis ees krapulaa nii selviäis lieväl univelalla,vitutuksel ja katabolial.... :rolleyes:

Tosta pelist viel sen verran, että Suomen nimimiehet kyl oli vähän näkymättömis...lienee tosin Canadan paremmuutta toi, mutmut oli kyl kans Sakic ja Lemiux hienos pelikunnos.

Ja Tuomo Ruutu :worship:
Aivan uskomaton yksilösuoritus...

Kiitos leijonat :worship: Oltiin finaalissa pikkasen, mutta vaan pikkasen huonompia. Mahtava tsemppi kuitenkin, ei tarvi hävetä esitystä, kiitos!

Kyllä mun mielestä Suomi pelasi paljon paremmin kuin canada mitä tulee maalipaikkoihin. Canadalla ei ollut itse rakennettuja hyviä paikkoja kuin muutama, mutta mun mielestä se on perseestä että että ne käyttää kaikki hyödykseen ja tekee maalit. Joo ja canadan maalithan syntyi suomen virheistä. No T.Ruutu teki aika ainakin lopullisesti minut vaikuttuneeksi taidoistaan. Oli muuten hieno fiilis kun meni erien välissä pihalle saihuille niin siellä vaikka kuinka paljon muutakin porukkaa vaikee arvata mistä syystä olivat hereillä. BTW On sitten hiukan tuskaa olla töissä kun ei oikeen väsytäkään paljoo... :itku: :zzzz:

Suomen 2-4 kentät pelasi hyvin ja T Ruutu oli loistava.Näytti että jopa joillain suomalaisilla on sitä MUNAA tehdä asioita.
Munattomien osastoa tässä(kin) pelissä johti Teemu itse.
Vituttaa katella sen selvityksiä.Se on täys paska.

Paska matsi ja hopeaa lähdettiin taas kerran selvästi hakemaan.

Parempi voitti ja nykyisellä suomalaisella perusasenteella ei tulevaisuudessakaan tulla näitä matseja ja painifinaaleja voittamaan.

Vika tuolla asennepuolella. Monellakohan suomalaisella jalkapallon maajoukkuepelaajalla on maailmanmestaruus tavoitteena? Tai yleisurheilijalla muu kuin finaalipaikka?

Toista oli Kuopiossa jalkapallon kulta-aikana kun pääsarjassa pelasi 3 kuopiolaista joukkuetta ja "hoppee oli häppee". Samalla asenteella pitäisi nykyään olla maailmalla niin tulostakin tulisi ( ja tietysti kovemmat myrkyt).

Aikasta sopiva otsikkoyhdistelma liiteenä.

Suomi pelasi muuten helvetin hyvin.

Liitteet

• looppi.gif
    looppi.gif
    77,7 KB · Katsottu: 550
Tämä oli tähän asti kovin saavutus ikinä. Parempi mitä ensimmäinen mitali 88 ja se Olympiapronssi, jolloin Suomi kaasi Kanadan dream teamin. Mailmanmestaruutta -95 en laske niin kovaksi, koska taso oli muillakin joukkueilla niin huono silloin.

Vaikka Summasta kuinka haukuttaisiin, niin kerrankin Suomen pelissä oli jonkinlaista kuria. Kanada pelissä muutama paha moka tuli kohtalokkakksi. Ykköskentän puolustus oli surkeata. Haluaisin silti nähdä Jortikan Suomen luotsina.

VelttoV sanoi:
Tämä oli tähän asti kovin saavutus ikinä. Parempi mitä ensimmäinen mitali 88 ja se Olympiapronssi, jolloin Suomi kaasi Kanadan dream teamin. Mailmanmestaruutta -95 en laske niin kovaksi, koska taso oli muillakin joukkueilla niin huono silloin.

Vaikka Summasta kuinka haukuttaisiin, niin kerrankin Suomen pelissä oli jonkinlaista kuria. Kanada pelissä muutama paha moka tuli kohtalokkakksi. Ykköskentän puolustus oli surkeata. Haluaisin silti nähdä Jortikan Suomen luotsina.

On pakko myöntää että suomi pelasi taktisesti hyvin kanadaa vastaan
mutta silti olisi kiva nähdä mitä Jortikka Suomen peräsimessä saisi aikaan...

Back
Ylös Bottom