Jääkiekon World Cup 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttumi
  • Aloitettu Aloitettu
Yöllä herätys klo 01:30.Sitten autolla helsingistä espooseen kisastudioon.Sieltä aamulla himaan.Aamupala ja suihku, sitten levänneenä duuniin.Tämä ottelu on pakko nähdä piste.SUOMI-cacacacanada 3-2 :kippis1:

Nicky sanoi:
Varmaan huomenna hemmetin hyvä fiilis lähtee töihin 6 jälkeen kun on kattonut matsin. Ei viitti ottaa nauhallekkaan kun huomenna kuitenkin joku tulee selittää suu vaahdossa kuinka Suomi voitti/hävisi.

Tosiaan, ei siltä oikein voi välttyä. Täytyy joko katsoa matsi tai kuulla sitten aamupäivällä joltain ohimennen miten kävi.

Toivottavasti tulee tiukka matsi... lähinnä Suomen takia toivon sitä. ;)

Jossain aiemmissa MM-kisoissa tuli kirjeitä studioon ja niitä luettiin siellä ääneen. Yksi parhaista osui myös silloiseen kommentaattoriin Sakke Pietilään:

"Sakke, tiedätkö muuten että olet aivan Homer Simpsonin isän näköinen?"
:lol2:

Liitteet

• sakkeabe.webp
    sakkeabe.webp
    3,5 KB · Katsottu: 316
Luovutin :(. En vaan saanut nukuttua näin aikaisin. No kaipa se on sitten huomisesta pois tjsp. mutta ei se mitään Suomi jyrää Känädän! Veikkaan 1-0 suomelle. :hyper:

en halua laskea tunnelmaa,mutta kanada ei kyllä tule häviämään.
tää on just se kaikista vittumaisin tilanne,
kiusataan vaan hyvällä karkilla ja sit otetaan pois..
jos suomi pysyy edes messissä ja tulee tiukkaa niin olen kyllä tyytyväinen,
mutta on niin pahat kokemukset tnäistä loppupeleistä että en jaksa uskoa voittoon..
hyvään peliin kylläkin ja valvon koko ottelun ja suomea kannatan mutta silti..
toisaalta ihmeitä tapahtuu...mutta harvoin...ainakaan suomen jääkiekossa...
onnea silti leijona ryhmälle

En kehdannut aloittaa uutta trediä tän kysymyksen takia...
Miten tänäyönä hoidatte nukkumisen & syönnin?

purkki rahkaa naamaan ja nukkuun pariks tunniks, sit kattoon peli, pelin aikana purkki rahkaa, ja pelin jälkeen nukkuun, unta palloon 2.5 tuntia... näin itse ajattelin, onko hyvä? miten itse meinaatte?

Onko täällä paljon muitakin kellä ei näy nelonen? Helvetti ku sais jostain ton streamina ku bissetki o valmiiks hommattu. Ees sillee et vois kuunnella..

Enpähän valvo. :zzzz: Menis muuten huomiset treenit vituralleen.
Kanada vie 4-1. :itku: Ellei sitten Kipper ole TODELLA vireessä.

panza sanoi:
Onko täällä paljon muitakin kellä ei näy nelonen? Helvetti ku sais jostain ton streamina ku bissetki o valmiiks hommattu. Ees sillee et vois kuunnella..

Vahffasti epäilen, ettei stereamina tule. Jostain Kanadan radioasemalta tuo saattaisi tulla. Use the google ;)

Jartze sanoi:

Nukuin illalla pienet päiväunet eli tuskin saisin unta ennen matsia. Syönnit hoituu rahkan voimin. Mulla tuuppaa uni tulemaan aina tellun edessä. Tämä matsi tuskin on niin tylsä ellei Kanada heti alusta asti vie.

Suomi voittaa 3-1

Jartze sanoi:
Alkuillasta tunnin päikkärit, no ne tulee otettua muutenkin aika usein, mutta nyt vielä meinasin yrittää nukkua pari tuntia ennen peliä, sitten 8lta töihin nuokkumaan :D

Jartze sanoi:

purkki rahkaa naamaan ja nukkuun pariks tunniks, sit kattoon peli, pelin aikana purkki rahkaa, ja pelin jälkeen nukkuun, unta palloon 2.5 tuntia... näin itse ajattelin, onko hyvä? miten itse meinaatte?

Purkki rahkaa. 7 olutta ja about 3dl vodkaa. Maissilastuja ja lontoon rakeita. Sad but true. Katkee dietti aika kivasti...

Kokeilin äsken polarilla, niin 105 oli leposyke. Ei ihme että uni jätti tulematta. Huoh, saapa nähdä. Jos suomi voittaa, juon aamukahvin XO konjakin kera. Oli vaikea järjestellä huominen vapaaksi, mutta onneksi onnistui. Tämä on meikäläiselle kaikkien aikojen ottelu...

Jartze sanoi:

Protskudrinkkii ja öljyy, kun kotona olen kattelemassa. US-Product Line Protein XL Suklaa 30g + 0,5l maitoa. Nukun pari tuntia matsin jälkeen, sitten menen kouluun, kusen ruotsin sanakokeen ja aineen ja nukun lisää.

Back
Ylös Bottom