Jääkiekon Liiga 2013-2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu
Tirkkonen oli melko ahdistuneen oloinen jälkihaastattelussa.Turhaan syytteli tuomareita,ei valmentajan pitäs tommoseen jäädä jankkaan,pelaajat pitäs saada jotenkin viritettyä seuraavaan peliin ja unohtaa edellinen.

Hassut fiilikset on näissä playareissa,aina periaatteessa ajattelen että peli on kuningas ja tulos senmukainen....mutta mutta jotenkin pikkuinen toive olis että ainakin jompikumpi ,Lukko tai Saipa pääsis finaaliin.Ihan vaikka jollain ihme tsägämaalilla joka pomppaa kummallisesti maaliin.

Taitaa finaalis olla kyllä Kärpät-Tappara vaikk nää sarjat on pahasti kesken. En usko että kumpikaan noista voittaa 3 kertaa putkeen kumpaakaan.
JOS on toi finaalipari ni voi tulla tiukka taistelu, minkä Tappara sitten onnistuu voitoksi kääntämään. ;) :dance:

Taitaa finaalis olla kyllä Kärpät-Tappara vaikk nää sarjat on pahasti kesken. En usko että kumpikaan noista voittaa 3 kertaa putkeen kumpaakaan.
JOS on toi finaalipari ni voi tulla tiukka taistelu, minkä Tappara sitten onnistuu voitoksi kääntämään. ;) :dance:

Mä oon ainaki koko ajan (koko kauden) kuvitellu finaalipariksi Kärpät - Tappara. Ja niinhän tuo nyt näyttää toteutuvan. Huomasin tässä että oon veikannu tän vuoden pleijareissa tähän asti jokaisen sarjan voittajan oikein. Saa nyt nähä sitten että pystyykö tuo Lukko vielä yllättään. Ja muuten, varasin just lipun tiistaille Raksilaan. Aijai.

On tuo Sportin materiaali vaan käsittämättömän huono tällä hetkellä:hyper:
Toki sinne vielä parisen pelaajaa vielä tulee, mutta silti. Liigatason joukkueeseen tarvittaisiin vielä pari ketjullista laadukkaita pelaajia ja mokke.
Kysymys ei ole, onko Sport ens kaudella viimeinen, vaan häviääkö toiseksi viimeiselle 20 vai 30 pistettä.

Nojoo, eiköhän se Sport kuitenkin pyristele positiivisen liigadebyyttikauteen.

On tuo Sportin materiaali vaan käsittämättömän huono tällä hetkellä:hyper:
Toki sinne vielä parisen pelaajaa vielä tulee, mutta silti. Liigatason joukkueeseen tarvittaisiin vielä pari ketjullista laadukkaita pelaajia ja mokke.
Kysymys ei ole, onko Sport ens kaudella viimeinen, vaan häviääkö toiseksi viimeiselle 20 vai 30 pistettä.

Nojoo, eiköhän se Sport kuitenkin pyristele positiivisen liigadebyyttikauteen.

Aika nimetön ryhmä näyttää olevan, ainakin toistaiseksi. En nyt kyllä odottanutkaan megastarojen kilpajuoksua Vaasaan. Tai kyllähän ne varmaan sinne juoksisivat, mutta se maksaa, ja tästähän se on kyse. Mutta mielenkiinnolla seurataan millaisia hankintoja Spora onnistuu haalimaan. Tuosta voi kuunnella tekemäni ja laulamani Sportin kannatuslaulun vuodelta 1997 =) https://www.youtube.com/watch?v=gxTKpYIT4EA

4-2 Lukkoooo! Game 7!
1288676348194.jpg

Ei kestänyt Tapparan kasetti enää tämänpäiväisenkään pelin lopussa. Toivottavasti huomenna Tappara häviää, koska Lukko ansaitsee mielestäni paikan finaalissa. Muistan vieläkin viime vuodelta Metsolan ja Raannan lehtiväittelyt;

Metsola; " Olen paljon parempi, kuin Raanta "

Missä Raanta on nyt? Ja kuka pelaa Tapparan maalilla itsensä pihalle illasta toiseen?

Täytyy ny sanoo kyllä että ei Tapparan kannalta hyvältä näytä. Mutta katotaan ny huominen peli viä ku toi Baileniki palaa kaukaloon, jos vaikka pistäs pari häkkiä heti...!!

Pelistä voisi monesta asiasta räknätä, mutta tässä vaiheessa se nyt olisi ihan turhaa. Toisaalta onhan se kiva katsoa, kun Tappara pääsee taas lähelle, mutta jää kuitenkin niin kauas.

Taklaus oli mielestäni kaikkea muuta, kuin törkeä. Jätkä itse kääntää selän ja aikaa oli valmistautua kyllä taklaukseen. Jos tämän tasoinen pelaaja ei sitä tee niin turha silloin itkeä, kun tuleekin kipeää. Riskan puolelta ei ollut kyllä mitään epäpuhdasta. Toivottavasti pelaisi pronssipelissä, eikä saa nyt mitään naurettavaa pelikieltoa.

Ei kestänyt Tapparan kasetti enää tämänpäiväisenkään pelin lopussa. Toivottavasti huomenna Tappara häviää, koska Lukko ansaitsee mielestäni paikan finaalissa. Muistan vieläkin viime vuodelta Metsolan ja Raannan lehtiväittelyt;

Metsola; " Olen paljon parempi, kuin Raanta "

Missä Raanta on nyt? Ja kuka pelaa Tapparan maalilla itsensä pihalle illasta toiseen?

Mikä tää juttu on että Raanta olisi jotenkin jumallinen maalivahti. Ei ole ikinä tehnyt mitään mikä vakuuttaisi mua hänen kyvyistään. Ihan perus, ihankiva ja ok -maalivahti ei sen enempää.

Mikä tää juttu on että Raanta olisi jotenkin jumallinen maalivahti. Ei ole ikinä tehnyt mitään mikä vakuuttaisi mua hänen kyvyistään. Ihan perus, ihankiva ja ok -maalivahti ei sen enempää.

Siis en minäkään häntä nyt minään mahtavana pidä, mutta sille nyt näen syynsä, että Raanta pelaa NHL:ää, kun Metsola rämpii vielä Liigassa.

Raanta oli kaudella 12-13 parhaita maalivahteja, mitä sm-liigassa on ikinä nähty. Eipä se tälläkään kaudella hullummin ole mennyt, kun ekalla p-amerikan kaudella sikakon kakkosveskarina 24 ottelua ja torjuntaprossa yli 90.

Raanta oli kaudella 12-13 parhaita maalivahteja, mitä sm-liigassa on ikinä nähty. Eipä se tälläkään kaudella hullummin ole mennyt, kun ekalla p-amerikan kaudella sikakon kakkosveskarina 24 ottelua ja torjuntaprossa yli 90.

Ihan mun mielipide, mutta mun mielestä Chicagon veskarina voisi olla paperiroskakori ja sen torjuntaprossa olisi 89% suurinpiirtein.

Back
Ylös Bottom