Itseseisovat säkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perinteisistä säkeistä on ollut aiemminkin puhetta, mutta näistä en oikeestaan ole tietoa löytänyt... eli millaisia kokemuksia itseseisovista säkeistä? Itse oon tällaisen hankintaa vähän suunnitellut kun se menis kerrostaloasuntossa asteen verran mukavammin kuin perinteinen...

Lähinnä kiinnostais millaisia nämä on verrattuna perinteisiin. Ei innostaisi kuitenkaan hankkia mitään kevyttä säkkiä vastaavaa. :)

Voi että otsikon voi ymmärtää väärin..

Ihan kohtalaisiahan ne ovat kun vaan pulttaat ne kiinni lattiaan.

Muay sanoi:
Perinteisistä säkeistä on ollut aiemminkin puhetta, mutta näistä en oikeestaan ole tietoa löytänyt... eli millaisia kokemuksia itseseisovista säkeistä? Itse oon tällaisen hankintaa vähän suunnitellut kun se menis kerrostaloasuntossa asteen verran mukavammin kuin perinteinen...

Lähinnä kiinnostais millaisia nämä on verrattuna perinteisiin. Ei innostaisi kuitenkaan hankkia mitään kevyttä säkkiä vastaavaa. :)

En tiedä millaista säkkiä olet hommaamassa ja mitä yleensäkään aiot siihen treenata, mutta mielestäni paras säkki on perinteinen painava & nahkainen ja ketjuilla vieterin kautta kattoon viritetty malli.

Jos tarkoitat itseseisovalla säkkiä jossa tulee se tukitanko suoraan säkin pohjasta niin unohda suosiolla, vaikka säkin pulttaisikin lattiaan niin ne tukiraudat ovat koko ajan tiellä eli et päässe tanssahtelemaan pussukan ympärillä läheskään yhtä vapaasti kuin normisäkin kanssa.

PS. Säkin hakkaaminen kerrostaloasunnossa ei liene kovin hyvä idea noin naapureita silmällä pitäen muutenkaan (vitunmoinen töminä kun hypit siellä ja sitten vielä sopivasti lätinää päälle - puhumattakaan millainen mökä hommasta sitten lähtee jos pulttaat tukihökötyksen suoraan talon betonirunkoon).

IronMind sanoi:
En tiedä millaista säkkiä olet hommaamassa ja mitä yleensäkään aiot siihen treenata, mutta mielestäni paras säkki on perinteinen painava & nahkainen ja ketjuilla vieterin kautta kattoon viritetty malli.

Jos tarkoitat itseseisovalla säkkiä jossa tulee se tukitanko suoraan säkin pohjasta niin unohda suosiolla, vaikka säkin pulttaisikin lattiaan niin ne tukiraudat ovat koko ajan tiellä eli et päässe tanssahtelemaan pussukan ympärillä läheskään yhtä vapaasti kuin normisäkin kanssa.

PS. Säkin hakkaaminen kerrostaloasunnossa ei liene kovin hyvä idea noin naapureita silmällä pitäen muutenkaan (vitunmoinen töminä kun hypit siellä ja sitten vielä sopivasti lätinää päälle - puhumattakaan millainen mökä hommasta sitten lähtee jos pulttaat tukihökötyksen suoraan talon betonirunkoon).

Joo, eli sellaista täytettävällä alasäiliöllä varustettua mallia olin ajatellut. Esim <A HREF="http://www.everlast.fi/sa.php?lid=tuo&sid=0940c744c1e6c9c&pid=spb3000">everlastilta löytyy sellainen. </A>

Perinteinen säkkikin löytyy varastosta, mutta katto on vähän sellainen ettei sitä oikein saa kiinni... eikä tollainen itseseisova vaadi niin paljon tilaakaan. Äänekkyys on tietysti ihan totta, mutta en yöllä ajatellut treenatakaan. ;) On tuolla päivisin muutakin melua.

A.H. sanoi:
Noita säkkejä on monenlaisia, mutta toi säkki mikä on ton linkin takana ei kaadu. Löytyy himasta.

Voiko sitä potkia? Mulla putoo katosta säkit vähän väliä, eikä enää napostele porata enempää reikiä.

No kyllä sitä voi potkia, mutta koska säiliö on niin iso niin voi potkia vaan ylös. Parhaiten sopii lyöntiharjoitteluun.

Kivan näkönen vehje, mutta mietin vaan että miten kestää.?
Siinä on ilmeisesti jonkinnäkönen jousisysteemi sisällä.
Kerrostalossa muuten jos viitsii lyödä ilman hanskoja niin ei kuulu naapureita häiritseviä ääniä.

tapio sanoi:
Kivan näkönen vehje, mutta mietin vaan että miten kestää.?
Siinä on ilmeisesti jonkinnäkönen jousisysteemi sisällä.
Kerrostalossa muuten jos viitsii lyödä ilman hanskoja niin ei kuulu naapureita häiritseviä ääniä.

Tota kestoa mietin kanssa... muuten kuulostaisi ihan hyvältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli joku 10 vuotta takaperin Century-merkkinen säkki (ulkonäkö aika sama kuin tolla everlastin säkillä). Ongelma oli siinä että en saanut sitä millään pysymään paikoillaan. Ei se kaatuillut vaan liukui pitkin huonetta. Ainoa keino oli laittaa se nurkkaan, jossa se jysähteli sitten seiniin. Ei hyvä. En nyt tyrmää vehjettä ihan kokonaan, mutta mulle se ei sopinut (potku/nyrkkeilytreeniin). Joten myin sen sitten pois.

Oliskohan tuohon auttanut semmonen kuminen reikämatto? Niitä käytetään asunnoissa mattojen alla jos on liukkaat lattiat.

NP sanoi:
Oliskohan tuohon auttanut semmonen kuminen reikämatto? Niitä käytetään asunnoissa mattojen alla jos on liukkaat lattiat.

Mistähän noita sais? Asko/Isku/vastaavat?

NP sanoi:

Mahdollisesti. Sellasella karkealla ovimatolla kokeilin, mutta siitäkin säkki liukui jonkin ajan kuluttua pois. Mutta siinäkin olis ollut tuotekehittelyllä paikka laittaa jotkut kumitossut liukuesteiksi. Ehkä tossa Everlastissä on joku kikka?

Randy Couture sanoi:
Mahdollisesti. Sellasella karkealla ovimatolla kokeilin, mutta siitäkin säkki liukui jonkin ajan kuluttua pois. Mutta siinäkin olis ollut tuotekehittelyllä paikka laittaa jotkut kumitossut liukuesteiksi. Ehkä tossa Everlastissä on joku kikka?

Joo ei siinä ole mitään kumitassuja pohjalla. Mulla se säkki on laattalattian päällä, joten lattia on aika liukas. Säkki liikkuu kovasta iskusta muutaman sentin. Aikaisemmin mainittu kumimatto poistaisi varmasti liikkeen kokonaan, mutta säkin liike on niin vähäistä, että se ei ole mua häirinny. Kerrostaloasunnossa tulee kyllä meluhaittaa, koska säkki kolahtelee lattiaa vasten. Ja tosiaan se on kyllä erittäin hyvä lyöntiharjoitteluun, mutta ei potkuihin ison säiliön takia, koska alas ei voi potkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom