SUPERCARB 1kg -40%

Itseruskettavat tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu

Mopsy80

Hopeless Gage
Varmasti joku täällä käyttää itseruskettavia tuotteita? Kaipaisin vinkkejä toimivista tuotteista, jotka eivät haise pahalta / ruisleivältä.

Ostin Lorealin Sublime Bronze Express Mistin, en ole vielä testannut. Pitäisi olla raikas sitrustuoksu. Tätä ei myöskään levitetä lainkaan käsin, vaan ainoastaan suihkutetaan.

Aina aikaisemmin olen joutunut muutaman käyttökerran jälkeen lopettamaan itseruskettavien voiteiden käytön koska en ole saanut tasaista lopputulosta JA mieheltä on tullut kommenttia tyyliin aviovuoteeseen ei ole asiaa tuon hajuisena :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
kai sä kuorit ihon pari päivää ennen itseruskettavaa? se vaikuttaa aika paljon tasasuuteen :) eikä niill nyt koskaan taida saada täysin tasasta rusketusta. mä kokeilin joskus jotai lorealin purnukkaa ja se oli nii kamalan hajusta ja tuntusta et roskiin lens, ihoki tuli iha luonnottoman porkkanan väriseks :D

Kyllä ne kaikki haisevat enemmän tai vähemmän ja osassa vain se haju on yritetty peittää toisia paremmin... Mulla sitä asteittain ruskettavaa (Doven), se haisee enimmäkseen vain hajusteelle. Siitä kannattaa ottaa se tummemmalle iholle tarkoitettu, koska vaalealle tarkoitettua saa lääppiä loputtomiin ennenkuin se näkyy. Ja minä siis olen erittäin vaalea iholtani ja silti näin.

kai sä kuorit ihon pari päivää ennen itseruskettavaa? se vaikuttaa aika paljon tasasuuteen :) eikä niill nyt koskaan taida saada täysin tasasta rusketusta. mä kokeilin joskus jotai lorealin purnukkaa ja se oli nii kamalan hajusta ja tuntusta et roskiin lens, ihoki tuli iha luonnottoman porkkanan väriseks :D
Kuorin lähes joka suihkun yhteydessä...niillä kuorimakäsineillä, en kuorinta-aineella, jolla sillä ehkä kerran viikossa. Vain jalkoihin on tarkoitus voidetta laittaa, muu kroppa rusketuu kyllä ihan tarpeeksi - jos siis aurinko suvaitsisi joskus paistaa :eek:

Kyllä ne kaikki haisevat enemmän tai vähemmän ja osassa vain se haju on yritetty peittää toisia paremmin... Mulla sitä asteittain ruskettavaa (Doven), se haisee enimmäkseen vain hajusteelle. Siitä kannattaa ottaa se tummemmalle iholle tarkoitettu, koska vaalealle tarkoitettua saa lääppiä loputtomiin ennenkuin se näkyy. Ja minä siis olen erittäin vaalea iholtani ja silti näin.
Olin kaupassa kädessä jo se Doven vaaleampi voide kunnes noin Lorelin hyllyn ja muistin työkaverin kehuneen ettei sen merkin voide haise. Otin sitten tuon suihkeen, joka on siis "kuivasuihke" jota ei lainkaan levitetä käsin. Saatan tänään kokeilla sitä.

Kokeilin nyt sitä Lorealin suihketta ja ainakin käyttökokemus oli todella hyvä, suihke on uskomattoman hienojakoista, kuivaa eikä haise juuri miltään, tai ei ainakaan pahalta. Saa nähdä, alkaako yöllä haista ja tuleeko laikkuja tms. mutta jos ei ja koko kropan suihkutti hetkessä, niin tätähän voisi käyttää ympäri vuoden :)

Semmoinen kysymys vielä itseruskettavista, että kuuluko niitä levittää tai mun tapauksessa suihkuttaa tatuointien päälle? Jalassa olevan päälle vedin teipin ennen kuin suihkutin mutta unohdin ihan että selässäkin on kuva :eek::D
Ja eihän se teippi täsmälleen kuvan muotoinen ole, niin pöljältä näyttää, jos kuvan ympärille jää vaaleampaa ihoa. Yhdestä käsittelystä ei vielä huomattavaa rajaa tule varmaan, mutta pitäisiköhän jatkossa vetää kuvien päälle? Eihän se suihke mene ihon alle joten ei voi muuttaa tatuointien väriä...

Kääk, ei taida mun motoriikalla tämä suihkemetodi olla paras mahdollinen...reisissä kauheat viirut kun vahingossa alhaalta ylös suihkuttaessa käsi siirtyi paljon lähemmäs kuin 40cm joka pitäisi olla :eek:
Pakko ostaa saman merkin käsin levitettävä tuote (kun ei tosiaan juurikaan haissut yölläkään, ihan aavistuksen) ja koittaa paikata jälkeä kun eihän tämä lähde ihosta kovin äkkiä millään poiskaan. Ja ensi kerralla kun suihkutan olla todella tarkka, että matka on vähintään 40cm koko ajan :rolleyes:

En ole enää toviin edes kokeillut mitään itseruskettavia, kun lopputulos on aina sama - ihan sama kuorinko, rasvaanko vai seisonko päälläni. :D Aina on laikkuja ja mulla on eritoten jaloissa AINA niin kuiva iho, että väkisinkin tulee rumaa jälkeä.

En ole enää toviin edes kokeillut mitään itseruskettavia, kun lopputulos on aina sama - ihan sama kuorinko, rasvaanko vai seisonko päälläni. :D Aina on laikkuja ja mulla on eritoten jaloissa AINA niin kuiva iho, että väkisinkin tulee rumaa jälkeä.
Jep. Tää suihke toimi/toimii kyllä erittäin hyvin niissä kohdissa, joissa tajusin ja osasin käyttää sitä ohjeen mukaan eli 40cm päästä kohdetta. Ehkä ajattelin ettei se ole niin justiinsa mutta se todellakin on :D
Toiseen nilkkaan tosin valui myös hirveä laikku ja se on ihan tummanruskea, täytyy koittaa kuorimahanskoilla saada sitä haaleammaksi.

Jatkan kyllä käyttöä ja aion oppia tämän oikein. Mulla on säärissä sellaisia punaisia pisteitä ja kun saan ne ruskeiksi, eivät erotu kuten ilman väriä ja ehkä tulee muutenkin kosteutettua sääriä enemmän kun on tämä operaatio rusketus päällä :p

Jatkan kyllä käyttöä ja aion oppia tämän oikein. Mulla on säärissä sellaisia punaisia pisteitä ja kun saan ne ruskeiksi, eivät erotu kuten ilman väriä ja ehkä tulee muutenkin kosteutettua sääriä enemmän kun on tämä operaatio rusketus päällä :p

Epiloitko sääret? Siitä ainakin itselle tulee sääriin punaisia pilkkuja. Olen huomannut että niiden osalta auttaa/ ne saa melkein kokonaan pois kun epilointien välissä ja heti ennen hinkkaa sääret kuorintakintaalla kuiviltaan. Eli sellainen tosi karkea kinnas. Pyöreä, hörhelöinen pesukinnaskin käy. Tämä estää myös karvojen sisäänkasvamista, ja kun ennen epilointia tekee tuon hinkkauksen, saa nostettua ne esiin ajettavaksi.

Hyvä, tarpeeksi edullinen itseruskettava itselläkin hakusessa. Suihkeista en tykkää. Ja hinta ei ole tae laadusta; aika kalliiksi nämä kokeilut tulleet. Ja muutenkin mitä kalliimpi, sitä pienempi purkki. Joten se hyvä, jota yhä haen olisi kohtuuhintainen, ei tahraa lakanoita ainakaan hirveästi, ei haise liian voimakkaasti, levittyy ja kuluu pois tasaisesti eikä ole lopputulokseltaan oranssi. Länsi-Metro takuulla valmistuu, ennen kuin löydän sen. Vai olisiko jollain vinkkejä?

Mulla sitä asteittain ruskettavaa (Doven), se haisee enimmäkseen vain hajusteelle. Siitä kannattaa ottaa se tummemmalle iholle tarkoitettu, koska vaalealle tarkoitettua saa lääppiä loputtomiin ennenkuin se näkyy. Ja minä siis olen erittäin vaalea iholtani ja silti näin.
Asteittain ruskettavista tämä on parempi:
http://www.aco.fi/tuotteet/sun/self-tanning/sunkissed-body-lotion/

Kasvoille löytyy oma tuubinsa. Ei haise itseruskettavalle, ei sotke vaatteita ja saa olla aika taikuri jos tuolla saa laikkuja aikaiseksi.

Epiloitko sääret? Siitä ainakin itselle tulee sääriin punaisia pilkkuja. Olen huomannut että niiden osalta auttaa/ ne saa melkein kokonaan pois kun epilointien välissä ja heti ennen hinkkaa sääret kuorintakintaalla kuiviltaan. Eli sellainen tosi karkea kinnas. Pyöreä, hörhelöinen pesukinnaskin käy. Tämä estää myös karvojen sisäänkasvamista, ja kun ennen epilointia tekee tuon hinkkauksen, saa nostettua ne esiin ajettavaksi.

Hyvä, tarpeeksi edullinen itseruskettava itselläkin hakusessa. Suihkeista en tykkää. Ja hinta ei ole tae laadusta; aika kalliiksi nämä kokeilut tulleet. Ja muutenkin mitä kalliimpi, sitä pienempi purkki. Joten se hyvä, jota yhä haen olisi kohtuuhintainen, ei tahraa lakanoita ainakaan hirveästi, ei haise liian voimakkaasti, levittyy ja kuluu pois tasaisesti eikä ole lopputulokseltaan oranssi. Länsi-Metro takuulla valmistuu, ennen kuin löydän sen. Vai olisiko jollain vinkkejä?
Joo epiloin, mutta sheivaus on vielä pahempi ja sänki kasvaa parissa päivässä. Säännöllinen kosteutus vähentää pilkkuja, täytyy ottaa tavaksi. Sokerointiin ei ole rahaa eikä kotisokerointiin osaamista...
Menen tänään ostamaan jonkun Lorealin voiteen ja toivon parasta.. Vaikka on tämä tiikerityylikin aika magee :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä siis nimenomaan myös epiloin, jaksa sitä pikkusänkeä olla höyläämässä jatkuvasti. Ja epiloinnin välissä/ ennen kuivaharjaus. Varmaan tiesit sen, ettei heti epiloinnin jälkeen kannata rasvata? Vaan vasta kun iho rauhoittunut.

Mä siis nimenomaan myös epiloin, jaksa sitä pikkusänkeä olla höyläämässä jatkuvasti. Ja epiloinnin välissä/ ennen kuivaharjaus. Varmaan tiesit sen, ettei heti epiloinnin jälkeen kannata rasvata? Vaan vasta kun iho rauhoittunut.
En tiennyt, kiitos vinkistä! Ehkä sääriin kannattaisi laittaa myös sellaista näppylöitä erittäin hyvällä menestyksellä intiimialueen sheivauksen jälkeen ehkäisevää hedelmähappovoidetta, srfu vihreä tuubi?

Se varmaan toimii, kun on tarkoitettu juurikin ajelun jälkeistä ihoa rauhoittamaan. Peruskosteusvoiteissa tuppaa olemaan se ongelma, että mukana on hajusteita ja kaikenlaisia muita ainesosia, jotka menevät sinne pikkuruisiin käytännössä avohaavoihin, ja siten entisestään ärsyttävät. Myös käsistä itsestään saattaa rasvatessa kulkeutua ylimääräistä aiheuttaen tulehdusta.

Oma resepti tuohon, koska omaan aika epäkiitollisen setin eli vahvat ihokarvat mutta herkkä iho, on ajelun jälkeen pyyhkiä iho vain veteen kostutetulla vanulapuilla, ja antaa rauhoittua ainakin hetken, mielummin usean tunnin eli en rasvaa, eikä myöskään heti vaatteita, jotka voisivat hiertää vasta-ajeltua ihoa. Ihan kaikkein herkimmät alueet höylään, mutta epiloin myös kainalot sekä bikinin. Sattuu ihan s**tanan paljon, mutta kaikkeen tottuu. Enää ei tarvi nojata välillä kylppärin seinään, kun luulee pyörtyvänsä.

Mä olen havainnut hyväksi vita liberata- merkkisen vaahtomaisen itseruskettavan- haju on kaikista mun kokeilemista miedoin- tosi tasainen väri ja levittyy hanskalla helposti.

Mä olen havainnut hyväksi vita liberata- merkkisen vaahtomaisen itseruskettavan- haju on kaikista mun kokeilemista miedoin- tosi tasainen väri ja levittyy hanskalla helposti.
Heei, ostin juuri tänään sen merkin dark-voiteen koska myyjä suositteli ja sanoi käyttävänsä itse varsin vakuuttavalla tuloksella! Ostin myös hanskan.

Nyt kyllä jää Lorealin suihke käyttämättä - todella hyvä tuote tämä voita liberata ja rusketuksen väri todella luonnollinen kuten myyjä kehui, jo välittömästi käytön jälkeen! Ehkä vaahto olisi vielä helpompi saada tasaisesti? Onko vaahto dark vai medium vai saako kumpaakin? Miten @elsu puhdistat hanskan käytön jälkeen? Mä pesin käsisaippualla.

Vaahtoa on muistaakseni kolmea eri sävyä- mulla on dark. Hanskan olen silloin tällöin puhdistanut ihan normi fairylla(laimennettu reippaasti vedellä).

Vaahtoa on muistaakseni kolmea eri sävyä- mulla on dark. Hanskan olen silloin tällöin puhdistanut ihan normi fairylla(laimennettu reippaasti vedellä).
Jees! Hyvä tietää. Se täytyy kyllä todeta että kyllä tämäkin tuote haisee nyt kun ihoon imeytyy. Mutta jos levitän sen päivällä ja käyn suihkussa illalla, ei varmaan haise yöllä sängyssä :D

Miulle taas kävi tämän kanssa niin että se kuoriutui paikoittain pois ja oli hassun näkönen, rusketus oli kyllä alkuun ihan nätti.

Suositut

Back
Ylös Bottom