SUPERCARB 1kg -40%

itsensä haastaminen

Hellou naiset

Aina aika ajoin tykkään luoda itselleni haasteita. Ne toimii mulla motivaattoreina treenaamiseen. Milloin pitää vetää tietty määrä leukoja, milloin juosta cooper ennätysaikaan ja milloin punnertaa lisäpainoilla.

Haluaisin kuulla, millaisia haasteita te olette itsellenne tehneet. Oletteko päässeet tavoitteisiin ja miten?

Ehkäpä löytyisi itselle taas uusi haaste, johon kevään aikana sitten tavoitteellisesti pyrkisi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täähän on kiva tredi, haasteet kuuluu ilman muuta asiaan. Mä rakastan itseni haastamista, ja kyllä mä tähän asti olen myös onnistunut selviämään melkein kaikista haasteista, jotka olen itelleni asettanut. Itsevarmuus on ainakin pohjaton, ja tartun aika helposti haasteisiin, joita muutkin ihmiset sanoo, oli ne sit miten hulluja tahansa (lähinnä siis urheilun suhteen, mua ei mitkään kaljahaasteet kiinnosta) :D

Tavoitteisiin olen päässyt ihan vain kovapäisyydellä ja ahkeralla treenaamisella, sekä sillä, että tavoitteita kohti puskeminen ja niiden saavuttaminen saa mut yleisesti ottaen tyytyväiseksi ja hyvälle tuulelle. Haasteen pitää mun mielestä olla niin vaikea toteuttaa, että alkuun tuntuu melkein mahdottomalta ajatukselta, että siitä pystyy joku päivä suoriutumaan. Ainoa tavoite, mitä en ole saavuttanut ja jouduin lopulta kuoppaamaan, oli maajoukkueessa pelaaminen, ja täytyy myöntää että se oli itselleni pieni kriisin paikka (josta olen kyllä toipunut jo muutama vuosi sitten).

Tällä hetkellä isoimmat tavoitteet on syksyllä vetää vähintään 10 leukaa (mielummin 14), ja penkata 45 kilolla vähintään 25 toistoa minuutissa. Ens kevään iso haaste on juosta vähintään 2950metriä cooperissa (tämän hetkinen ennätys 2800m).

Joukkuelajissa aion olla sopivan isossa roolissa nostamassa joukkueen sm-sarjaan, ja kenties pelaamaan itsekin vielä yhden kauden sm:ää (jos ei käy niin hassusti, että muutan esim kuopioon). Yksilölajissa olen haastanut itseni joku kaunis päivä nousemaan kehään/häkkiin. Se oli tarkoitus toteuttaa tänä keväänä, mutta loukkaantumiset siirsi tämän haasteen tulevaisuuteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom