Istuvat suorat housut haussa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Evelyn
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Farkuista täällä onkin ollut juttua, mutta mahtaako mimmeillä olla vinkkejä ns. businesspukeutumiseen? Kovin tuntuvat nimittäin olevan kiven alla suorat housut, jotka istuisivat kunnolla kapeahkolle vyötärölle ja suhteessa paksummille reisille. Esim. Vero Modan ja Hennesin luomukset ei oikein tahdo mua pukea vaikka kivannäköisiä housuja usein ovatkin.

Kaikista havainnoista kiitollinen :worship:

Espritin housuja mainostettiin tuolla farkku-keskustelussa jo, mutta täytyy antaa pisteet merkille myös suorien housujen osalta. Ne vaan istuu ihan täydellisesti!

your facen housuja saa eri pituisina ja eri mallisina, kankaat on laadukkaita ja joustavia. itselleni on löytynyt sieltä housuja sekä lihavana, että nyt vähän sporttisempana kautena. omista liikkeistä ja sokokselta löytyy.

Kesällä eksyin sport heavyn myymälään ja tein löydön;
uncle samin mustat suorat housut!!!!
Istuu ihan todella hyvin,vyötäröön ei jää sitä ilmarakoa nyrkin verran ja muutenkin,todella hyvät!!! :)
sillon oli vielä tarjouksessa,maksoin niistä muistaakseni 10 euroa :eek:

Mulla on ollut vuosikausia ihan sama ongelma, reisista kiristää, vyötäröltä jää 10 cm "yli".

Aleksi 13:lla on paljon malleja, jotka täyttävät kriteerit. Myyjiltä kannattaa kysyä. Esprit toimii mullakin. :)

Kerta kiellon päälle: Esprit. Suosittelen, ensimmäiset täydellisesti istuvat suorat housut mitkä olen löytänyt. Saa ainakin kahdella lahkeenpituudellakin, kerranki sopivat lahkeet myös mun töppöjaloille!

your facen housuja saa eri pituisina ja eri mallisina, kankaat on laadukkaita ja joustavia.

Your facen taskuläpällistä mallia on parit, Polalta taitaa olla viimeiset jakkupuvut ihan täysviralliseen käyttöön (mutta myyjää tarviin valintaan kun en jaksa sovittaa kymmeniä malleja ja lisäksi ne vaihtuu). Näissä molemmissa vyötäröä ja lahjetta saa liki sopivana tai vyöllä korjattavana ilman että istuvuus kärsii (se on sitten makuasia, onko ongelma lyhyitten kopien lisäksi pieni maha vai vanttera reisi ;)).

:offtopic:Your facella on semmoisia isokaulaisia neulepaitoja, tarkoitettu kai jonkun äklön narutopin kanssa. Menee epämuodollisena pukeutumisena hyvin farkkujen tai suoran housun kanssa, jos reenattu hartialinja (kuten mimulla :D) nostaa sen kauluksen niin ettei rintojen väli pilkota.

Edit: Aleksi 13 myy myös Your Facea

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Espritillä on hyvät farkut, mutta muita housuja en ole sieltä itse löytänyt.

Sama homma. Justiinsa metsästin istuvia suoria housuja ja parhaat löytyi Mexxiltä, tosin oli niillä sit hintaakin :jahas: Mut ihan eri maata ku Vero Modat ja Henkkamaukat.

Aleksi13:sta on löytynyt noita Espritin suoria housujakin. Kokeilin samassa liikkeessä taannoin myös MEXX:n housuja mut ne ei käyny mulle ollenkaan. Malleja on varmaan monia, mut ne mitä se myyjä mulle tarjosi ei kyllä istunut ollenkaan... Onko teillä housuissanne jotain mallimerkintöjä (vrt. farkut) ? Kiinnostaisi tietää mitkä mallit on olleet hyviä.

Espritin nettisivuilla on mallit näkyvissä noista suorista housuista, mulla on kahdet erilaiset työkäytössä ja oon kyllä tykännyt.

MerZi, tarkoititko noita housuja: http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyleProduct/W23032_985.jpg

Mulla on yleensä ongelmana se, että aika monet suorat housut on kapeat, tai mikä pahinta, kapenee vain lahkeesta, eli ei sovi mulle ollenkaan. Toinen yleinen ongelma on housujen liian leveä vyötärö, mutta sen nyt vielä jotenkin sietää. Haluaisin löytää sellaiset paksusta kankaasta, esim. jostain villasekoitteesta, tehdyt suorat housut. Benettonilla oli kivoja, mutta ihan liian kapealahkeisia. Muut suorat housut mitä viime aikoina olen nähnyt on olleet sellasta ohutta liehuvaa kangasta, joka näyttää halvalta vaikka olisi maksanut housuista lähemmäs satasen. Toistaiseksi olen tyytynyt Hennes-weariin, mutta laadukkaammat on jatkuvasti hakusessa juuri työkäytön takia.

Isosti kiitoksia jeesistä! Sen verran ehdin eilen kaupoilla pyörähtää, että kokeilin parit Espritin suorat housut läpi. Siinä ei just mulle parasta kokoa ollu, mutta housuista vaan silti näki, että niissä voisi olla ainesta ;) Suorien housujen sijasta mukaan tarttu Espritin farkut, mutta niitähän ei koskaan voi olla liikaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom