SUPERCARB 1kg -40%

Isot painot ja testohuuma!

Sitä olen tässä jo noin vuoden säännöllisesti ja ja sitä ennen vähemmän säännöllisesti puntteja nostellessani miettinyt, että saavatko kaikki naiset (ja no miksei miehetkin) samanlailla sitä hurjaa mielihyväpiikkiä kiskoessaan? Tiedättekö mistä puhun: isot painot, kova puuskutus ja tunne sarjan jälkeen siitä, että voisi halutessaan (mutta onneksi olen pohjimmiltani hempeä nainen) tempaista kenet tahansa korston kanveesiin. Ryhti oikenee ja tekee mieli kävellä ympäri salia nenä pystyssä koska tuntuu niin mahtavalta + salin komeimmat naamatkin näyttävät täysin mahdollisilta "pikkusuolaisilta" if u know what I mean. Kjehheh ;P

Mitä olen lukenut, tämä taitaa liittyä testojen nousuun, mikä seuraa kun nostelee kunnolla. Onko tämä vain minä, vai käykö näin muillekkin? Jos tämä on tavallista, niin tätä pitäisi kyllä alkaa markkinoimaan paaaljon enemmän. Kun tokihan kaikki naistenlehdet on täynnä puhetta siitä miten liikunta tuo hyvää oloa, mutta ei tota tunnetta saa kun tekee 5kg reidenloitontajaa.. Tai käy kävelyllä. Että jos kaikille ujoille ja epävarmoille annettaisiin ohje mennä edes kuukaudeksi tekemään mavea, niin saattaisi koko elämänsuunta vaihtua ihan luonnollisella dopingilla.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En ole vielä päässyt liikuttelemaan isoja painoja, mutta kyllä salitreenillä on selkeästi havaittava mielialavaikutus, jonka olen tulkinnut juurikin hormonaaliseksi. Itsetunto nousee ja panettaa, eli testosteroni asialla :)

Voi kyllä, tiedän tunteen :D poikaystävä odottelee aina innoissaan kotona, et tuun salilta kotiin. Kuulemma silloin musta huokuu itsevarmuus ja se on kuulemma erittäin seksikästä :nolo:

Luulen että jossain määrin tiedän tunteen, mutta en liitä sitä pelkästään isoihin painoihin vaan mihin tahansa onnistumisiin salilla, siis esim. viimeksi siihen kun opin valakyykyn. Luultavasti kuitenkin fyysinen äärirajoilla käyvä ponnistelu (oli sitten voiman tai taidon suhteen) ja siinä onnistuminen on se olennainen juttu.

Toisaalta taas tiukan aerobisen treenin jälkeen tulee sellanen erilainen hyvänolontunne, joka on imo lähempänä äärimmäistä rentoutta. Saman voi saada joskus esim joogasta. Oisko tää sitten enempi niitä endorfiineja tms?

Jep, aluksi oli enemmän tuollaiset positiiviset vaikutukset. Mieliala korkealla, libido korkealla jne. Nyt kääntynyt vähän päinvastaiseksi, vaikutukset ovat enemmän agressiivisuuteen suuntautuvia. Toki samanlainen mahtitunne, mutta salin jälkeen on agressiivisuuspiikki, joka kestää jonkin aikaa. Ja muutenkin olo kääntynyt ennemmin vetämättömäksi kuin tarmokkaaksi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Suffeli, joo mä oon ihmetellyt kun joskus salin jälkeen siinä kohti about kun pääsee kotiin oon jotenkin pahantuulinen/kärttynen. Oisko matala verensokeri tai jotain?

Mulle tulee salin aiheuttamasta hormonivaikutuksesta lähinnä negatiiviset asiat mieleen: finnit rinnassa ja selässä ja hikinäppylät naamassa sekä lisääntyneet mielialanvaihtelut. Musta tuntuu, että oon välillä selvästi liipasinherkempi siinä ovulaation aikaan, ei ole toleranssia oikein typeryydelle ja olo on epämiellyttävän aggressiivinen.

Kun asiaa mietin, niin kyllähän mulla itsevarma olo hyvinkin usein salilla on ja sellainen maailmanomistajan fiilis. En ole koskaan ajatellut sen johtuvan hormoneista, mutta mene ja tiedä. Mä olen yhdistänyt sen lähinnä onnistumisen tunteisiin ja lisääntyneeseen tyytyväisyyteen itseeni. Mielestäni mulla kyllä on aika usein muutenkin nykyään sellainen olo. :D Panetukseen sali ei musta ole vaikuttanut.

Joo tankkauksen puute ja verensokerin romahdus mullakin hyvni mahdollisesti taustalla. Syöminen yleensä auttaa. Kun aloin salilla käymään, mulla oli aluksi reilut plussakalorit kun massaa halusin. Oli boosterit ja palkkarit jne. Mutta kun sitä painoa on jo enemmän kuin riittävästi, niin pakko alkaa karsia jostain suunnasta. Palkkarit ja buusterit on poissa, toki syön proteiinipitoisen aterian heti salin jälkeen. Mutta kaloreita olen joutunut myös tiputtamaan. Se tosin on kostautunut sitten ajoittaisilla herkutteluilla joita elimistö alkaa vaatimaan kun kaloreita rajoittaa.

Blaah, treeniähän ei tietenkään voi keventää, eihän =D

I know :) Rasvasta ei kyllä mulla puuttumaan jää. Mutta toisaalta syön myös vaan 3 kertaa päivässä. Ja kun yritän sen yhden aterian ajoittaa heti salin jälkeen, niin väkisin se salia edeltävä ateria on aika kaukana. Mutta tää nyt on tätä, tänään taas sujui kaikki vallan mainiosti heti aamusta edellisillan sapuskojen varassa. Ja mielikin loistava koko päivän :) Jos mä oon vaan vähän tuuliviiri =D

En koe että mitään testohuumaa, saati että agressioita olisi treenistä koskaan tullut. Mielihyväpiikki kyllä, ja senhän takia alkujaan olen salilla alkanut käymään, koska se tekemisen tapa itsessään miellyttää. Poistaa stressiä, antaa tavan purkaa 'höyryjä' jne.

Molemmissa sukupuolissa on sekä feminiininen että maskuliininen puoli mielestäni, ja kyllähän tuo tekeminen minullakin sinne maskuliiniseen lokeroon enemmän menee.

Jos salin jälkeen todella vetämään olo, niin yleensä se itsellä kielii siitä, että on tarkistamisen varaa osa-alueella palautuminen ja lepo sekä ravinnon määrä ja jossa palautumista ajatellen hiilarit ovat melkein jopa tärkein ainakin itselläni.

Suositut

Back
Ylös Bottom