Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
Takana lienee aikuiselämäni raskain viikonloppu - tästä aamusta lähtien minä ja aviopuoliso olemme nimittäin "virallisesti" asumuserossa. Eri paikkakunnillahan olemme asuneet työtilanteen vuoksi jo jonkin aikaa... Syitä eroon en halua tässä setviä sen enempää (tosin lienee paikallaan tarkistaa, että alkoholilla/kolmansilla pyörillä/väkivallalla EI ole osuutta asiaa), kuin todeta että jos ei toimi, niin ei toimi - eikä sitä silloin väkisin yrittämällä toimimaan saa... :(
Tuntuu pahalta ja surettaa, vaikka itse olinkin aloitteentekijänä. Ratkaisu oli ehdottomasti oikea, sen tiedän - mutta syyllisyys tuntuu silti musertavana.
Kysynkin nyt: onko Punttimimmeissä ketään samassa tilanteessa joskus ollutta, ja miten selvisitte elämässänne eteenpäin? Hyviä neuvoja otetaan vastaan... :(
(Nee, laitan mailia kun ehdin... ethän mainitse tästä mitään siellä toisella palstalla, joohan...?)
Tuntuu pahalta ja surettaa, vaikka itse olinkin aloitteentekijänä. Ratkaisu oli ehdottomasti oikea, sen tiedän - mutta syyllisyys tuntuu silti musertavana.
Kysynkin nyt: onko Punttimimmeissä ketään samassa tilanteessa joskus ollutta, ja miten selvisitte elämässänne eteenpäin? Hyviä neuvoja otetaan vastaan... :(
(Nee, laitan mailia kun ehdin... ethän mainitse tästä mitään siellä toisella palstalla, joohan...?)