Ironman 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Ironman 2 leffa on tekemässä tuloaan ja musiikista vastaa AC/DC. Soundtrackin nimi on AC/DC: Iron Man 2. Leffassa mukana Robert Downey Jr:n lisäksi mm. Mickey Rourke ja Scarlett Johansson.

Soundtrack biisilista:
01. Shoot to Thrill
02. Rock ‘N' Roll Damnation
03. Guns for Hire
04. Cold Hearted Man
05. Back in Black
06. Thunderstruck
07. If You Want Blood (You've Got It)
08. Evil Walks
09. T.N.T.
10. Hell Ain't a Bad Place to Be
11. Have a Drink on Me
12. The Razor's Edge
13. Let There Be Rock
14. War Machine
15. Highway to Hell

Premier Tease.

Traileri.

Highway To Hell video.

acdciron.jpg

Huh, tiesin kyllä että toi shoot to thrill on tässä leffassa, mutta jos koko soundtrackki on noiden kynästä, niin tämä on kyllä ehdoton must nähdä teatterissa :D

Musiikki aivan paskaa. Toivottavasti leffasta tulee taas katottava ja käsikirjottaja ottanu arsenaaliinsa edes yhden fysiikan laeista :)

Tää on pakko nähdä, ihan jo pelkästään Robertin takia. Yks lempinäyttelijöistä, vaikka sillon tällön valitseekin semi-kyseenalasia rooleja.. Ykkönen oli ihan asiallinen pätkä!

Tää on pakko nähdä, ihan jo pelkästään Robertin takia. Yks lempinäyttelijöistä, vaikka sillon tällön valitseekin semi-kyseenalasia rooleja.. Ykkönen oli ihan asiallinen pätkä!

Rooli Ally McBealissa oli kova. Sai Calistan pään niin pyörälle että edes Bon Jovi ei pystynyt paikkaamaan kunnolla.

Heitetääs uppia kun tänään oli ensi ilta. Verrattuna ykköseen huonompi leffa mutta kyllä tota kattoo jo kaiken ton räjähtelyn, hifilelujen ja Scarletin:pano: takia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, mä olen samaa mieltä. Odotin hieman enemmän, mutta oli tota siitä huolimatta kiva katsella. Snadisti sekamelskainen fiilis jäi siitä juonesta.
Scarlet oli kieltämättä söpis, mutta mun sydän sykkii Robertille :pano:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom