Iron Maiden...

...is gonna get you, no matter how far!
Jippii, tänään tipahti liput postiluukusta. Onkos muita Pakkotoistolaisia tulos konserttiin? Kekkerit järjestetään 30.6.2003 Hartwall areenalla.

Originally posted by Jaakoppi
...is gonna get you, no matter how far!
Jippii, tänään tipahti liput postiluukusta. Onkos muita Pakkotoistolaisia tulos konserttiin? Kekkerit järjestetään 30.6.2003 Hartwall areenalla.

Siellä ollaan!

Oudon nopeasti nuo liput loppuivat. Vielä vuonna 1999 oli vaikeuksia saada Jäähallia täyteen, ja nyt Hartwall myytiin loppuun parissa tunnissa.

Liput

Originally posted by hash pipe
siellä ollaan!
tosin, ei kovin hyvillä paikkoilla...
:(

Sama homma. Kaveri tilas liput. Oli päässy läpi joskus ½12 ja viimeisiä vietiin. Nopeet syö ja hitaat ei;)

Niinno, käsittämätön idea yrittää puhelimella jonottaa, saatikka mennä paikanpäälle, kun netistä saa noin kaks minuuttia lipunmyynnin aukeamisen jälkeen liput. Enkyllä maksa lähes 50 euroa moisesta poppoosta. KINGS OF METAL riitti mulle tälle vuosikymmenelle !

Originally posted by tappara
Niinno, käsittämätön idea yrittää puhelimella jonottaa, saatikka mennä paikanpäälle, kun netistä saa noin kaks minuuttia lipunmyynnin aukeamisen jälkeen liput. Enkyllä maksa lähes 50 euroa moisesta poppoosta. KINGS OF METAL riitti mulle tälle vuosikymmenelle !

Yleensä Lippupavelun sivut ovat niin tukossa suurten tapahtumien tultua myyntiin, että sinne eivät pääse kuin harvat ja valitut.

Re: Liput

Originally posted by Deewil
Nopeet syö ja hitaat ei;)

Niinpä, jäi tuo lipun osto vähän myöhäiseksi niin en taidakaan sitten lähteä :(

se vuoden 1999 keikka oli aivan käsittämättömän mahtava. vihdoin oli se läskimahainen mutisija potkittu veks ja bruce taas hoilaamas. olihan sitä meininkiä :cool:

Mä sain lipun heti klo: 09,06 ja oon täydellisellä paikalla.
Mahtaa vituttaa niitä jotka ei saanu lippuja. :D

Ketkä täältä oli kattoos kesällä slayeriä seinäjoella?

Täältä tullaan. Pakkohan se on Maiden nähdä jälleen kerran uudestaan.

Itse pistin kaverin asialle, kun olin itse töissä. Nukkui pommiin eikä saanu lippuja.:evil:

Maidenin oon käynyt kattomassa aina kun mahdollista - kaikessa korniudessaan ehdottomasti maailman PARAS livebändi.

Mikäli en saa jostain lippua hommattua seuraavan puolen vuoden aikana, kidnappaan kaikki bändin jäsenet ja vien areenalle tilalle Dannyn.

Siellä ollaan ja oltiin myös -99 jäähallissa!!

Up The Irons!! :kippis1:

Slayeri tuli joo katottua viime kesänä provinssissa..Rammstein oli kans aivan loistava! Muita Rammsteinin nähneitä kenties?

Originally posted by SnakeVee
Siellä ollaan ja oltiin myös -99 jäähallissa!!

Up The Irons!! :kippis1:

Ja itse olen ollut vuodesta 90 lähtien jokaisella Maidenin keikalla. Ei tätäkään siis voi jättää väliin. :kippis1:

By the way

Kaikki liput toistaiseksi varattuja - eli ehkä saan lipun.

Niin, kävin kattoo viime kesänä Mannerheim bändin IronMaiden cover keikkaa. Ei voi muuta sanoa kuin että BLOODY GREAT!

Ei mitään paineita biiseistä jotka PITÄÄ soitaa eli tuli myös harvinaisempia mm. The Rime of the ancient mariner ja PALJON Wasted Years + Seventh son kamaa!

...vähän joutu nielee vaan ennakoluulojaan. Kun karvareunustetussa hiattomassa farkkuliivissä (ala Adrian Smith) lavelle saapunut JOEL MELASNIEMI nosti jalan monitorille ja alko vääntää sooloa niin siitä oli Ultra Bra kaukana.

"...squatting silent , squatting deep.We'll hear your final prayer..."

Originally posted by suiza50
Slayeri tuli joo katottua viime kesänä provinssissa..Rammstein oli kans aivan loistava! Muita Rammsteinin nähneitä kenties?

Jeps, Rammsteinia olin kattomassa viime vuoden marraskuussa jäähallilla ja kesällä provinssissa...

Rammsteinia olin kattomassa, ja oli loistava keikka!

Muuten...

Mä diggaan Meidenistä joten älkää nyt heti lyökö...

Alkaa Iron Maiden touhukin olemaan melko kaupallista.

Anttilassa on 100Euron boxi missä joku '86 live +snapsi lasi ja kokoelma. Live at Donogton. Real live/dead levyt - Best of the beast. Se brucen viimenen keikka (eddie soittaa kannessa bassoa jalka kaapin päällä) live video ja levy. Rock in Rio ja nyt Edvard the great - greatest hits! Sama kuin Best of the beastin 1 levyn versio. Ainoastaan Fear of the dark on eri live. ( Hki -> Rio)

Ja tänä aikana 3 studio levyä.

No hyvää musaa se kuitenkin on.

Mutta Gimmel threadiin viitaten ---> Tää ei ole kaupallista koska ne säv.san.sov itse ?

Back
Ylös Bottom