Iron Maiden - Helsinki 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on kanssa katsomolippu. Tai no se on kaverilla. En edes tiedä missä kohdin paikka on. Mitä ainakin ymmärsin, niin aika lähellä lavaa eli paremmin pitäisi näkyä, mitä viimeksi.

Heh, mulla sama tilanne. :D Kaveri hankki meille liput katsomosta (kuulemma hiton hyviltä paikoilta) ja nyt on jopa mahdollista että se lähteekin Ruissiin. No meikä sitten menee sinne sen avokin ja avokin kaverin kanssa nauttimaan esityksestä, mutta onneksi kentältä löytyy tuttuja joiden kanssa voi sitten hengailla keikan jälkeen.

Heh, mulla sama tilanne. :D Kaveri hankki meille liput katsomosta (kuulemma hiton hyviltä paikoilta) ja nyt on jopa mahdollista että se lähteekin Ruissiin. No meikä sitten menee sinne sen avokin ja avokin kaverin kanssa nauttimaan esityksestä, mutta onneksi kentältä löytyy tuttuja joiden kanssa voi sitten hengailla keikan jälkeen.

Samaa vetoa. Osa jengista on kentällä ja me kaks istutaan, kuin tatit katoksen alla. Jotenki toivos sadetta, mutta toisaalta kyllä se keikka ois kiva kattoa aurinko kelissä. Sade vaan sen takia, että ei menis katospaikka hukkaan :D

Keikkaan enää viikko. :wtf: Pari ystävänhylkääjää peru lähtönsä keikalle niin nytte olis kaks kenttälippuu vailla ottajaa. :rolleyes: Pakkislaisille asevelihintaan. ;)

Perjantaiksi ois luvassa hellettä +28 astetta. Eli ei tarvii turkki päällä mennä keikkaa kattomaan, jos tuo pitää paikkansa.

Perjantaiksi ois luvassa hellettä +28 astetta. Eli ei tarvii turkki päällä mennä keikkaa kattomaan, jos tuo pitää paikkansa.

Sopii mulle :dance: ajan turkin pois.

Aikataulu:

Alice Cooper n. klo 19.00

Iron Maiden n. klo 20.30

Konsertin arvioidaan päättyvän n. klo 23.00

Portit aukee klo 17. Oisko main event klo 20. Ainakin muistaakseni muutama vuos sitten oli. En edes tiedä, mitä kaikkea siellä on lämppäreinä, mutta luulis että klo 19 aikaan viimeistään Alice tulee.

EDIT: Jaahas. Muut oli tietosempia asiasta. Hyvä niin :rock:

Täällä olis pari ylimääräistä lippua katsomoon d-osastolle.

Perjantaita odotellessa. Vituttaa vain jo valmiiksi stadikan paskat järjestelyt ja huonot puitteet konserteille, joissa väki on janoista ja kusihätäistä. Pitäneekin mennä perinteitä noudattaen roskapankkiin ottamaan pohjat. Onneksi sain tänään hankittua helmikuiselle Rammsteinin Hartwall-areenan keikalle kenttäliput. :rock:

Perjantaita odotellessa. Vituttaa vain jo valmiiksi stadikan paskat järjestelyt ja huonot puitteet konserteille, joissa väki on janoista ja kusihätäistä. Pitäneekin mennä perinteitä noudattaen roskapankkiin ottamaan pohjat. Onneksi sain tänään hankittua helmikuiselle Rammsteinin Hartwall-areenan keikalle kenttäliput. :rock:

Saattaa olla että itsekkin roskapankissa tuolloin, oli sentään vanha vakiopaikka ennen kuin hipsterit valtasivat kallion.

Yarrr, jos löytyy jotain kenttälipun ommaavaa ketä kiinostais huippupaikka katsomosta ( A10, Rivi 1, Paikka 5) niin pistäkee tänne viestiä... :(

No nyt selvis että lippu on D27-katsomoon...saas nähä miten vinossa katsotaan keikkaa.

e. Tällaista settiä heittivät Oslossa eilen..

Satellite 15... The Final Frontier
El Dorado
2 Minutes to Midnight
The Talisman
Coming Home
Dance of Death
The Trooper
The Wicker Man
Blood Brothers
When the Wild Wind Blows
The Evil That Men Do
Fear of the Dark
Iron Maiden

Encore:
The Number of the Beast
Hallowed Be Thy Name
Running Free
Always Look on the Bright Side of Life (Monty Python song)

Ilmeisesti kentälle oon menossa. En oo ite lippua nähny enkä vielä maksanu, mutta tiistaina mulle semmonen on kuulemma hommattu :D

No nyt selvis että lippu on D27-katsomoon...saas nähä miten vinossa katsotaan keikkaa.

Melkein naapurissa. Mulla on D31:ssa mesta näköjään. Jos sitten viittit pitää sen sun kovalla duunilla hankkimas selän edestä pois, et näkee myös jotain sinne takariville ;)

Back
Ylös Bottom