Iron Maiden - Helsinki 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Joo-oh heikoin irman keikka mitä oon todistanut ja itekkin katsomossa ensimmäistä kertaa olleena joudun sanoa, että VITUN PASKA TUNNELMA. Hieman parempi jälkimaku jäi viime stadionin keikasta kun oli etukarsinassa, mutta aina ei voi voittaa.. :(

Joo-oh heikoin irman keikka mitä oon todistanut ja itekkin katsomossa ensimmäistä kertaa olleena joudun sanoa, että VITUN PASKA TUNNELMA. Hieman parempi jälkimaku jäi viime stadionin keikasta kun oli etukarsinassa, mutta aina ei voi voittaa.. :(

Jep, tunnelma katsomossa oli jotain niin paskaa. Porin jälkeen jäi aivan käsittämättömät fiilikset keikasta ja 10kk odotuksen jälkeen pettymys on valtava tällaisen kokemuksen jälkeen :(

Itse en ollut paikalla kun ei Maiden iske, mutta katselin kuitenkin YouTubesta videoita(lähinnä Cooperit). Olin kyllä hetken suu auki kun puolet kentästä seisoo kun pystyyn jäätyneet pulkannarut totinen ilme naamalla ja toinen puoli kentästä kävelee kädet taskussa jossain vessa-alueen ympärillä. Aika ankeaa. Mitä järkeä maksaa ja vaivautua jonottomaan jos ei kiinnosta yhtään. Mitä nyt Cooperia katoin Gröna Lundissa, niin oli kylllä täysin eri meininki.

Itselleni jäi todella hyvä maku tästäkin Maidenin keikasta ( kaksi kertaa aiemmin olen orkesterin nähnyt). Syynä voi olla, se että olimme aika lähellä lavaa, jossa ihmiset oikeasti pomppivat. Uutta levyä en ole hirveästi kuunnellut, mutta se ei menoa haitannut. Poistuessani kuulin joidenkin valittavan, ettei tullut tarpeeksi hittejä. Eli varmaan jotkut olisivat kaivanneet Run To The Hillsia, Aces High'ta jne. Cooperin lämmittelyissä vähemmän show'ta kuin viime vuonna Porissa, mutta pidin siitä, että esitti hieman raskaampia kappaleitaan.

Tottakai tunnelma on täysin eri mitä lähempänä lavaa on, koska sieltä löytyy yleensä myös ne henkilöt jotka ovat menossa oikeasti mukana..

Anyways Cooper oli hianoo nähdä ensimmäistä kertaa livenä (ja varmaan viimeistä ellei ole jossain taas lämppäämässä), positiivinen yllätys varsinkin, kun en kyseisen hemmon musiikkiin suuremmin ollut tutustunut paria hittiä lukuuottamatta.. :rock:

Minusta veti ihan ok setin tuolla. Harmitti vain, kun ei ollut yhtään kappaletta a Matter of Life and Deathilta. Tuuppaa tuo 2000-luvun Maideni uppoomaan minuun paremmin.

Back
Ylös Bottom