Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein naapurissa. Mulla on D31:ssa mesta näköjään. Jos sitten viittit pitää sen sun kovalla duunilla hankkimas selän edestä pois, et näkee myös jotain sinne takariville ;)
Mä en edes tiedä missä meikän paikat on kun oma firma on hoitanut tietoliikenneyhteydet sinne ja jotkut liput odottaa lippukopissa. Jotain työsuhde-etuja tämäkin, kuten foo fighters vasta oli kanssa.
Milläs rivillä työ ootte? :D Me ollaan rivillä 14.
Kaveri istuu karsinassa. :D Meni sinne jonottamaan just kun ne sulki sen, klo 9 aamulla.Tosiaan toivon ettei se pyörry sinne nestehukkaan näin hikisenä päivänä.
Mitenköhän tarkkoja ovat vesipullojen tuomisesta tuonne? Olin 2008 kyllä paikalla, mutta en muista ottivatko pullot pois.
Mitenköhän tarkkoja ovat vesipullojen tuomisesta tuonne? Olin 2008 kyllä paikalla, mutta en muista ottivatko pullot pois.

Otin reippaasti kuvia ja muutaman videonkin. Tiesittekö että käsi alkaa tärisemään kun pidät kameraa ylhäällä sen 10 minuuttia. :D