Irina fan club

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itessä herättää lähinnä positiivisia tuntemuksia. Varsinki ku tykään katella tollasta tummaa otsatukkakampausta just mikä sillä on ollu. Sit vois vielä musiikistaki mainita sen, että ei oo sitä peruspoppia vaan vähän erikoisempaa. Ei tartte heti vaihtaa kanavaa jos jostain hänen musiikkiaan lähtee soimaan.

Kyllähän Irina Neljän ruusun voittaa, mutta ei silti oikein iske musiikki. Irina on 1/9 emo.

Maikilla hyvä musiikkimaku! Samoilla linjoilla :thumbs::piis::haart:

Niin, hei, mitens ne ilmaiset vipit, kun ollaan nyt samaa mieltä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Irina hirveää paskaa, sanoitukset just keski-ikäisen lapsilisillä elävän YH-mamman "laifstooria". Miten siitä voi aikuinen mies tykätä? :david: Ihan sama tulee mieleen PMMP:n biisistä Joku raja; siinä o selkeästi päähenkilö joku eukko joka joka kerta lupaa itselleen että "jos se mies vielä kerran sikailee niin saa jäädä" mutta sitten ei pysty kuitenkaan.

Irina hirveää paskaa, sanoitukset just keski-ikäisen lapsilisillä elävän YH-mamman "laifstooria". Miten siitä voi aikuinen mies tykätä? :david: Ihan sama tulee mieleen PMMP:n biisistä Joku raja; siinä o selkeästi päähenkilö joku eukko joka joka kerta lupaa itselleen että "jos se mies vielä kerran sikailee niin saa jäädä" mutta sitten ei pysty kuitenkaan.
Nyt lensi ne kuuluisat rahkat näppikselle. Just samanlaista oon funtsannu. :hyper::D:lol2::lol2:

Täällä on ehdoton Irina-fani. Sanoituksista ja myöskin sävellyksistä on aika paljolti vastuussa Apulannan Toni Wirtanen. Äijä osaa tehdä monenlaista musaa.

Minä en käsitä Irinan bändin rumpalia. Aina kun alkaa biisissä kertsi niin hän laittaa sen saman nykivän ja melko vammautuneen suhinakompin tulemaan. Joka kerta. Keikalla kuuntelin jo vähän epäuskoisena tuota kannuttajaa. Muutenhan tuo bändi on kyllä todella kova.

Täälläkin ilmottautuu yksi Irina-fani. Harmi, kun keikkaili tänä kesänä niin vähän etten päässyt näkemään missään. Irinaltahan on tulossa neljäs levy "Miten valmiiksi tullaan" nyt lokakuussa ja kovasti jo tuota odottelen.

Tuolta levyltä on heinäkuussa julkaistu sinkku "Et huomaa" ja ainakin radiosta oon sen jo pariin kertaan kuullut. Löytyy myös Irinan MySpace-sivuilta: http://www.myspace.com/irinansivut . Irinan kotisivujen foorumilta luin, että "Et huomaa" olisi Irinan ensimmäinen kokonaan itse tekemä biisi. Mä ainakin tykkään, mitäs muut on mieltä? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom