IPF RAW -yhteensopiva vyö

Mietteissä vyön hankinta ja vyön pitäisi kelvata IPF:n klassiseen sarjaan. Sääntökirjan mukaan vyö saa olla korkeintaan 10cm leveä, mutta melkein kaikki netissä vastaan tulevat "kiinnostavat" vyöt ovat neljä tuumaa leveitä eli hitusen yli 10cm. Onko vallitsevana tulkintana, että neljä tuumaa on lavalla 10cm, tai että "10,5cm on tarpeeksi lähellä"?

Ei huvittaisi investoida vyöhön, joka ennen lavalle astumista tuomitaan puolitoista milliä liian leveäksi. Ja voisi myös kuvitella, että vyö hieman elää ajan saatossa ja levenee muutaman millin. Jotkin nettikaupat mainostavat nelituumaista vyötä "IPF-hyväksyttynä" (esim. tämä jota olen ajatellut), mutta vastuuhan on lopulta nostajalla.

Onko kellään kokemuksia G-Forcen Lever action beltistä? Kyseisen vyön siis pitäisi olla ainakin myyjän mukaan hyväksytty IPF:n kisoissa. Onko vipumekanismi tarpeeksi tukeva? Entä yleisvaikutelma, onko hintatason mukainen? Olen alkanut harkitsemaan vyön ostamista, ja kyseinen vyö on herättänyt mielenkiinnon.

Mulla on tää, alkuun saatanan jäykkä mut käytössä notkistuu :) Vuosien investointi tuokin, jos hinta mietityttää. Toinen mikä kävi mielessä sillon ku vyön hommasin ni tämä kanssa, tuntuu olevan ainakin suosittu.

Kertokaas joku, mikä ero on vaikkapa 40 euron ja 100 euron vyöllä, jotka ovat samankokoisia, ja joissa on samanlainen lukitus? Ostin sportiasta tuollaisen Duke-merkkisen jäykän vyön, joka on 10 cm leveä ja noin 8mm paksu. En huomaa mitään eroa noihin kalliimpiin vöihin. Onko kalliimmissa vöissä se materiaali jotenki parempi? Ja paremmuudella tarkoitan siis käytännön eroja.

Edit: ja siis toi on nimenomaan voimanostovyö.

Mulla on tää, alkuun saatanan jäykkä mut käytössä notkistuu :) Vuosien investointi tuokin, jos hinta mietityttää. Toinen mikä kävi mielessä sillon ku vyön hommasin ni tämä kanssa, tuntuu olevan ainakin suosittu.

Ton Metalin vyön saa halvemmalla kun tilaa suoraan Turtiaisen kaupasta(en laita suoraa linkkiä kun en tiedä onko sallittua ). Muistaakseni 93e makso ja alta viikossa tuli. Ihan ok vyö.
Tuo Titanin toro tai bravo on kans hinta-laatusuhteeltaan hyviä, taatusti kestää. Ite en maksais mistään pikalukosta mutta kukin tekee niinku parhaaks katsoo.:)

Back
Ylös Bottom