Ion92

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chacal
  • Aloitettu Aloitettu
Evolutionin ION92 protskujauheessa on tuoteselosteen mukaan 10-15% immunoglubuliinia. Tietääkö joku, mitä tämä aine oikein on? Nähtävästi se vahvistaa jotenkin immuunijärjestelmää. Onko siitä oikeesti hyötyä?
Ja onkohan kyseistä tuotetta jo tullut lisää? Viimeksi kun kävin katsomassa(Tampereella) se oli loppu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noon vasta-aineita. Niitä on useampia erilaisia; IgA,
IgD, IgE, IgG, IgM ja niillä on kaikilla oma tehtävänsä.

IgA: Tärkein eritteiden vasta-aine.
IgD: Kukaan ei oikein tunnu edes tietävän. :confused:
IgE: Jotain tekemistä allergisten reaktioiden kanssa.
IgG: Tärkein plasman vasta-aine.
IgM: Näitä syntyy, kun immuunipuolustus käynnistyy, antigeenien vasta-aine, korvautuvat pian IgGllä.

Immunoglobuliiniarvoilla voidaan ainakin alustavasti todeta tauteja, kuten esim. SLE/Lupus - tauti (tässä taudissa immuunijärjestelmä muuttuu yliaktiiviseksi ja muodostaa vasta-aineita, jotka hyökkäävät kantajan kudoksia ja elimiä vastaan, kuten iho, nivelet, sydän, munuaiset, keuhkot, veri jne. Tauti on yllättävän yleinen ja siitä ei tiedetä juuri mitään, myöskään mikä sen aiheuttaa.).

En kyllä keksi, mitä hyötyä siitä olisi, että johonkin lisäravinteeseen pistetään vasta-aineita, jotka syödään ja sulatetaan, ellei ne sitten imeydy vereen ja taistele tauteja vastaan. Mahtaa olla taas yksi niitä markkinointikikkoja (lue: ternimaitokapselit)... ja 10-15%? :lol1:

Tässä vaiheessa sanon, että älä ainakaan immunoglobuliinien takia osta tuota.

Mutta edelleenkin...vain mun .02 e.

Vissiin aika tyyris pussi, muistelisin ostaneeni jotain tuollaista kun olin nuori, tyhmä ja vietävissä (nyt olen vain tyhmä ja vietävissä).. en tiedä sitten, jos olet rahamiehiä...

Juttelin UFS:n omistajan kanssa yksi päivä ja hän totesi, ettei vähään aikaan ole tulossa, koska Bipro:n protsku on raaka-aineena tällä hetkellä liian kallista.
Kukaan ei maksa maksa protskusta 70 e, vaikka se olis maailman parasta prostskua! Ei edes Bill Gates :hmmm:

Originally posted by Wintikka
Juttelin UFS:n omistajan kanssa yksi päivä ja hän totesi, ettei vähään aikaan ole tulossa, koska Bipro:n protsku on raaka-aineena tällä hetkellä liian kallista.
Kukaan ei maksa maksa protskusta 70 e, vaikka se olis maailman parasta prostskua! Ei edes Bill Gates :hmmm:

Onhan ION92 maailman parasta proteiinia (...ainakin mainosten mukaan:p), joten varmasti joku HIFISTELIJÄ(toiv. oikea sana) ostaisi sitä.

"Just the facts Jack, just the facts."

Jos Ion92:ta vielä myytäisiin niin mä ostaisin sitä edelleen.
En perusprotskuksi toki mutta palautusjuomaan sitä ja vain sitä.

Call me hifistelijä. Mä käännän toisen posken!
:kippis1:

Eipä taida tuota ION92 enää tulla myyntiin, juuri tuon hinnan takia. Suosittelivat siellä korvikkeeksi tuota Cross90:stä... sitä saa tosin halvemmalla tuolta jostain fitness sivuilta (täällä jossain oli sinne linkki) ...tais olla 94€/3kg. Mulla on tota tällä hetkellä ja se on hjuvaa!

eikös tuon immuno-hässäkän tarkoitus ole siis yksinkertaisesti parantaa kehon immuniteettia, eli vastustuskykyä kaiken maailman flunssia vastaan. Jossain joku sanoi, ettei ole vuosiin sairastanut aloitettuaan ion92:n syönnin...tiedä häntä?:lol2:

Originally posted by S225T
Jos Ion92:ta vielä myytäisiin niin mä ostaisin sitä edelleen.
En perusprotskuksi toki mutta palautusjuomaan sitä ja vain sitä.

Call me hifistelijä. Mä käännän toisen posken!
:kippis1:

Etkö mieluummin ottais Immediate Actionia? Pitäs olla parasta mitä maan päältä löytyy. Itse ainakin ostaisin sitä jos pakat riittäis ja UFS ei olisi boikotissa. Se ois jo kunnon HIGH END Hifistelyä. :D

Originally posted by Kynäniska
Etkö mieluummin ottais Immediate Actionia? Pitäs olla parasta mitä maan päältä löytyy. Itse ainakin ostaisin sitä jos pakat riittäis ja UFS ei olisi boikotissa. Se ois jo kunnon HIGH END Hifistelyä. :D

Joo, mutta se kuuluu osana siihen kolmivaiheiseen palautusjuomaan, johon taas en aio ryhtyä.
Yhdessä osassa menee ja tulee näillä näkymin menemäänkin.

Immediate actionia ei ole aikoihin saanut eikä todennäköisesti tule koskaan myyntiin (ainakaan suomessa). Äijä ufs:llä sano et purnukan hinnaks n.900g Tulis n. 100€:hmmm:

Originally posted by Jones
eikös tuon immuno-hässäkän tarkoitus ole siis yksinkertaisesti parantaa kehon immuniteettia, eli vastustuskykyä kaiken maailman flunssia vastaan.

Kyllä, tämä siinä on tarkoituksena, mutta mua kiinnostaisi tietää,

1) Miten ne immunoglobuliinit saadaan sinne?
2) Jos ne saadaan sinne, saadaanko ne vereen asti?
3) Minkä lajin Igtä ne on?
3) Vaikuttavatko ne toivotulla tavalla. Jos tämä todellakin toimii ja vasta-aineita saadaan vereen, onko se turvallista?
4) 10-15% puhtaita vasta-aineita? HAH!

Originally posted by Jones
Eipä taida tuota ION92 enää tulla myyntiin, juuri tuon hinnan takia. Suosittelivat siellä korvikkeeksi tuota Cross90:stä... sitä saa tosin halvemmalla tuolta jostain fitness sivuilta (täällä jossain oli sinne linkki) ...tais olla 94€/3kg. Mulla on tota tällä hetkellä ja se on hjuvaa!

Kaivaisko joku sen linkin esiin ??

Originally posted by Kilppa
Kyllä, tämä siinä on tarkoituksena, mutta mua kiinnostaisi tietää,

4) 10-15% puhtaita vasta-aineita? HAH!

Niin no, kuulostaa ihmeelliseltä kun puhutaan "puhtaista vasta-aineista", mutta loppujenlopuksi se kaikki on vain aminohappoja, kyllä siinä voi aivan helvetin hyvin olla 10-15% kyseistä aminohappoketjua.

Oliko niin että tuon Cross90 paras ominaisuus oli sen korkea glykomakropeptidimäärä? Oliko se niin että se vähentää ruokahalua? Beetalaktoglobuliinin osuus tuossa on jokatapauksessa aika korkea ja sehän oli se 'turha' fraktio? Vai? Vai? Mä oon highest end hifistelijä.

Originally posted by Fat22
Beetalaktoglobuliinin osuus tuossa on jokatapauksessa aika korkea ja sehän oli se 'turha' fraktio? Vai? Vai? Mä oon highest end hifistelijä.

Mikäli minä näistä makro- ja mikrofraktiojakaumista olen jotain ymmärtänyt, niin 50 % beetalaktoglobuliinin osuutena kertoo tuotteen olevan kuitenkin "normaalia" ja varta vasten tätä varten tehtyä. Esim. jos tuote valmistettaisiin jonkun juuston tms. sivutuotteena, kasvaisi beetalaktoglobuliinin osuus vielä selvästi ~70 - 80 %:tiin.

Tälläistä löysin muiden proteiinien beetalaktoglobueenimääristä (Googelilla valmistajien ilmoittamina):

EAS Precision < 50 %
Evolution Cross 90 49 - 53 %
Athleten gold Whey 55 %
Muscletech Nitro-tech (97 % whey isolaattia) ~55 %
Prolab Nutrition Advanced whey protein 49 %
Power Plus Ionic whey protein 49 %
Advanced Whey protein 51 %
Sports one Whey 2 49 %

Kaikki näyttivät olevan ionisuodatettuja isolaatteja ja mikrofiltterointiakin näytettiin käytettävän. Tämä taas kertoo siitä, että kun kävin läpi linkkejä ties-missä-järjestyksessä, niin ilmeisesti kuitenkaan valmistajat eivät halua kertoa beetalaktoglobuliinin osuuttaan huonommissa tuotteissaan. Näin ollen ei ole pahemmin mitään todellista referenssiä, mitä perusherat sisältävät em. ainetta. Olisiko jollain tietoa?

En tiedä onko asioilla mitään tekemistä toistensa kanssa, todennäköisesti ei, mutta mulla on pukannu kiitettävästi flunssaa ja ylikunnon oireita siirryttyäni Fastin proteiineihin, aikaisemmin käytin juuri Ionia ja Cross90:ta. Noista Fastin proteiineista ei oikein tarkkaa tietoa tahdo löytyä mitä ne sisällään pitää (siis näitä mikrofraktiotason hifistelyjä (vaikka sana aikaisemmin taisi olla hihistelyä)). Jatkossa tulen ainakin käyttämään taas Crossia vaikka pelkän placebovaikutuksen vuoksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom