Intti biisejä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
41
Meinasin polttaa "intti" cd:n ja pitäisi löytää hyviä intti biisejä tyyliin: VMTL jantunen,MJN sano mua kersantiks, in the army now yms. Eli kaikki mahdolliset intti biisit mitä mieleen tulee vois laittaa tähän kun tommoset kapppalet tuntuu olevan aika harvassa.

Joku kumminkin sanoo että noi kaikki biisit on ihan:david: ja niinhän ne vähän onkin mutta kun itse on parhaillaan intissä niin noi on parasta musiikki tarjontaa mitä voi olla:evil:

TJ84:piis:

natsipaska-intti biisi
klamydia-mä lähden himaan
raptori-armeija

Klamydia: Töihin armeijaan
Klamydia: Harri
Häiriköt: Korkeajännitys

ja sitten tietysti ne legendaariset Captain Jack rallatukset:D

Pate Mustajärvi: Kun lähdet armeijaan (coveri in the army now:ista)

:offtopic:
Ei muuten paljon mieltä lämmittänyt, kun alikessut soittivat ekana päivänä intissä sitä melankolista "In the army now" biisiä kovalla :D

Ja Klamydian "Mä lähden himaan" on viimeisinä inttipäivinä klassikkobiisi.

Originally posted by EKKS
Meinasin polttaa "intti" cd:n ja pitäisi löytää hyviä intti biisejä tyyliin: VMTL jantunen,MJN sano mua kersantiks, in the army now yms. Eli kaikki mahdolliset intti biisit mitä mieleen tulee vois laittaa tähän kun tommoset kapppalet tuntuu olevan aika harvassa.

Joku kumminkin sanoo että noi kaikki biisit on ihan:david: ja niinhän ne vähän onkin mutta kun itse on parhaillaan intissä niin noi on parasta musiikki tarjontaa mitä voi olla:evil:

TJ84:piis:

Omalta inttiajalta muistuu muutama mieleen..

Suurlähettiläät: Kun tänään lähden (oisko biisin nimi näin?)
Ultra Bra: Sinä lähdit pois (tai jotain)

Maija Vilkkumaa: Totuutta ja tehtävää (...aamut, joiden päättymistä ei näy...)

Heidi Kyrö: 270 päivää (mä palvelin 9 kk)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gotto
Kyllähän se on YMCAn In the Navy.

Village People'n In the Navy otaksun..?

Klamydian legendaarinen gona biisi sielt tulikin jo muiden mukana mut yks mikä puuttuu niin oisko ollu Popedan.. Kersantti Karoliina.

Maija Vilkkumaa - Satumaa tango "mulla on valtaa mä koulutan muita"

ainakin pioneereille: Guns 'n' Roses - You could be mine tjsp.

ja joskus oon kuullu soitettavan sitä vanhaa "Ihana aamu" -biisiä, jota kyllä itse vihaan

Originally posted by starbury
ja joskus oon kuullu soitettavan sitä vanhaa "Ihana aamu" -biisiä, jota kyllä itse vihaan
siis willberin pepen "voiko ihanammin aamu enää alkaa, oisko ihanampaa hetkeä kuin tää.." HELMI!
tai sitten pepeltä: "kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään.."

avaimen: ruokaa ei aseita.. "elisabeth rehn turha sitä nato roskaa jauhaa, aseil pystyy tappaa ei synnyttää rauhaa.. ..mee, mee, mee ihmeest inttiin, ca´moon menee sivariks ainoastaan joku hinttii.." :D

ps: hajoo aamuihis.. kasa! :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom