SUPERCARB 1kg -40%

Intohimona Fitness

Hei punttimimmit :)

Miken suostumuksella laitan teille infoa (maanantaina) ilmestyvästä kirjastani.

Fitness-lajit ja -harrastus ovat kasvattaneet suosiotaan valtavasti viime vuosina. Eri fitness-lajit ovat kovaa urheilua ja ennen kaikkea elämäntapa. Lajit vaativat vuosia kestävää suunnitelmallista ja tavoitteisiin tähtäävää harjoittelua sekä kehittymistä. Kaunista, urheilullista ja lihaksikasta kehoa ei luoda hetkessä, vaan se vaatii työtä. Fitness-lajien harjoitusmäärät yllättävät usein ne, jotka kritisoivat lajia. Fitness-urheilu ei ole pelkkää keikistelyä ja diettaamista, vaan monipuolista lihasharjoittelua ja rasvaa polttavaa kestävyysliikuntaa. Fitness-lajien saama myönteinen ja myös kriittinen huomio ovat innostaneet minua kirjoittamaan Intohimona Fitness -kirjan omasta Fitness-urastani kilpaiijana ja valmentajana.

Idean kirjaani sain jo opiskellessani vuonna 2005 Rovaniemellä ravintovalmentajaksi. Ravintovalmentajakoulutuksen pääkouluttaja oli turpaduunari, filosofian tohtori, ravintovalmentaja sekä terveystoimittaja Christer Sundqvist. Hän kuuli oman opinnäytetyöni koulutuksen yhteydessä ja kannusti minua kirjan kirjoittamiseen. Tein opinnäytetyön fitness-urheilijan kilpailukaudesta ja sen henkisestä taistosta. Opinnäytetyöni jäi kuitenkin tavallaan salaiseksi tuotokseksi. Siinä oli nimittäin koko urani, fitness- elämäni ja tietotaitoni - kaikki mitä fitness-urheilijana menestymiseen tarvitaan. En halunnut paljastaa kaikkea sitä, mitä osasin ja olin oppinut. Asia jäi kytemään, koska opiskelut ja kaiken maailman projektit olivat kesken, joten idea omasta kirjasta siirtyi.

Nyt unelmistani tulee totta. Intohimona fitness -kirja kokoaa yhteen koko tarinani urheilijana sekä ajatukseni ja kokemukseni fitness-valmentajana. Teoksessa kerron lisäksi neljän fitness-valmennettavani tarinan sekä esittelen useita harjoitusohjelmia sekä oman liikepankkini.

Kirjan olen kirjoittanut jokaiselle, joka haaveilee fitness-urheilijan urasta tai haluaa saada aktiivisesta fitness-harrastuksestaan kaiken irti. Minulla on mahdollisuus tarjota kustantajani luvalla Intohimona Fitness -kirjaani 5.10 asti ennakkoon tarjoushinnalla 22 euroa (Kirjan OVH on 29 euroa). Ennakkohinta sisältää postikulun. Kirjan voi hankkia ennakkoon kustantajan verkkokaupasta osoitteessa Kirjat ja oppaat liikuntaan, terveyteen, hyvinvointiin ja ravitsemukseen | Fitran kirjakauppa. Käytä koodia FITNESS.

Olen myös Fitness Expossa seuraamassa alan päätapahtumaa ja kannustamassa kilpailijoita SM- karkeloissa ja PRO-kilpailussa. O)len Biancaneven, Wrangen ja Sportsnutritionin messuosastoilla, tulkaa moikkaamaan. Saatte treenivinkkejä :)

Hyviä treenihetkiä jokaiselle,
Jaana

FITNESS-srgb-w900px.webp

Screen Shot 2014-09-24 at 2.00.48 PM.webp

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ostin eilen Expoilta Lahdesta, ja jouhevasti meni junamatka kirjaa lukiessa, tykkään ! :) Erittäin monipuolinen ja täynnä tietoa, suosittelen ostamaan.

Tilasin kirjan ennakkoon. Hyvää luettavaa. Paljon perustietoa treenaamisesta ja ruokavaliosta. Tarinana lopussa Jaanan dieettimatka kohti vuoden 2007 MM-kisoja. Minäkin suosittelen :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom