Intervallitreeni ja juoksumatto

Ikä
42
En oikein löytänyt tästä infoa searchilla joten kysytään näin: onko kukaan onnistunut toteuttamaan järkevästi intervallitreeniä juoksumatolla? Siis esim. 60sek/120sek (rasitus/palautuminen). Tuntuu, että käyttämälläni juoksumattotyypillä tuota ei voi toteuttaa sillä matto kiihtyy liian hitaasti riittävään nopeuteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oikein löytänyt tästä infoa searchilla joten kysytään näin: onko kukaan onnistunut toteuttamaan järkevästi intervallitreeniä juoksumatolla? Siis esim. 60sek/120sek (rasitus/palautuminen). Tuntuu, että käyttämälläni juoksumattotyypillä tuota ei voi toteuttaa sillä matto kiihtyy liian hitaasti riittävään nopeuteen.

Olen tehnyt, mutta kyseessä olis iso matto, jota käytetään, kun urheilijoita testataan ym ja se kiihty muutamassa sekunnissa.

matto oli kooltaan tyyliin 2m levä ja 4m pitkä.

Tavallisella matolla en uskaltaisi, koska ne ovat niin pieniä, että siinä vauhdissa astuis helposti reunalle tai vast.

Olen joskus hiljasta vauhtia hölkännyt tavallisella matolla ja kyllä se ainakin tuntui kiihtyvän ihan hyvin, kun piti kiihdytys nappia pohjassa. Eli voi hyvinkin olla mallista kiinni.

Jep, luulen, että taitaa olla mahdotonta näillä Yliopistoliikunnan välineillä. Matot ovat kaiken lisäksi kapeita eli kai siinä sitten voisi käydä huonosti, vaikka kiihtyvyys olisikin parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom