Insomnium - One For Sorrow

Insomnium julkaisee One For Sorrow levyn lokakuussa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi voi voi, kuulosti kyllä hyvältä nuo pienet pätkät mitä noissa videoilla oli. Omalla kohdallani kyllä vuoden odotetuin levy ja tuskin tulen pettymään! Weather the Storm on jo niin hyvää settiä että ei mitään järkeä!

Biisilista:

1. Inertia
2. Through the Shadows
3. Song of the Blackest Bird
4. Only One Who Waits
5. Unsung
6. Every Hour Wounds
7. Decoherence
8. Lay the Ghost to Rest
9. Regain the Fire
10. One for Sorrow

Kova lätty tulossa. :rock:

Eka sinkku levyltä julkistettu, Unsung.

Keremoo! <3 :rock:

Paskan laatunenha tää tuntus olevan, mutta ei jumalauta.. :dance:

Hyh, miten jengi edes viitsii nauhotella noita biisejä suoraan radiosta. Järkyttävän kuuloista. :D

Itellä ollut suuri kunnia kuulla levy ennakkoon, ja voin todellakin suositella sitä. En ollut kuullut bändin musaa aiemmin, mutta musta tuli fani samantien.
Sanovat, että fiilis on hieman hieman synkempi kuin edellisillä levyillä.

Tuore video.

kuulostaa enemmän niitten vanhalta (pre-AtWW) matskulta ja mä kyll tyksin siittä!

e. jumalauta tota Through The Shadowsia!!
e2. siis voi jumalauta tää levy tulee tuhoaa!! tämmöstä ne haki atd:llä aivan varmasti, ihan vitun upea biisi!!1!!11

Mulla on soinu tää koko illan ja paranee vaan. Song of the blackest bird ja Lay the ghost to rest on mun suosikit. Tai no, ei noista voi valita kyllä suosikkia ku kaikki biisit on ihan helvetin hyviä :) Ainoa mistä en pidä on toi through the shadowsin kertsi. Joku siinä vaan vieläki tökkii.. Introriffi on kyllä kyseisessä biisissä ihan täyttä murhaa :rock:

Loistava levy! :thumbs:

On kyllä loistava levy! Only One Who Waits kutkuttelee omia korvia parhaiten, mutta eipä tosiaan semmosia biisejä ole, että tarvis yli hyppiä.

Back
Ylös Bottom