GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ino-Kolin Minus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonna21
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä ole käyttökokemuksia täälläkään, mutta jotain infoa kuitenkin:

Kyseinen tuote sisältää seuraavanlaista tavaraa:

Kolin (=choline)
Inositol
Methionin
B.6-vitamin
C-vitamin

Eli käytännössä vitamiinivalmiste, jossa B-vitamiineja ja C:tä. Tuote on tarkoitettu lähinnä rasvanpolttoon, vaikka kyseisillä aineksilla tuntuu olevan ties mitä kaikkia mahdollisia suotuisia vaikutuksia. Tuossa alla vähän infoa lontooksi Inositolista ja Koliinista.

Inositol is an essential B Vitamin. It promotes the body's production of lecithin, aids in the metabolism of fats and helps reduce blood cholesterol. It also plays a role in the growth of hair, and the general health of vital organs, bone marrow and eye membranes. The body's Inositol levels are depleted by caffeine, sulfonamide and excess water; Inositol is found in lecithin, whole grains, citrus fruit, liver, brewers yeast, vegetables, blackstrap molasses and soy beans.

Choline Bitartrate prevents fats from accumulating in liver, and is essential for the health of the nerves, kidneys and liver. The deficiency symptoms include fatty deposits in the liver, high blood pressure and cirrhosis of the liver. Choline is found in wheat germ, liver organ meats, lecithin, egg yolk, brewers yeast, soya beans and legumes. Choline levels in the body are depleted by sugar, caffeine, alcohol and insecticide.

The B-Compound vitamins are probably the single most important set of factors needed for proper maintenance of the nervous system, proper functioning of the cell and its energy metabolism. Any kind of mental or physical stress as well as poor eating habits greatly increase the body's need for B Vitamins. Since B Vitamins are water soluble, meaning any excess is not stored but excreted or lost through perspiration - thus, the B Vitamins must be supplied as the body needs them, on a regular basis.

Sakael sanoi:
Me neither.:david:

Voisitko kertoa, millaisesta tuotteesta on kysymys?

Ostin kyseisen tuotteen reilu kuukausi sitten Voimapuodista. Ino-Kolin Minus toimii rasvanpolttajana ja laittaa aika hyvin aineenvaihduntaan liikettä, toisin sanoen "juoksettaa kusella" aika paljon. Tuoteseloste taisikin tuolla alapuolella jo olla. Setä siellä puodissa suositteli ottamaan 4 tablettia aamupalalla, lounaalla ja sitten illallisella ja näin olen tehnyt. Yhteensä päivän aikana tulee otettua siis 12 tablettia. Olin aluksi hieman epäileväinen tuon suhteen, mutta painoa on nyt tippunut 2 kiloa sen jälkeen, kun tuon käytön aloitin. Ino-Kolinin pitäisi pudottaa painoa hitaasti, mutta varmasti. Yhdessä toisen Fatburnerin (sekin myös voimapuodista) kanssa toimii ainakin minulla todella hyvin! Pakkauksessa on 300 tablettia ja se makso sillon muistaakseni 20€, tais tosin olla tarjouksessa. Kannattaa kokeilla! :thumbs: Mulla kertyy tosi helposti nestettä kroppaan, mut nyt ei oo enää ollu sitäkään vaivaa vähään aikaan...... :hyper:

..ja pieni lisäys sen verran, että kun aloitin käytön, sylen eritys oli jotain aivan tajutonta. :kuola:

Tiedättehän tunteen, kun oikein tekee mieli jotain herkkua ja sylkeä alkaa erittyä hieman runsaammin? No, mulla sitä tuli ehkä noin kymmenkertanen määrä normaalin verrattuna! Tämä oli ainoa haittapuoli koko tuotteessa, mut nyt sekin oire on jo mennyt ohi..

Palkkasin eilen muuten itselleni ihka oman personal treinerin! :david:
Kyseinen henkilö on hyvä tuttuni ja eiköhän tällä taas hommat saada sujumaan, hope so.... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom