INCUBUS SUOMEEN kesäkuun 10. päivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.imperiumi.net/ :

Amerikkalainen rockbändi INCUBUS esiintyy Helsingin jäähallissa kesäkuun 10. päivä. Lippujen ennakkomyynti alkaa tiistaina 4. maaliskuuta.

Calabasissa, Kaliforniassa vuonna 1991 perustettu Incubus saapuu Suomeen nyt ensimmäistä kertaa. Incubusin tunnetuimpia biisejä ovat "Drive", "Anna Molly" ja "Dig". Albumeita yhtyeellä on tilillään kuusi, joista ensimmäinen, "Fungus Amongus", ilmestyi marraskuussa 1995 ja uusin, "Light Grenades", marraskuussa 2006.

Viimevuotta kehuttiin kaikkien aikojen parhaaksi keikkavuodeksi mut näkemä 2008 ei jää jälkeen. Jatkuvalla syötöllä must-see keikkoja, kyllä nämä tiketit on pakko saada.

Oooho, mitäs ihmettä! Tuonne kun jonkun kaverin saisi messiin, olisin viivana siellä. Vähän kyllä epäilen ja kun on tuota välimatkaakin Helsinkiin niin perhanasti, voi sitä rahan menoa. Huippu yhtye, ja kaiken hyvän lisäksi Brandonin ääni ja naama on aika lääh.
b015.gif

Just bongasin uutisista, pakko tuonne on mennä. Olen odottanut jo muutaman vuoden, että bändi löytäisi tien myös Suomeen.

Hieno homma muuten, että Suomi alkaa olemaan jo monen bändin kalenterissa.

Kunpa olisinki. Laittakaas sitte kovasti raporttia tänne, fiilikset settilistoineen päivineen konsertin meiningistä.

Ihan ok keikka oli odotuksiin nähden. Kaikki hittibiisit paitsi Dig kuultiin. Settilistaa tulossa myöhemmin jos muistaisin kaikki mitä soitettiin..

Ihan ok keikka oli odotuksiin nähden. Kaikki hittibiisit paitsi Dig kuultiin. Settilistaa tulossa myöhemmin jos muistaisin kaikki mitä soitettiin..

Mitkä ne sun odotukset oli ennen tota keikkaa? Laita vaan jotain rapoa jos jaksat. Oliko minkä verran yleisöä? Harmi teidän kannalta ettei soittanut Digiä, mikäköhän siinäkin oli. Saiko muuten kuvata?

Nii ja en tosiaan päässyt keikalle, harmi.:(

Fuuuuuuukkkkk... vittu miten kovaa settiä oli!

Tossa joku kirjotteli settilistaa.. järjestys ei taida olla oikee.. mut mä olin niin täpinöissä että elämä...

"S.C.I.E.N.C.E.:
Vitamin

MAKE YOURSELF:
Drive, Stellar

MORNING VIEW:
Nice To Know You, Circles, Just A Phase, Wish You Were Here, Are You In?

A.C.L.O.T.M.:
Megalomaniac, A.C.L.O.T.M., Sick Sad Little World, Pistola, Priceless

LIGHT GRENADES:
A Kiss To Send Us Off, Anna Molly, Love Hurts

Ja sitten se Punch Drunk, joka on toinen Light Grenadesin bonusraidoista............."

Oli kivasti porukkaa. Eli meinaa sitä, että jäähallin permanto oli puoliks täynnä, joten tuntu ettei kavereilla ollu älytön fiilis, mutta se setti oli silti älyttömän hyvä ja kaikki oli messissä. Spiikit jäi tosi vähiin, lähinnä "Thanks boys and girls" -linjaa, mutta kyllä siellä loppupuolella sitte vähä pidempää läppää lähti. Kitarasta meni kieliä paskaks ja vaihtoa tapahtu. Encoret saatiin ja voila. Kuvata sai, mut ilman salamaa. Tosin kyllä mulla ainakin siellä välähti. Laadusta en vielä tiedä kun parissa kaljoissa sen otin, ja lopputulosta en oo vielä kerenny kattomaan. :)
Yhteenvetona: Mahtava keikka, siisti fiilis, tää päivä luukutettu Incubusia olan takaa, ikimuistonen tilaisuus. Tätä pitäis saada vaan lisää ja useammin.. :)

Niin no, puolityhjä jäähalli, oliko se nyt sit kivasti porukkaa.. Itse olin täysin selvinpäin, kun melkeen suoraan duunista mentiin. Mut siis tuohon väkimäärään nähden fiilis oli ihan hyvä. Loppua kohti parani kuten aina ja permannolla varsinkin näkyi meno olevan välillä huipussaan. ;) Keikka kesti puoltoista tuntia.

Edit: aloitusbiisi oli kyllä Quicksand, sitten tuli a kiss to send us off (muistan kun ajattelin että mennään sitten näköjään levy alusta loppuun järjestyksessä ;) ), sit tais tulla hittiputki eli peräkkäin noit nice to know yousta alkaen.

Niin no, puolityhjä jäähalli, oliko se nyt sit kivasti porukkaa.. Itse olin täysin selvinpäin, kun melkeen suoraan duunista mentiin. Mut siis tuohon väkimäärään nähden fiilis oli ihan hyvä. Loppua kohti parani kuten aina ja permannolla varsinkin näkyi meno olevan välillä huipussaan. ;) Keikka kesti puoltoista tuntia.

Edit: aloitusbiisi oli kyllä Quicksand, sitten tuli a kiss to send us off (muistan kun ajattelin että mennään sitten näköjään levy alusta loppuun järjestyksessä ;) ), sit tais tulla hittiputki eli peräkkäin noit nice to know yousta alkaen.

Äh juu, sori ku hain nopsaan toiselta foorumilta ton biisilistan sen kummemin sitä kattomatta. No mut oli se suurimmaks osaks oikein :rock:

Ironisesti just tarkotin sitä että oli kivasti porukkaa. Mut niinku sanoit, porukkamäärään nähden oli mun mielestä hienoa.

Back
Ylös Bottom