In Flames @ Jäähalli, Helsinki 4.11.2014

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
In Flames heittää keikan Helsingin jäähallissa 4.11.2014.

Liput:
Myyntiin ma 5.5.2014 klo 9. Palvelumaksuineen alkaen 51,50 euroa Lippupalvelun myyntipisteistä, puhelinpalvelusta 0600 10 800 (1,98 €/min + pvm) ja netistä www.lippupalvelu.fi.

inflamespromo2011_638.webp

IF 2014
https://www.facebook.com/inflames

Kysytäänpäs täällä jos joku fiksu bongaisi, eli olen aikaisemmin harrastanut lähinnä vain klubikeikkoja yms., sain kuitenkin nyt lahjaksi liput tähän kyseisen threadin tapahtumaan. En ole mistään netin syövereistä löytänyt minkään näköistä edes suuntaa antavaa aikataulutusta tälle tapahtumalle, kuudelta aukeaa ovet mutta thats it. Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että mulla olis keikkaa seuraavana päivänä pääsykoe Porissa johon on pakko päästä, eli mun pitäs olla linkka-asemalla Helsingissä yheltä yöllä, eli kahentoista aikaan pitäis lähteä hallilta. Varsinainen kysymys olisi se, että kun tuossa nyt on noi kolme lämppäriä ennen flamesia, niin onko mulla mitään mahiksia keritä näkemään flamesin keikkaa? Kun ei tosiaan oo mitään hajua että onko näissä jäähallitapahtumissa pääartisti yleensä lavalla loppuillasta vai meneekö jopa pikkutunneille. Arvostaisin kovasti jos joku kokenut kävijä osaisi antaa jonkinlaisen arvion

Kysytäänpäs täällä jos joku fiksu bongaisi, eli olen aikaisemmin harrastanut lähinnä vain klubikeikkoja yms., sain kuitenkin nyt lahjaksi liput tähän kyseisen threadin tapahtumaan. En ole mistään netin syövereistä löytänyt minkään näköistä edes suuntaa antavaa aikataulutusta tälle tapahtumalle, kuudelta aukeaa ovet mutta thats it. Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että mulla olis keikkaa seuraavana päivänä pääsykoe Porissa johon on pakko päästä, eli mun pitäs olla linkka-asemalla Helsingissä yheltä yöllä, eli kahentoista aikaan pitäis lähteä hallilta. Varsinainen kysymys olisi se, että kun tuossa nyt on noi kolme lämppäriä ennen flamesia, niin onko mulla mitään mahiksia keritä näkemään flamesin keikkaa? Kun ei tosiaan oo mitään hajua että onko näissä jäähallitapahtumissa pääartisti yleensä lavalla loppuillasta vai meneekö jopa pikkutunneille. Arvostaisin kovasti jos joku kokenut kävijä osaisi antaa jonkinlaisen arvion

Itse yrittänyt selvittää noita soittoaikoja myös, olis seuraavana aamuna inssi :D

Jos aikaisempiin keikkakokemuksiin voi yhtään luottaa, ensimmäinen lämppäri aloittanee soittonsa 18.45-19.00 tienoilla ja kolmelle lämppärille on yhteensä aikaa n. 2h. Pääesiintyjä käyttää settiinsä 1.5-2h, eli koko homma olis paketissa klo 23 mennessä. Näin siis ainakin on ulkokeikoilla ollut(yleensä loppunut jo 22), sisäkeikoilla en ole ennen käynyt. Meillä lähtee viimeinen bussi viittä yli puolenyön, paskempi homma jos joutuu keikalta lähtemään ennen loppua. Paikalta poistumisessa kuitenkin kuluu aikansa kun väki valuu pihalle hallista.

Kiitti nopeasta vastauksesta! Oikeesti jo pientä stressiä tän asian kanssa kun en millää malttais jättää menemättä ja ne pääsykokeet on ihan must go. Jännä muuten että noin isoja bändejä saadaan lämppäreiks. Esim. mitä nyt youtubesta tutustuin niin toi Papa Roach on ainakin flamesiä isompi bändi, vaikka aika kuralta vaikuttikin. Wovenwar on entinen As I Lay Dying, mutta näemmä aika paljon heikompi, vokaalien muutosten myötä...toi kolmas lämppäri vaikuttaa mukiinmenevältä.

Back
Ylös Bottom