In Flames, Gojira ja Sonic Syndicate 27.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Otsikossa mainittu jo bändit. Keikkapaikkana toimii Kaapelitehtaan merikaapelihalli. Liput myyntiin 11.8 hintaan 39e.

No tätä nyt ei voi missata. Gojira :rock:
Mitä tuo Ruotsin "idols" voittaja tässä joukossa tekee?

Tuonne pitäisi päästä jo pelkästään Gojiran vuoksi :rock: .

Sais pelkkä Gojira tulla omalle klubikeikalleen niin voisi reissun tehdäkkin. Ei nuilla lippuhinnoilla ja Gojiran lämppärisetillä viitsi puolta suomea reissata.

Sonic Syndicaten basisti on silti ihQ :piis:

Jeah mestoille menossa.

Keikka on täyteen varattu. Saako lippuja ovelta?!

85% varmuudella kaveri ei pääsekään, joten tod. näköisesti olisi yksi lippu myytävänä. Onko joku halukas ilman lippua?

85% varmuudella kaveri ei pääsekään, joten tod. näköisesti olisi yksi lippu myytävänä. Onko joku halukas ilman lippua?

Mä oon ilman lippua.

Ajattelin tulla omalla autolla täältä vähän kauempaa, mihin kannattaa jättää auto?
Itse lähden autolla tästä 50km päästä, Kauppakeskus Ruoholahden - tai sen viereisen S-Marketin parkkipaikalle. Ei ole valvottu, mutta harvapa paikka taitaa olla sieläpäin.

Onko jollain muita ehdotuksia? Kaapelitehtaalla taitaa olla omia parkkipaikkoja ympär ruoholahtea, mutta arvatakin saattaa ettei ainutkaan ole vapaana.

Jes, tänään mäjähtää! Pian on pakko hipsiä kotiin vähin äänin töistä että ehtii vetää kunnon jurrit!
Koskakohan Gojira aloittelee, jos Sonic Dingging-gaten missaa niin ei haittaa mut ranskikset on pakko nähdä!

Huhujen mukaan:
- SS 20.20
- Gojira 21.00
- In Flames 22.00.

Todennäköinen setti:
The Chosen Pessimist!
Sleepless Again
The Quiet Place
The Mirrors Truth
Disconnected
Alias
Delights and Angers
Move Through Me
System
Cloud Connected
Minus
Egonomic
The Jester Race
Vanishing Light
Take This Life
Come Clarity
Insipid 2000
Zombie Inc
Pinball Map
Satellites and Astronauts
Trigger (closer)

Oli kyllä makoisa keikka ja Gojira + Flames vetivät molemmat kovat setit.
Ikärajattoman keikan etu oli olemattomat olutjonot yläkerrassa..:kippis1:

Törkeen paskan keikan heitti flames! :urjo:

Mun mielestä meno oli mitä mainioin Sonicin aikaan ois voinu volyymit olla jo kovemmalla. Gojira oli itselle positiivinen yllätys. Sonicin suhteen odotuksen oli korkeella ku uus levy oli tason nosto kakkos levyn jälkeen. In Flames heitti perus keikan. Itse olisin toivonu enemmän vanhoja biisejä, mut pakkohan sitä on uutta levyä soittaa ku sen tiimoilta kiertää. Kokonaisuutena keikka oli hyvä

:thumbs: Penteleen hyvää settiä vetivät. In Flames ykkösenä. Ainut miinus oli toi lämmpäreiden esiintymis järjestys. Ensin ois pitäny tulla gojira ja site sonic. :5:

:thumbs: Penteleen hyvää settiä vetivät. In Flames ykkösenä. Ainut miinus oli toi lämmpäreiden esiintymis järjestys. Ensin ois pitäny tulla gojira ja site sonic. :5:

Olis kyllä pitänyt vaihtaa joo, in flamesin ja gojiran paikkaa.

Back
Ylös Bottom