frs Liittynyt 20.11.2003 Viestejä 302 8.4.2004 #1 Suomalaista melodeathia KUNNON möreällä laululla, ja mukana myös naislaulaja joka *EI* ole paska. Ehkä parasta tämmöstä mainstream melodeath ala Norther/CoB yms. mitä oon kuullu sitten Something Wildin. Soittaa myös Tuskan jatko-keikoilla Stellassa. <3
Suomalaista melodeathia KUNNON möreällä laululla, ja mukana myös naislaulaja joka *EI* ole paska. Ehkä parasta tämmöstä mainstream melodeath ala Norther/CoB yms. mitä oon kuullu sitten Something Wildin. Soittaa myös Tuskan jatko-keikoilla Stellassa. <3
Pulla Liittynyt 11.9.2003 Viestejä 2 998 9.4.2004 #2 Herrasiunaa, etta muuten olikin kovaa rallia! Kovaa kannutusta koko ajan ja erityisesti Shadowsouls-biisi puri lujaa!
Herrasiunaa, etta muuten olikin kovaa rallia! Kovaa kannutusta koko ajan ja erityisesti Shadowsouls-biisi puri lujaa!
NP VIP Liittynyt 2.11.2003 Viestejä 2 398 10.6.2004 #3 On kova bändi, kovat kitaristit, osaavat tilutella. Pisteet täydet 10.
frs Liittynyt 20.11.2003 Viestejä 302 10.6.2004 #5 Loppupeleissä olikin vaan yksi hyvä biisi tolla levyllä, ja ainut missä oli naislaulaja :|.
gunner Liittynyt 15.12.2002 Viestejä 275 10.6.2004 #6 GoreObsessed sanoi: Todellakin mainstream scheissea.. Click to expand... Beyoncé ja Antti "voi kun osaisin edes vähän laulaa" Tuisku ovat mainstreamia. Vai oletko kenties kuullut imperanonia yleX.än iltapäivälähetyksissä???
GoreObsessed sanoi: Todellakin mainstream scheissea.. Click to expand... Beyoncé ja Antti "voi kun osaisin edes vähän laulaa" Tuisku ovat mainstreamia. Vai oletko kenties kuullut imperanonia yleX.än iltapäivälähetyksissä???
Late86 Liittynyt 27.1.2004 Viestejä 230 10.6.2004 #7 Juu, tämän yhtyeen laulaja/kitaristi on hyvä ystäväni. Mun mielestä ihan hyvin onnistunut lätty. Omaperäisyyttä tuo noi vierailevat laulajat yms.
Juu, tämän yhtyeen laulaja/kitaristi on hyvä ystäväni. Mun mielestä ihan hyvin onnistunut lätty. Omaperäisyyttä tuo noi vierailevat laulajat yms.