Imageshack.su - Repesin ääneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa pieni typo tehtyä, kun olin imageshackiin menossa.

http://www.imageshack.us on kuvanhostipalvelu. Noh, typo -> http://ww.imageshack.su . Jos joku ei tajua niin vihjeenä: SU = Soviet Union = Neuvostoliitto.

Hajosin nimittäin ihan pikkaisen, kun löysin tämän sivun itse. Joku easter egg kätketty.

Edit: no ei näköjään liity tekstien mukaan imageshack.us:iin tuo sivusto, mutta silti hostaus toimii ja sivupohja muina miehinä kopsattu :D ?

( arvaan kyllä, että tämä threadi saa kaksi kommenttia "joo iha vanha juttu" [en tosin missään ole mainintaa nähnyt] ja toinen kommentti on "joo mä siirrän tän johonkin 250 000 viestin paska-aiheeseen josta sitä ei kukaan huomaa")

Hm, taidettiin herättää jonkun huomio ryntäämällä joukolla ihmettelemään pirategayta..... h0h0h000

Joskus ala-asteella en ollut ihan varma miten kirjotetaan hotmail, joten eksyin yksille toisille sivuille :nolo:

Siveellisyyden nimissä en laita linkkiä niille sivuille.

^ :lol2:

Samoin yritettiin ala-asteella ihan tosissaan mennä oboy kaakaon sivuille. www.oboy.com paljastuikin ihan muuksi... Nyt kun katson niin näyttäisi olevan miesten alusvaate sivu. Muistin että sillon olisi jotain gay erotiikkaa ollut. :lol2: Taisi näyttää maailma toisenlaiselta 8 vuotiaan silmin... :rolleyes:

:eek: I dont speak finnish :curs:

Im stupid I know :D

I wish I understood you guys!

Sorry for making a post about something as non-essential as this

:worship:

^ :lol2:

Samoin yritettiin ala-asteella ihan tosissaan mennä oboy kaakaon sivuille. www.oboy.com paljastuikin ihan muuksi... Nyt kun katson niin näyttäisi olevan miesten alusvaate sivu. Muistin että sillon olisi jotain gay erotiikkaa ollut. :lol2: Taisi näyttää maailma toisenlaiselta 8 vuotiaan silmin... :rolleyes:

Joo mä muistan ihan saman että ala-asteella oltas kokeiltu tota samaa saittia ja jotain homahtavaa siellä oli :D

Tässäpä pari näitä "typo-osoitteita" lisää:

www.google.cm
www.youtube.cm

Ihan tosissani aloin ettimään troijalaista koneeltani kun juutuubin osoitteen typotin noin ekan kerran. Ihmettelin, miten datafever haxor suojus oli pettänyt, mutta ei se sitten loppupeleissä ollutkaan :)

Back
Ylös Bottom