Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ABFG sanoi:Minkälaista iltapalaa suosittelette syötäväksi juuri ennen nukkumaanmenoa? Onko kaurapuuro hyvä vaihtoehto?
JWO sanoi:Itse söin äsken iltapalaksi:
- Lihapullaboxi
- 500g pyttipannua
- läjä leipää
- Iso mass blast paukku
- ½L jugurttia
Ootkos JWO näitä kahden aterian "syön ihan vitusti" -miehiä? Kiinnostaisi tietää kuinka paljon aikaa edellisestä ateriastasi oli ennen tuota iltapalamättöä. :urjo:JWO sanoi:Itse söin äsken iltapalaksi:
- Lihapullaboxi
- 500g pyttipannua
- läjä leipää
- Iso mass blast paukku
- ½L jugurttia
Jep, eli aika usein tulee aikaisemmin syötyä duunissa päivällä kunnolla, ja siinä välissä ehkä jotain todella pientä, luokkaa yksi nami. Salin jälkeen palkkari ja illalla kun viimein oon himassa ahdan naamaani kaiken lopun mitä jääkaapista löytyy! :lol2:Tomi sanoi:Ootkos JWO näitä kahden aterian "syön ihan vitusti" -miehiä? Kiinnostaisi tietää kuinka paljon aikaa edellisestä ateriastasi oli ennen tuota iltapalamättöä. :urjo:
Holly Cow! Siis sinuna söisin vähän enemmän aamulla. Muistaakseni Jari "The Bull" Mentula kirjoitti Body lehdessä joskus kauan sitten, että aamupala on tärkein ruoka mitä päivässä on ja sitten tietenkin treenin jälkeinen syönti.JWO sanoi:Duunin jälkeen ei huvita syödä, sillä silloin salille lähtö siirtyy niin kamalan myöhäiseksi. aamupalaksi maistuvat pelkät vitamiinit ja ehkä yks proteiinijuoma. Joskus pitäis varmaan pistää safkat remonttiin. :D