Ilosaarirock

Tännepä sitä tullaan. Majoittautuminen asunnossa aivan festarialueen tuntumassa. Kermaperseily miehen tiellä pitää. :thumbs:

Nonii, enää 5 yötä lähtöön! Toivottavasti on hyvät kelit ja meininki on varmasti hyvä :) Kysytään vielä että onkos täältä porukkaa tulossa raviradalle majoittumaan?

En ymmärrä miksi mennä Ilosaareen ainakaan bändien takia. Tuollahan ei ole mitää "isosti breikkaavaa" vai olenko vain sokea?

noh mitäs tykkäsitte? Ite tuli seurattua darkness, apulanta, poets ja neljä ruusua. joitain muita sitten sivusilmällä ja noin.. Darkness ja neljä ruusua vetivät helvetin kovat keikat!

Raised Fistin keikalla oli Suomen oloissa jo aika miehekkään kokoinen pitti. Muuten tuli nähtyä kokonaan tai osittain Rotten Sound, Entombed, Kumikameli, Eläkeläiset, Scar Symmetry, The Damned, Tarot jne...
Kivaa oli. Leppoisa häppeninki.

No joo, ihan jees. Apulanta soitti huonosti mun mielestä, Saul Williams ei iskenykkään, Buju Banton oli ok (en ollu aikasemmin kuunnellu), eläkeläiset kuulosti niin paskalta että jäin leirintäalueelle... En ole mikään poppifriikki.

No, ei tuolla nyt pelkän musan takia oltu. Pitäs saada joku infected mushroom tollaselle päälavalle ja täyteen ihmisiä... :kuola:

Parasta antia Ilosaaressa on just se leirintämeininki. Heti kun tultiin sinne niin 3 ihme hippiä tuli sinne kantaen opaskylttiä, rummuttaen rumpua ja meni leikkimään sillä karusellilla nykästen yhen meijän porukasta mukaan.

"Hei punaparta, eeeet uskalla tulla karuselliin, et uskalla!!"

Ja,

"Pitäs mennä ostaa kaupasta kolme litraa mustikkakeittoa ja kaataa ne päälle. Salettiin irtois."

Helvetin kivaa oli!
Kuuntelemassa kävin Stella, Mokoma, Stam1na, Anal Thunder ja vähän Darknessia, Apulantaa, Capleton ja Neljä Ruusua. Jotain muitakin tuli myös vähän vilkaistua.

Ainiin ja Töminässä olin myös.

Raviradalla oli kyllä hieno meininki, ens vuonna se täytyy lähteä uudestaan!:kippis1:

Ilosaaren festivaalikansa on mahtavaa ja hyvä meininki säilyi koko ajan. Mun mielestä Rento- lavalla oli parhain fiilis ja melkeen parhaimmat esiintyjät. Siellä sitä tuli itsekin jammailtua hiekassa. Stellalla oli hyvä aloittaa mun festarit, tykkään sen äänestä, niin rauhallinen ja vahva. Apulanta nyt veti saman keikan ku viimeset 10 vuotta, ei oikeen jaksa enää innostua. Black Delicious oli aluksi hyvä, mutta viiden biisin jälkeen huomas et ei vittu, nää kaikki biisit on samanlaisia. Eläkeläiset veti hyvän setin, sopi hlvetin hyvin tohon fiiliksen. Mutta Darkness oli aivan ehdoton ykkönen!!! Jotku ei kuulemma tykänny, mutta mun mielestä se oli koko festareiden ehdottomin herkku! Ja ne tulitukset vielä loppuun...aijaijai!:rock: Ruusut on aina kans vähän Ruusut, mutta ihan kiva setti, sama juttu ku Apulannan kans. Harmitti vaan ku festarit loppu. Sais mun mielestä olla 3 päiväset hässäkät, siis ihan tuolla festari-alueella. Ei meikäläinen ainakaan jaksa vielä lähtä illan päätteeksi konkoileen kaiken maailman klubikeikkoja, sais kaikki olla saman taivaan alla ja kestää koko yön!!!:kippis1:

Tuossa tapauksessa suosittelen Böödille esim. Roskildea, alue auki noin neljään ja leirinnässä ny ei nuku kukaan, heh.

Back
Ylös Bottom