Ilosaarirock

Aloitetaanpa jo nyt kesän festareiden odottelu.....

Ilosaarirokin ensimmäiset bändikiinnitykset ovat julki http://www.ilosaarirock.fi/2006/bandit.html

Mainittakoon mm. ulkomaisista Katatonia ja Entombed, sekä suomalaisista Swallow the Sun, Mokoma ja Rotten Sound :rock:

Joutunee menemään entisen kotikaupungin bileisiin, kun Tuskakin on siirtänyt sopivasti ajankohtaansa.

etukäteen aattelin kyllä tonne lähteä,mutta enpä nyt tiedä,ainakaan vielä ei ole sellasta esiintyjää että jaksaisi joensuuhun raahautua

tottakai menossa, kesän pakollinen ja paras festari. Esiintyjillä ei oikeastaan edes väliä =)

Viimeksi käynyt joskus yläaste ikäsenä, joten ajattelin, että nyt on aika mennä paikan päälle. Onhan siellä kumminkin Mokoma, Rotten Sound sekä Metellissä Deathchain ja Diablo.

Mä vaihdoin Ilosaaren Tuskaan kun Joensuun kaverit alkoivat lisääntyä, ei heru enää majapaikkoja ;) . Alkaa mukavuudenhalu voittaa rokkifiiliksen, ei jaksa vaan nukkua teltassa vaikka se kuinka olis oikeeta festarimeinkiä.

Riippuu taas töistä sun muista minne pääsee, yleensä tämä on hyvä viikonloppu kun mulla on 13. päivä synttärit niin menee siinä samassa. Eli ei päätöstä vielä, peesaan kavereita. Viime vuosina ei oo semmosia bändejä liikkunut että olis sen takia pitäny päätös tehdä.

Edit. Vaikkeivät ole enää päällekäin ei kestä yleensä kunto eikä lompakko mennä molempia, varsinkaan kun ei meillä opiskelijapelleillä mitään kesälomaa ole. Ilosaaressa olen kyllä ollut viimeksi vuonna 2000 että kai se olis korkea aika taas mennä.

metalman sanoi:
ultimecia dont worry, mie voin majottaa ja asun ihan alueen vieressä :lol2:

Just rupesin miettimään että miten pitkään oot asunut siellä ja ootkohan käyny Kontiolahdella yläasteen. Pitää vissiin tulla soittamaan ovikelloa ;) .

juu oon käyny kontiolahdella yläasteen as a matter of fact. Tunnetaankos myö toisemme?

En mä tiedä ootko pannut merkille. Oon ollut siellä esim. yhden vaalean tytön kaverina yhden hiihtoloman (oisko ollu vuonna 1998). Tunneilla istuin. Musta letti ja sitä rataa, siis mulla. Tupakkaa poltin. Tuli vaan mieleen kun aika pienet on siellä piirit, ollaan samanikäsiä ja aika paljon tuli joskus kaupungissa pyörittyä. Mutta en kyllä oikeesti TIEDÄ mitään.

hmm joo no niistä ajoista on nii pitkä aika että ei pysty muistamaan =) Kato privaviestisi!

diablo on kyllä mustsee. Nähään jpm siellä (mahutaanko myö samalle keikkapaikalle yhtäaikaa???? =) )

kyl rokkiin tulee lähettyy vaan, vaikka joensuusta jo pois muuttanu. tuntuu edelleen kotirokilta. majoitus onneks järjestyny ystävien avustuksella.
ja se on ihan sama mitä bändejä siellä on. tunnelma on paras.

Scar Symmetry kolmoslavalla :rock: .

Pro-Pain sanoi:
Scar Symmetry kolmoslavalla :rock: .

Voihan perkele! Tuo on viimeinen niitti. Näinkö joutuu ostamaan lipun festareille. Ei ollut yhtään tarkoitus mennä mutta melekin tuo riittää jo syyksi lähteä.

Ilosaari on mun kirjoilla se joka kesäinen "pakko käydä" juttu :rock:
Näin kun susirajalta on kotoisin niin aina sinne veri vetää,
tuttuja naamoja ja kesäinen Joensuu :thumbs:
On tullu käytyä ja ei ole muuta kuin positiivista kerrottavaa, hyvä
että on muutama mielenkiintonen pändikin mukana, ettei mene ihan
pelkäksi ördäämiseksi :kippis1:

Tilastollinen epätodennäköisyys että olis yhtä mahtavat kelit kuin
viime vuonna.

Onneks on jo liput ostettuna :rock: ehkä kesän ainut festari jonne on pakko päästä :whip: sen verran on hyvä meno siellä aina :D

Pahasti jäin lippukelkasta tänä vuonna.:wall: Jos jollakin on ylimääräistä tai ei oo lähdössä niin tarjotkoon sitä minulle käypään hintaan.
Joko tähän tai privalla.

Ja Ilosaaressa on AINA huippukelit.

Tonne itekkin kavereitten kanssa lähössä.:rock: Enää pari viikkoa aikaa :) Aikomuksena on saapua paikalle torstaina ja maanantaina poistua, raviradalla telttailaan. Muita raviradalle tulossa majoittumaan?

Back
Ylös Bottom