Iik! Selluliittia!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tricia
  • Aloitettu Aloitettu
Kauhistuksekseni huomasin eilen peilistä, että reisien yläosa on "täynnä" muhkuroita. Älkää ymmärtäkö väärin, muuten olen kyllä aika timmissä kunnossa (ainakin yläkroppa). Miten hemmetissä voin saada jalat "kiinteiksi" (sitä ne jo osittain ovatkin)? Rasvaprosentti on 15 kieppeillä, joten sitä tuskin tarvis tiputtaa. Äkäisesti on vaan kasaantunu sellut ongelmakohtiin eikä sieltä hevin lähde. Treenaan lähemmäs kymmenen tuntia viikossa (3-4 krt salilla) ja ihmettelenkin miten näillä määrillä jalat voi näyttää niin kamalilta. Salitreenitki on tiukkoja, massaa kasvatan ;)

Ja anteeksi suuresti tämä iänikuinen keskustelun aihe.. Mutta kertokaahan hyvät fitness-ihmiset, mitä keinoja vielä ois jäljellä saada muhkuraton peffa :)

(Ja vielä loppuun, ensimmäinen osallistuminen näihin keskusteluihin. Useamman vuoden olen kylläkin passiivisesti lukenut kirjoittelua. Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille!)

Teretulemast minun puolestani joukkoon! Ja mukava että siirryit taustalta aktiiviksi :thumbs:

Tuolta punttimimmien 2. sivulta löytyy suraavanlainen threadi:
"Apua! Selluliitti on valloittanut minut!" by Äiskä
Ja siellä on asiasta keskusteltu laajemminkin.

En oikein osaa sanoa mitään hyvää keinoa. Kai selluliitti katoaisi jos laihduttaisi itsensä liiankin laihaksi, mutta tässä ei ole mitään järkeä. Itselläni on ollut selluliittiä jo noin 18-vuotiaasta asti ja en taida koskaan edes päästä siitä eroon. Minun kohdallani tilanne ei ainakaan ole muuttunut vaikka liikunnan puuttesta ei selluliitti ainakaan voi johtua. Muutenkin on olen hoikka/normaalipainoinen. Tosi asia kuitenkin on, että selluliittia tulee toisille helpommin. Ikävä kyllä. Olen suorastaan kateellinen ylipainoiselle ja liikuntaa harrastamattomalle äidilleni, jolla ei koskaan ole ollut (eikä ilmeisesti tulekaan?) selluliittia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom