Kauhistuksekseni huomasin eilen peilistä, että reisien yläosa on "täynnä" muhkuroita. Älkää ymmärtäkö väärin, muuten olen kyllä aika timmissä kunnossa (ainakin yläkroppa). Miten hemmetissä voin saada jalat "kiinteiksi" (sitä ne jo osittain ovatkin)? Rasvaprosentti on 15 kieppeillä, joten sitä tuskin tarvis tiputtaa. Äkäisesti on vaan kasaantunu sellut ongelmakohtiin eikä sieltä hevin lähde. Treenaan lähemmäs kymmenen tuntia viikossa (3-4 krt salilla) ja ihmettelenkin miten näillä määrillä jalat voi näyttää niin kamalilta. Salitreenitki on tiukkoja, massaa kasvatan ;)
Ja anteeksi suuresti tämä iänikuinen keskustelun aihe.. Mutta kertokaahan hyvät fitness-ihmiset, mitä keinoja vielä ois jäljellä saada muhkuraton peffa
(Ja vielä loppuun, ensimmäinen osallistuminen näihin keskusteluihin. Useamman vuoden olen kylläkin passiivisesti lukenut kirjoittelua. Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille!)
Ja anteeksi suuresti tämä iänikuinen keskustelun aihe.. Mutta kertokaahan hyvät fitness-ihmiset, mitä keinoja vielä ois jäljellä saada muhkuraton peffa
(Ja vielä loppuun, ensimmäinen osallistuminen näihin keskusteluihin. Useamman vuoden olen kylläkin passiivisesti lukenut kirjoittelua. Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille!)