Ihonhoito

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!
Minua on jo pari viikkoa vaivannut järjetön kutina käsivarsissa (etenkin hauiksen ja ojentajan alue)
Etenkin kun lihakset pumpissa niin kutina voimistuu.
Oli tossa muutama kuukausi tota taukoo pidettyy :nolo: ja nyt tullu jokunen kuukausi taas treenattua ihan hyvillä tuloksilla, eli onko kutina yhteydessä lihasten kasvuun jne..??
Osaisko joku viisampi neuvoa et mikä auttaisi/onko muilla vastaavia kokemuksia.
Kiitoksia jo etukäteen!

Moro!
Minua on jo pari viikkoa vaivannut järjetön kutina käsivarsissa (etenkin hauiksen ja ojentajan alue)
Etenkin kun lihakset pumpissa niin kutina voimistuu.
Oli tossa muutama kuukausi tota taukoo pidettyy :nolo: ja nyt tullu jokunen kuukausi taas treenattua ihan hyvillä tuloksilla, eli onko kutina yhteydessä lihasten kasvuun jne..??
Osaisko joku viisampi neuvoa et mikä auttaisi/onko muilla vastaavia kokemuksia.
Kiitoksia jo etukäteen!

Arvaa mitä. Käytätkö t-paitoja? Onko kutina juuri siinä kohdin missä t-paita loppuu?
Opiskeluaikoina pyykkäsin ite paidat eikä ollu edes pesukonetta niin pesin käsin. Alkoi olla vastaavanlaiset ongelmat, kutinaa kuvailemillasi alueilla ja hikoilu pahensi tilannetta tai lämpö ylipäätänsä. Jos natsaa niin vähennäs pesuainetta tai vaihda allergiaystävällisempään modeliin. Ei se heti lähde mutta pienen ajan kuluttua pitäis alkaa vähenemään mikäli tuosta on kiinni.

Toivottavasti, silloin tuo olis helppo korjata.

Pitääkin heti tarkistaa pesuaineet ja tarvittaessa vaihtamaan merkkiä! Kiitos nopeasta vastauksesta, mä lähenkin tästä heti pyykkäämään! :hyvä:

Latest posts

Back
Ylös Bottom