Ihmisten puolue - Hulvaton sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Tälle sarjalle on ihan pakko laittaa oma ketju pystyyn! :D

Seuraako kukaan muu kyseistä sarjaa? Sain frendiltä vinkin, ja enpä ole naureskellut vähään aikaan (pois lukien Frendit of course) näin montaa kertaa reilun kymmenen minuutin pätkälle.

http://areena.yle.fi/video/981987

"..ehkä tiettyä lattian pyyhkimistä siellä minulla harrastettiin.." :lol2:

Noissa kokouksissa itse istuskelevana tää kolahti ihan kympillä. Ihan loistavia hahmoja kaikki.

Onks muita faneja?

Ite katoin kuukausi-pari sitten ensimmäisen jakson tubesta, kun max von laue linkkas tonne videothreadiin ja sen jälkeen oli pakko katsoa kaikki. Ihan helvetin hyviä :hyper:

Tää on aivan helvetin mahtava. :D

Täytyy sen verran vielä sanoo, että parasta kotimaista komediaa pitkiin aikoihin! Nerokas käsikirjotus ja hyvät näyttelijät. Ei mitään turhaa naamanvääntelyä tai muka-hauskoja "vitsejä"...

Ihmisten puolueen Nettikirjoittelu-pätkä on ihan uskomattoman hulvaton - ja niin totta. Tykkään todellakin :)

LOL!
"..minä olen trolli..." :evil:
"..ei fläppitaulua.." :lol2:
"..yhdyssana virheiden määrä oli 325.."

Kiitos Xairax!

Ps. Tuliko kenellekkään muulle mieleen ton pätkän aikana Pakkiksen mamu-ketju..? Monta kertaa! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ps. Tuliko kenellekkään muulle mieleen ton pätkän aikana Pakkiksen mamu-ketju..? Monta kertaa! :hyper:

Tai mikä tahansa ketju missä tahansa palstalla.

"jos ei kelpaa niin suksi sinä stallari sinne neuvostoliittoon" :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun suosikkisarja. Repeilen aina ihan kympillä noitten kotkotuksille. Mari Perankosken rooli istuu sille aika hyvin.

Hyvä sarja kaikinpuolin, tosin nyt en ole muistanut katsoa vähään aikaan.

Aivan mahtava ohjelma siitä lähtien, kun aloin katsoon ,oon katsonu jokaikisen jakson! harmi vaan kun on kesätauolla:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom