Idols 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Helsinki
Seurasiko kukaan ensimmäistä jaksoa? Vanha formaatti, mutta silti jaksaa vielä jonkun verran koukuttaa.

Mutta lähinnä tuli mieleen tuosta Idols Extran Matrix alusta, että huh, Ellen Jokikunnas oli aika tiukan näköinen Trinityn asussa! :dance:

ps,

Vaikka siis Ellen yleisesti on aika hassu (lue idiootti): http://uk.youtube.com/watch?v=Zhm-M2y4_rs

idolit07.jpg

Mä katsoin, ja katson nyt myös Extraa. Kiinnostusta oli varsinkin ekaan jaksoon koska mun serkku oli tuolla ja siitä tehtiin juttukin nettiin + Extraan. Ei päässyt kuitenkaan jatkoon. Lauluvalinta oli 16-vuotiaalle liian "aikuismainen" tms. Ihan hyvä lauluääni sillä kyllä on. Noh, better luck next time :thumbs:

Aion katsella jatkossakin sen mitä duuneilta kerkiää. Reality on parasta ikinä :D

Paljon vähemmän on saanut tuntea suunnatonta myötähäpeää kun mitä olin odottanut. Pahimpia odotellessa :D

Edit: Eve oliko Lahden tyttö sun serkkutyttö, oli meinaan aika aikuinen ääni nuorella tytöllä?

Kaikki tulee taas katsottua. Toivottavasti paranee tästä eka jaksosta. Oli vähän jotenki köyhä?

Melko vaisu startti. Ei yhtäkään todella hyvää eikä toisaalta yhtään oikeasti hauskaa itsensähäpäisijää.
Jos tällä linjalla jatketaan, niin hohhoijaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se even serkkutyttö oli kyllä sellanen pikkuaikuinen.
Se tais huomata moni muukin ennenkun aloitti edes laulaan. Laulu vaan korosti fiilistä. Ihan oikea kohtalo. Parin vuoden päästä uudestaan.

edit: munkin mielestä aika vaisu startti jos noi oli parhaat tollasesta lössistä kokelaita.

Sais näyttää vähän enemmän itse esityksiä eikä niitä kommentteja. Kyllä katsojat nyt saatana itsekin tajuaa, laulaako se päin persettä vai ei. Ja mainoskatkoa pukkaa joka väliin, siinä ei oikeasti kovin montaa esitystä ehtinyt tulla.

Singstarissa yli 9000 pistettä eikä päässyt jatkoon!!! mihin tämä maailma on menossa :wtf:

söpö<3. Puhelinnumero? Henkinen ikä? Sosiaaliturvatunnus? Paljonko työntää kuulaa?

Meitsi taas kattelee tätäkin sivu silmällä kuten big brotheriakin. Jatketaan.

Söpö? Kyllä.
Puhelinnumero? Pysyköön salaisena.
Henkinen ikä? Pari vuotta fyysistä ikää korkeampi.
Sosiaaliturvatunnus? Henkilötunnuksen loppuosaa en tiedä.
Paljonko työntää kuulaa? Ei ole työntänyt kuulaa.

Parempi että pysyt BB:n Mian fanittamisessa ;)

Se even serkkutyttö oli kyllä sellanen pikkuaikuinen.
Se tais huomata moni muukin ennenkun aloitti edes laulaan. Laulu vaan korosti fiilistä. Ihan oikea kohtalo. Parin vuoden päästä uudestaan.

Hmm. Joo. Ehkä "pikkuaikuinen". Mun on vähän vaikea nähdä läheistä ihmistä ulkopuolisen silmin mutta pitänee ainakin osittain paikkansa. Rauhallinen ja ajatteleva fiksu tyttö. Toinen biisivalinta olisi voinut tuoda jatkopaikan mutta turha jossitella. Myöhemmin uudelleen sitten kokeilemaan jos vielä intoa riittää :)

...

Yleisellä tasolla täytyy yhtyä siihen fiilikseen että nyt oli hieman lässähtävä aloitus... Ei ihan koukuttanut mutta tapani mukaan aion seurata :)

Tuli kytättyä avausjakso, ja kyllä ihmetyttää tuo ohjelman tuotannon taso. Tunnin mittainen ohjelma koostuu lähinnä tuomareiden kommenteista, kolmen(!) juontajan vitsailusta ja slow-mo tanssipätkistä. Miksi ihmeessä näytetään tuomareiden kommentit laulusta, kun itse esitystä ei näytetä yleisölle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom