Ideoita ruokailuun

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Idiootteja kysymyksiä tän mimmin suusta osa 345 mappi Ö....
Eli onkkelma on seuraavanlainen.
Miten yhdistää päivärytmi ja ruokailu, kun aamulla ei kykene syömään oksentamatta (juomaan kyllä) ja töissä ollessa ei ole kunnon taukoja joiden aikana ehtisi syömään mitään banaania kummempaa eikä tiskillä (asiakaspalvelija olen siis) voi syödä kiinteää. Eli siis kaikki nopeasti syötävä, lämpimässä säilyvä, lämmittämättä syötävä ja nestemuodossa oleva on "hyväksyttyjä".
Herään 6.30
Töissä 8.00-14/15.00
Töistä suoraan salille.
Kotiin n18.00
Josta tallille ratsastamaan mahd. pian ja takas kotona 21.00
Viimeistään 22.00 unta kuuppaan.
Eli aikataulu on "kireä" ja ennen salia/ratsastamista kun on ainoat vapaammat hetket syödä mitä vaan, ei viitsisi kun sitten ei kykene tekemään taas mtn.
Nyt on sitten yritetty selvitä banaani/juotava jugurtti/jne linjalla, mutta banaanit tulee korvista jo kohta.. Olen miettinyt noita ateriankorvikkeita jos niistä sais paremmat ravintoarvot kun jugurtista, mutta taitavat kaikki maistua p*skalle.
Muuten ei haittais tällanen, mutta alkaa vaikuttamaan negatiivisesti salituloksiin ja jaksamiseen (ylläri..) kun saa ekan kerran syötyä vasta salin tai ratsastamisen jälkeen... Tyhmä ongelma, mutta niin on mimmikin. Hyviä ateriavinkkejä noilla rajotuksilla kiits.
Niin ja onko hiekkaharjun salilla kävijöitä......? :) *ruuneperi lopettaa tähän* :wanha: :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mustangnisti sanoi:
Muuten ei haittais tällanen, mutta alkaa vaikuttamaan negatiivisesti salituloksiin ja jaksamiseen (ylläri..) kun saa ekan kerran syötyä vasta salin tai ratsastamisen jälkeen... Tyhmä ongelma, mutta niin on mimmikin. Hyviä ateriavinkkejä noilla rajotuksilla kiits.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä :) Mutta totta helkkarissa vaikuttaa negatiivisesti jaksamiseen, jos syöt ekan kerran päivällä illalla reenien jälkeen! :eek: Asiaa jokseenkin hankaloittaa se, ettet edes aamulla pysty syömään kunnon ateriaa. Sillä kuitenkin selviäisi töissä edes johonkin asti. Mites olisi, menisikö aamulla alas edes pirtelöksi tehty rahka-mehukeitto/marja/ananas/tms-kaurahiutale-combo? Jos tuollaiseen koittaisi totuttaa itsensä, jospa jossain vaiheessa menisi jo joku puurokin alas...

Itse varmaan tuossa tilanteessa koittaisin päivän mittaan vedellä protsku/kaurahiutale -drinkkejä. Esim. US:n ProteinXL vaniljan makuisena, johon sekoittaa ~desin kaurahiutaleita, niin ei tarvitse kuin vesi lisätä ja kietaista huiviin ja hyvää on! Kaurahiutaleita tms. suosisin siksi, että pitävät nälkää poissa vähän paremmin kuin joku hedelmä. Hedelmään verrattavissa on joku piltti-hedelmä/marjasose, jonka kans lusikoi aika pikaseen suuhunsa. Samaten nuo ateriankorvikkeet taitavat kyllä aina jugurtit voittaa, eri asia haluaako sellaisen sitten sotkea itse vai ostaa valmiina.

Mä en ole törmännyt vielä yhteenkään oksentamatta/yökkimättä syötävään aterian korvikkeeseen... OMG, puistatuksia tulee ku ajattelenkin... :urjo:

Mulla on kans välillä vähän sama tilanne, ei ehdi syödä päivällä kunnolla. Aamulla syön kyllä puuroa, lounaan ja päivällisen (ei tosin ihan lounas- ja päivällisaikoihin) mutta välipalat saattavat jäädä duunin vuoksi välii.

Mä en käsitä miten sä jaksat jos et aamulla syö mitään... No jaa, kaikkeen tottuu. Mies on kans sellanen jolle ei maistu aamuisin ruoka ja turhaan mä sille mitään tyrkytän, heittää mut pihalle pian. :) Ite oon kiukkunen ku ampiainen jos oon tosi nälkänen eikä sitä kato kukaan, en edes minä ite...

Ite oon joskus töihin ottanut rahka/funlight/banaanipirtelön välipalaksi. Kaikki vaan "survaimella" sekasin. En tiedä kuinka kohdallaan ravintoarvot sun muut on, kannattaapi kokeneemmilta kysellä mutta eipähän verensokeri pääse laskemaan. :D

Zone-sarja -42%
Emmah sanoi:
Itse varmaan tuossa tilanteessa koittaisin päivän mittaan vedellä protsku/kaurahiutale -drinkkejä. Esim. US:n ProteinXL vaniljan makuisena, johon sekoittaa ~desin kaurahiutaleita, niin ei tarvitse kuin vesi lisätä ja kietaista huiviin ja hyvää on! Kaurahiutaleita tms. suosisin siksi, että pitävät nälkää poissa vähän paremmin kuin joku hedelmä. Hedelmään verrattavissa on joku piltti-hedelmä/marjasose, jonka kans lusikoi aika pikaseen suuhunsa. Samaten nuo ateriankorvikkeet taitavat kyllä aina jugurtit voittaa, eri asia haluaako sellaisen sitten sotkea itse vai ostaa valmiina.

Mitenkäs noi kaurahiutaleet olis heran kanssa? Ja vaikka pikkusen jotain makua antamaan, vaikka ihan vähän kaakaojauhetta? :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom