Hyviä lenkkeilyreittejä Oulussa

libelinha

VIP
Kuten otsikko kertoo, niin voisiko joku ystävällinen immeinen kertoa hyviä lenkkeilyreittejä Oulusta ja eritoten Kaukovainion alueelta? Itse olen juuri muuttanut tänne ja eikä mulla ole mitään hajua millaisia reittejä täältä voisi löytyä. Avusta olisin erittäin kiitollinen :worship: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaukovainion kuntorata kiertää kaukovainion lähellä. Hyvä kuntorata kesäisin, talvella siihen on vedetty latu. Rataa pitkin pääsee lenkkeilemään vaikka raksilaan päin tai noin 15km:n pituiselle "kunnon lenkki" -radalle.

Kuntoradalle pääsee mistä puolen kaukovainiota tahansa aika vaivattomasti, kato kartasta radan sijainti :)

Kaukovainiollahan menee loistavat pururadat ja näin talvisin lähdet kiertämään pyöräteitä Kastellin suuntaan. Itse kiersin syksyllä (tai siis kalenterin mukaan talvella) kun pururata oli jäässä/epätasainen n. 10 km lenkin, joka palaa takaisin Ouluhallin kulmilta. Minkälaista lenkkiä heität? Jos lyhyempää teet niin suuntana Kaakkuri..

on se nyt perkele jos ei saa jalkoja alleen ja lähde juokseen ja kikkaileen omia reittejään vaan täytyy tulla nettiin kaikki kyseleen... Sori, oli pakko sanoo :jahas:

Miten olisi vaikka niin, että mä oon alta kuukauden asunut täällä ja mulla ei oo mitään hajua, että missä on mitäkin ja mistä sen löytäisi. Sori vaan, oli pakko sanoa :jahas: .

Tätä kaukovainion kiekkaahan on hyvä kiertää jos jalat vaan kestää tiellä juosta. Kierros on jotaki 3-4 km pitkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom