Hyviä kreatiini tuotteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nökö
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helouta, Nökö! Voit klikkailla noita sponsoreiden mainoksia ja valita sieltä lompakolle sopivan kreatiinin. Itse käytän Fastin kreatiinia, mutta muutkin on varmasti ihan ok-tuotteita.

-OFFTOPIC-

Tomilla on pakko olla läppäri vessassakin, kun vastaus kysymykseen kuin kysymykseen tulee alle 5 min, oli kysymys sitten esitetty milloin tahansa. Hurja mies.

Suosittelen All Starsin Zell Tech II:sta. Kreatiinin lisäksi tuote sisältää glutamiinia, jotain vitamiineja jne.. Mukaan lisätty hiilarit imeytymisen varmistamiseksi.

Saattaa toki olla hiukan hintavaa, mutta ainakin itse todella huomasin tehon. Saatavilla ainakin Lisäravinnepalvelusta/BodyStoresta..

-Sumu

Kauas on pitkä matka.

Kreatiini

Kaikki tuotteet jotka sisältävät 100% kreatiini monohydraattia ovat ihan yhtä tehokkaita, niissä ei ole mitään eroa tuon kreatiinin osalta. Ainut ero voi olla puhtaudessa eli seassa saattaa olla pieniä määriä epäpuhtauksia jotka tulevat valmistusprosessista mutta en tiedä onko niillä käytännön merkitystä. Tehtaita jotka valmistavat kreatiinia ei ole montaa olemassa, joten eri tuotemerkkien takana saattaa olla saman tehtaan kreatiinia. Sitten on tuotteet missä on muutakin ainetta kuin kreatiinia kuten esim. dextroosia parantamassa kreatiinin hyväksikäyttöä. Näistä sekoituksista on paha mennä sanomaan mikä on parasta. Sitten on vielä muitakin Kreatiineja kuin monohydraatti esim. kreatiini pyruvaatti ym. Niiden tehosta en osaa sanoa mitään kun en ole kokeillut. Minulla toimii kreatiini monohydraatti veden kanssa nautittuna niin hyvin ettei ole ollut tarvetta kokeilla muita vaihtoehtoja. Joten pelkkä kreatiini monohydraatti ilman mitään sekoituksia on minun suositukseni.

minulla on paketti fastin kreatiinia jonka muutaman kuukauden käytön jälkeen totesin lähes hyödyttömäksi... käytin kyllä sitä 5-7g palautusjuoman yhteydessä mutta enpä kyllä huomannu vaikutuksia. mitälie pottujauhoja sekin paketti sit sisälsi...

Originally posted by Tuomo
minulla on paketti fastin kreatiinia jonka muutaman kuukauden käytön jälkeen totesin lähes hyödyttömäksi... käytin kyllä sitä 5-7g palautusjuoman yhteydessä mutta enpä kyllä huomannu vaikutuksia. mitälie pottujauhoja sekin paketti sit sisälsi...

mulla on fasti potkinu ihan hyvin (joku aikasempi nimetön taas ei..) mut se juju oli ottaa sitä kreatiinia _tarpeeksi_, itellänikään ei tuo 5-7g joka toinen päivä vaikuttanu mitään. mut kun otin alkuun tankkauksen 15-20/pv viikon ajan ja sit 10g päivä ni kyl todellakin toimii! :D

Originally posted by Tuomo

Koitapa pari kuukautta joka päivä tuo 5-7g ja tee sitten vasta tuomio. Tuo ei riitä kun silloin tällöin ottaa.

Originally posted by Ripe
Koitapa pari kuukautta joka päivä tuo 5-7g ja tee sitten vasta tuomio. Tuo ei riitä kun silloin tällöin ottaa.

jeps kokeilin aluksi joka mutta sitten kuulin että se ei vaikuttas mitenkään ja vaan joka toinen päivä riittäs... no jokatapauksessa, no effect

Mä en ole nyt vähään aikaan käyttänyt ollenkaan ja koetan jonkun ajan päästä viimeisen kerran niin että aloitan sillä kuuluisalla tankkausjaksolla ja todella joka päivä tulee tietty määrä kreaa vedettyä.
Jossei sittenkään sen kummempaa hyötyä ilmene kehityksessä (ja en tarkoita nestekertymää) niin lopetan homman. Nythän olen käyttäessäni ottanut 5-10g ennen treeniä ja 5-10g treenin jälkeen, en muina päivinä kuin treenipäivinä. Ja hyvin on kulkenut mutten huomaa mitään eroa esimerkiksi nyt kun en ota. Uskon kyllä periaatteessa tuotteeseen, mutta jos hyöty on kovin marginaalinen en viitsi rahoja siihen tärvätä.

SF:n kreatiinit on aika pop. Ei oo kovinkaan kalliita ja etenkin SF:n kreatiini dekstroosi on ihan hyvää ku se on maustettu vanilliinilla. Eipä sillä oo mitään väliä minkä merkkistä kreatiinia sä ostat, se on samaa paskaa vaan eri paketissa.:)

Omalta kohdaltani täytyy sanoa, että ainakin tuo Fastin kreatiini on toiminut itelläni todella hyvin. Joka toinen kuukausi ON, joka toinen OFF. Tällä periaatteella olen tähän asti taapertanut, eikä aikomuksia ole vaihtaa... :)

Mulla viimeks nutriplussaa :p nyt ostin FASTin.
Toivottavasti toimisi paremmin...
(tällä kertaa kunnon tankkaus ja senkin jälkeen isoolla kauhalla)

Jaa muuten: Ei hemmetissä kannata ostaa mitään kreatiinituotetta missä on dextroosi jo valmiina. Tulee 'hiukan' ylihintaa tuotteelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom