Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo muka halpa? Olen nähnyt halvempia Citymarketissa normaalihintaisina.
- Lidl
- Pähkinäsekoitus
- 1.99€/200g
- 15.10 - 21.10
:hyvä:
Onko t-paidat hyvä kuidunlähde?olisit nyt samaan pakettiin heittänyt lidlis olevat hyvät salipaita tarjoukset 2kpl normaaleja valkosia t paitoja 5e.
Minä ostin niitä tänään kaksi pakettia. Pesaisin koneessa ja nyt ne ovat pyykkinarulla. Vaikuttaa kohtuullisen hyvältä puuvillalaadulta.olisit nyt samaan pakettiin heittänyt lidlis olevat hyvät salipaita tarjoukset 2kpl normaaleja valkosia t paitoja 5e.
S-marketista ostin äsken 1,5 litran maitotölkkejä hintaan 1,11€. En huomannut katsoa, että kuinka pitkään tarjous on voimassa vai onko jopa pysyvä hinta.
Onko ne niitä sellaisia kireitä ja joustavia vai sellaista materiaalia ku esim. nuo perus fruit of the loom (?, en muista mitä ne oikeesti oli :D) sellasia telttamaisia, joiden m-koon hihat on 50cm tumpuille tarkotettu? Vähä ooteeksi menee kyllä siinä mielessä että ravintopuolella tää thread mutta jospa mua ei rankaistaisi..Minä ostin niitä tänään kaksi pakettia. Pesaisin koneessa ja nyt ne ovat pyykkinarulla. Vaikuttaa kohtuullisen hyvältä puuvillalaadulta.
27.10 asti eldorado ananas säilykkeet 0.49e siwassa (viipaleet, palat, murska)
Eilen tuli ostettua 20 purkkia murskaa ja 4 purkkii jo menny rahkaan sekotellen.
En tiedä onko muissa, mutta Lahdessa launeen citymarketissa "torni" halpis (euroshopper?) tonnaria oli alle 3e. Ei jää paljoa hintaa kyllä purkkia kohti. Ja tässä "tornissa" oli aika monta purkkia, tais olla 5-6kpl ainaki.
Juu 6 purkkiahan tossa on ihan kelpo kamaa 2,9e. On tullut tuokin tarjous hyödynnettyä muutamaan otteeseen.
Paloina vai sitä sörsseliä missä on jauhettu duunareiden hanskatki?
Ne jäivät vielä narulle, mutta kokeilen varmaan tänään tai viimeistään huomenna, kun menen treeneihin.Onko ne niitä sellaisia kireitä ja joustavia vai sellaista materiaalia ku esim. nuo perus fruit of the loom (?, en muista mitä ne oikeesti oli :D) sellasia telttamaisia, joiden m-koon hihat on 50cm tumpuille tarkotettu? Vähä ooteeksi menee kyllä siinä mielessä että ravintopuolella tää thread mutta jospa mua ei rankaistaisi..