Hyvät tarjoukset!

DieHard

Banned
Tällänen otsikko vois olla hyödyllinen! ;)

- Kauppa ?

- Tuote

- Hinta/grammat

- Mistä-Mihin ?

Ja aloitetaan!

- Lidl

- Pähkinäsekoitus

- 1.99€/200g

- 15.10 - 21.10

:hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Lidl

- Pähkinäsekoitus

- 1.99€/200g

- 15.10 - 21.10

:hyvä:

JEES oonki ootellu että ne taas iskee ton tarjouksen. Kiitti tiedosta, nelistän pää kolmantena puujalkana ostamaan taas hyllyt tyhjiksi ;)

27.10 asti eldorado ananas säilykkeet 0.49e siwassa (viipaleet, palat, murska)

Eilen tuli ostettua 20 purkkia murskaa ja 4 purkkii jo menny rahkaan sekotellen.:rolleyes:

olisit nyt samaan pakettiin heittänyt lidlis olevat hyvät salipaita tarjoukset 2kpl normaaleja valkosia t paitoja 5e.

S-marketista ostin äsken 1,5 litran maitotölkkejä hintaan 1,11€. En huomannut katsoa, että kuinka pitkään tarjous on voimassa vai onko jopa pysyvä hinta.

olisit nyt samaan pakettiin heittänyt lidlis olevat hyvät salipaita tarjoukset 2kpl normaaleja valkosia t paitoja 5e.
Minä ostin niitä tänään kaksi pakettia. Pesaisin koneessa ja nyt ne ovat pyykkinarulla. Vaikuttaa kohtuullisen hyvältä puuvillalaadulta.

S-marketista ostin äsken 1,5 litran maitotölkkejä hintaan 1,11€. En huomannut katsoa, että kuinka pitkään tarjous on voimassa vai onko jopa pysyvä hinta.

Lidlissä litran maitotölkki 0,75€, eli 1,5 litraa maksaa 1,13€. Tämä on jopa ihan normaalihinta maidolle Lidlissä. :)

Minä ostin niitä tänään kaksi pakettia. Pesaisin koneessa ja nyt ne ovat pyykkinarulla. Vaikuttaa kohtuullisen hyvältä puuvillalaadulta.
Onko ne niitä sellaisia kireitä ja joustavia vai sellaista materiaalia ku esim. nuo perus fruit of the loom (?, en muista mitä ne oikeesti oli :D) sellasia telttamaisia, joiden m-koon hihat on 50cm tumpuille tarkotettu? Vähä ooteeksi menee kyllä siinä mielessä että ravintopuolella tää thread mutta jospa mua ei rankaistaisi..

En tiedä onko muissa, mutta Lahdessa launeen citymarketissa "torni" halpis (euroshopper?) tonnaria oli alle 3e. Ei jää paljoa hintaa kyllä purkkia kohti. Ja tässä "tornissa" oli aika monta purkkia, tais olla 5-6kpl ainaki.

En tiedä onko muissa, mutta Lahdessa launeen citymarketissa "torni" halpis (euroshopper?) tonnaria oli alle 3e. Ei jää paljoa hintaa kyllä purkkia kohti. Ja tässä "tornissa" oli aika monta purkkia, tais olla 5-6kpl ainaki.

Juu 6 purkkiahan tossa on ihan kelpo kamaa 2,9e. On tullut tuokin tarjous hyödynnettyä muutamaan otteeseen.:rolleyes:

Liidelissä oli naudan jauhelihhoo ~2e /pkt, kai se pikkasen halvempaa on. Normaalisti 2,5e, 0,4e halvempaa kuin muistaakseni prismassa norm. hintaisenakin. Tuli pitkästä aikaa käytyä siis liidelissä... :D

Paloina vai sitä sörsseliä missä on jauhettu duunareiden hanskatki?

Hiutaleina ovat, saa jäädä mun puolesta hyllyyn. Kerran noita oon ostanut ja kuukauden aikana saanut kolme tuhottua.. laatta melkein lentänyt, järkyttävää paskaa :D

Lidlissä kanssa botarien mustakulta elikkä pepsimus maximus 1,89e/2 pack. Go Go Go.

Onko ne niitä sellaisia kireitä ja joustavia vai sellaista materiaalia ku esim. nuo perus fruit of the loom (?, en muista mitä ne oikeesti oli :D) sellasia telttamaisia, joiden m-koon hihat on 50cm tumpuille tarkotettu? Vähä ooteeksi menee kyllä siinä mielessä että ravintopuolella tää thread mutta jospa mua ei rankaistaisi..
Ne jäivät vielä narulle, mutta kokeilen varmaan tänään tai viimeistään huomenna, kun menen treeneihin.

prismassa ei o ees alennuksessa ni 4x2litraa pepsiä tai maxia hintaan 5,60e. siitä pantit pois niin 8litralle koituu hintaa se 4euroa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom