Hyvästi Hifi-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
HIFI yhdistyy MikroBittiin
Sanoma Magazines on päättänyt yhdistää Hifi- ja MikroBitti- lehdet joulukuusta alkaen. Samalla MikroBitti uudistuu ja laventaa sisältöään kodin viihde-elektroniikan alueella. Hifi-lehden tilaajat tulevat saamaan lisätietoa asiasta henkilökohtaisella kirjeellä marraskuun alussa.

Aika alamäkeähän tuo lehti viimeisen vuoden verran menikin, luulin välillä lukevani Mikrobittiä. Siksi lopetin tilauksenkin noin vuosi sitten ja jatkossa ei tarvitse ostaa edes irtonumeroita.

Hifi-lehti oli hyvää luettavaa vielä pari vuotta sitten ja silloin taisin lopettaa lehden tilaamisen.

Ei enään antanut mitään sellaista tietoa, mitä olisi itse tarvinnut.

Itse lukaisin tuosta viime viikolla ja tosiaan pari viimeistä vuotta lehti meni alamäkeen ja kovaa. 10 vuotta sitten lehti oli aikalailla sellainen mistä itse pidin.
Saa nähdä mitä uusi Hifi-maailma lehti tulee pitämään lopulta sisällään. Jos lupaukset pitää lehti 'oikeana Hifi-lehtenä' pitää paikkansa, niin pitää tilata kys. lehti.

Jooteli joo, tilaajillehan taitaa tulla ilmaiseksi tuo ensimmäinen numero? Tuskinpa tulee jatkettua tilausta - ilman tätä ilmoitustakin ajattelin lopettaa sen tilauksen. Onneksi on internet niin pysyy jotenkin ajan tasalla, vaikka olihan se kiva katsella niitä Martin Loganin kuvia hifi-lehdestä samalla kun istui sontimassa... MB:n tilausta en ole ajatellut edes vitsillä.

Heh, Kaj Laaksonen siirtyi pelit-lehdestä Hifi-lehteen kun pelit eivät enää kiinnostaneet. Nyt se hiljalleen vajoaa samaan kuoppaan ;) Mbitti nakittaa sen arvostelemaan kaikki lehden pelit ;)

Sontalukemistoon kannattaa valkata hivilehden sijaan stereophilen vuoden tilaus, hintaa per lehti tulee n. 2euroa (ovh. kaupssa jotain á 8-9e).

No hifi maailma meni täälläkin tilaukseen. Toi lehtien yhdistäminen ei ainakaan mua nappaa.Toki katson millainen se näytenumero on kun se kerran ilmaisena luukusta tipahtaa.

Mulle on vähän aikaa tullu hifi lehti. On kyllä turhin lehti mitä oon tilannu, jossain kotiteatteri innostuksessa:david:.
Jos tilaus loppuu muutoksen yhteydessä, niin hyvä vaan, ei joudu ite lopetaan.

Hifi ja tietokone jutut kuitenkin luen netistä jos oon jotain ostamassa, eikä parintonnin kajareiden mainoksia lehdestä jaksa lukea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom