• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Hyvä parturi Oulusta?

Tuli tuosta kaljuuntumisthreadistani mieleen, että olisi ilmeisesti aika koettaa eri parturia vielä kun hiuksia päässä on muokattavaksi asti.

Missä siis löytyy parhaat parturit Oulusta? Siis tarkoitan sellaista että osaa leikata senkin perusteella kun sanoo että leikkaa sellanen mikä mulle vois sopia. Ja muutenkin toiveita osataan toteuttaa realismin rajoissa.
Hintaa ei tarvis olla niin paljoa, että tuntee itsensä ryöstetyksi maksun jälkeen.

Hinta-laatu suhteelta Alppiparturi tulee ensimmäisenä mieleen. Miesten hiustenleikkaus 16e, ja jälkeen oon tosi tyytyväinen. Sama homma Parturi - Kampaamo Sarassa on 26e, eli jos rahasta on kiinni niin Alppiparturi on hyvä vaihtoehto.

La Felicita on iha jees, siinä keskustassa samassa rakennuksessa kuin Säästöpankki. Opiskelija-alennus löytyy, sillä hinta jotain vajaa pari kybää. Stockmannin 3.kerroksen parturit myös laadukkaita, mutta taitaa olla jotain 25€ (taino samaa luokkaahan tuo LF on kans ilman alennusta).

Ikä
44
Itse olen käyttänyt ja ollut todella tyytyväinen keskustassa sijaisevaan Hiusten Maailmaan. Ja aion myös jatkossakin suosia heidän palveluitaan. Hintaa miesten hiustenleikkuulla on ollut jtn 20e
:5:

Sarat on kans hyviä ja nuorekkaita partureita. Noitahan tuntuu nykyisin löytyvän Oulusta joka paikasta, keskustassakin taitaa olla 3. Viimeksi kävin uusimmassa Non-stop parturissa Halosen vieressä.

Täytyy kyllä kehua noita Sara-partureita. Leikkaus oli 26€, mutta hintansa väärti. Samoilla ohjeilla edellinen parturi kyni hiukset suunnilleen kokonaan, eikä sillä ollut mitään hajua mitä halusin. Tuolla taas sain just sellaisen letin kuin halusin ja parturi osas leikata niin, ettei ne lovetkaan paista kilometrin päähän. Tästä alasta kyllä voi todeta että naiset osaa paaaljon paremmin kuin miehet, ainakin noin yleensä.

Lycanth

Banned
Ikä
33
Sanokaas missä päin oulussa värjätä parta ja saako jostain oikean parran ajon veitsellä?

Ikä
39
Asemankadun Hiusten Maailmaa suosittelen minäkin, en ole moneen vuoteen missään muualla käynyt. Ja aina samalla kaavalla mennään, istun penkkiin ja sanon että keksippä jotain uutta. Ja hyvä tulee joka kerta :thumbs:

Soulwomanissa (työkkäristä yks kortteli heinäpäähän päin) oon pari kertaa käyny ja erittäin positiivinen kuva jääny. Miehille omat loosit, joista löytyy playboyn viimeset 8 vuosikertaa :P, aku ankat ja TM.
Ne kaks parturia jotka mua on käsitelly osas asiansa hyvin.
Plussana myös loistavasti toimiva ajanvaraus netissä.
Ainoa miinus on suht suolanen hinta opiskelijalle, jotai 26e miehille.
Tämän vuoksi tullut taas käytyä Ponnarissa :)

Ikä
39
Kaupunki
Oulu
Asemankadun Hiusten Maailmaa suosittelen minäkin, en ole moneen vuoteen missään muualla käynyt. Ja aina samalla kaavalla mennään, istun penkkiin ja sanon että keksippä jotain uutta. Ja hyvä tulee joka kerta :thumbs:
Tätä kompataan. Hiusten maailmassa tulee yleensä käytyä jos käy oikeassa parturissa. Palvelu on mukavaa ja tulos on aina miellyttänyt. :thumbs:

Hiusten Maailma

Tästä alasta kyllä voi todeta että naiset osaa paaaljon paremmin kuin miehet, ainakin noin yleensä.
Eikö se ole juuri toisinpäin, miehillä parturin hommat ovat yleensä kutsumusammatti :D Itse olen ainakin saanut hyvät hoidot eikun siis leikkaukset puppeliskavereilta.

Eikö se ole juuri toisinpäin, miehillä parturin hommat ovat yleensä kutsumusammatti :D Itse olen ainakin saanut hyvät hoidot eikun siis leikkaukset puppeliskavereilta.
2 eri miesparturia on multa hiuksia leikannu, molemmat useamman kerran (laiska kun oon heti vaihtamaan parturia, mikäli se on lähellä). Muut leikkaajat onkin sitten ollu naispartureita ja ainakin omien kokemusten perusteella tuntuu että naiset niitä ohjeita paremmin tajuaa.
Esim. sivulta ja takaa lyhyeksi, jätä ylös enemmän että saa hiukset koko matkalta pystyyn. Miehellä tehty versio muistuttaa jotain jenkkisiiliä, kun taas nainen ymmärtää heti että millaset hiukset ja leikkaustapakin on jotain muuta kuin pelkkä kone... ;)

Parturi-kampaano Vip Isollakadulla, en todellakaan suosittele jos haluaa että niitä hiuksia jää jokunen jäljellekin. Itelläkin alkaa jo toi hiusraja kadota taakse ja tämä vie viimesetkin. Oli ensimmäinen ja viimenen kerta. Hintaa oli 18€ opiskelija-alennuksen kanssa.