Hyvä nyrkkeilyseura stadissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens taas. On tullu väännettyä yhtä sun toista lajia, ja viime aikoina on alkanu nyrkkeliy kiinnostamaan. Mikä on hyvä seura, jossa pätevä(t) valmentaja(t)? Perus lyöntitekniikka on mun mielestä ihan kuosissa. Tai sit ei. Paha mennä sanoo:jahas: Mut sanotaan nyt näin, että pitäisi päästä tehokasta ja intensiivistä nyrkkeilyä harrastamaan. Alotanko jonku peruskurssin? Sitä vaan pelkään, että joutuu treenaa joidenki avuttomien poikien ja tyttöjen kanssa joiden löyntikokemus on varjonyrkkeily Rocky 3:en jälkeen vessan peilin edessä. Eli kuitenki sen verran osaan jo nyrkkeillä, ettei tarvii ihan alottelijioden kanssa sparrata.. valaiskaa mua.

THNX, Huhtis

Morjens taas. On tullu väännettyä yhtä sun toista lajia, ja viime aikoina on alkanu nyrkkeliy kiinnostamaan. Mikä on hyvä seura, jossa pätevä(t) valmentaja(t)? Perus lyöntitekniikka on mun mielestä ihan kuosissa. Tai sit ei. Paha mennä sanoo:jahas: Mut sanotaan nyt näin, että pitäisi päästä tehokasta ja intensiivistä nyrkkeilyä harrastamaan. Alotanko jonku peruskurssin? Sitä vaan pelkään, että joutuu treenaa joidenki avuttomien poikien ja tyttöjen kanssa joiden löyntikokemus on varjonyrkkeily Rocky 3:en jälkeen vessan peilin edessä. Eli kuitenki sen verran osaan jo nyrkkeillä, ettei tarvii ihan alottelijioden kanssa sparrata.. valaiskaa mua.

THNX, Huhtis

Winsun ja bullin kanssa kisikseen.

Hyväksi todettuja (IMO):

Helsingin Tarmo:
http://www.helsingintarmo.fi/nyrkkeily/

Näistä vaihtoehdoista perinteisin, vanha "työväen" nyrkkeilysali Hakaniemessä. Tuottanut tämän tästä Suomen huippuja. Kausimaksu
on muistaakseni 50 €, ja salilla voi käydä treenaamassa aina niin kauan kuin Paasitorni on auki (eli viikolla aamukahdeksasta eteenpäin, jos haluaa vaikka vetää välinetreenejä itekseen).

Stadi boxing

http://www.pp.htv.fi/rkopra/main.htm

Helsingin urheiluseura

http://www.sporttikuja.fi/helsinginurheiluseura.html

Laadukas itähelsinkiläinen vaihtoehto

Onko nyrkkeilyssä edes samanlaisia "alkeiskursseja", kuin muissa lajeissa? Noista kotisivuista yritin vilkuilla, eikä silmiin osunut yhdessäkään mahdollisista alkavista alkeiskursseista.

Morjens taas. On tullu väännettyä yhtä sun toista lajia, ja viime aikoina on alkanu nyrkkeliy kiinnostamaan. Mikä on hyvä seura, jossa pätevä(t) valmentaja(t)? Perus lyöntitekniikka on mun mielestä ihan kuosissa. Tai sit ei. Paha mennä sanoo:jahas: Mut sanotaan nyt näin, että

Jos et ole saanut lyöntitekniikasta koskaan asiantuntevaa opetusta, niin 90% varmuudella lyöt päin viddua. Vaikka itse luulisit lyöväsi hyvin. Ei pahalla, mutta näin se vaan on. Kaiken maailman snagarielvikset kun tulee peruskursseille, niin yleensä koko paketti menee täysin uusiksi, vaikka olisivat jo mitä "koivukujankingejä". Jos pelkästään perusnekkailua haluat, niin myös itse Tarmoa suosittelen.

Olen itsekin yrittänyt kerätä rohkeutta ja mennä Tarmolle, mutten ole saanut mitään aikaiseksi. Mitähän ne mahtaa ajatella 37 v. "ukosta", joka haluaa hyvää kuntoa ja sparrailla sopivasti.
Ehkä tässä painon pudotessa ja kunnon kohotessa uskaltaa/kehtaa ottaa itseään niskasta kiinni ja raahata perseensä tarmolle. Välimatka on ainakin passeli, 800 m ;-))
Nyt olen mätkinyt kisiksessä säkkiä ja palloa. Myös pikku sparrailua on tullut harrasteltua.

PS. Sopiva sparri on sellaista, ettei verenmaku suussa yritetä tyrmätä toista, mutta lyöntien pitää olla sellaisia, ettei niitä viitsi imuroida huvikseen.

Jos et ole saanut lyöntitekniikasta koskaan asiantuntevaa opetusta, niin 90% varmuudella lyöt päin viddua. Vaikka itse luulisit lyöväsi hyvin. Ei pahalla, mutta näin se vaan on. Kaiken maailman snagarielvikset kun tulee peruskursseille, niin yleensä koko paketti menee täysin uusiksi, vaikka olisivat jo mitä "koivukujankingejä". Jos pelkästään perusnekkailua haluat, niin myös itse Tarmoa suosittelen.

Tää taitaa olla karu totuus.. ehkä mä sit vaan oon aina pitäny itteeni vitun kovana ja taitavana jätkänä ----> kadulla. Mutta jos kehään joutuisin hanskat räpylässä ja nyrkkeilysäännöillä, niin todennäköisesti saisin turpaan, niin että soi ja paukkuu. Joten taidanpa tästä mennä sit ihan suoraan to square one ja aloittaa joku alkeiskurssi, mutta kysymys kuuluu: MISSÄ??

Meet rohkeasti sinne Tarmolle ja sanot että haluat treenaamaan. Treenit alkaa arkisin viideltä. Siellä on semmoinen Ilmo -niminen vanhempi herrasmies, joka käskee sua vetämään kamat päälle ja treenaamaan. Ei tartte mitään kursseja. Koutsit ja vanhemmat opettaa.

Olen itsekin yrittänyt kerätä rohkeutta ja mennä Tarmolle, mutten ole saanut mitään aikaiseksi. Mitähän ne mahtaa ajatella 37 v. "ukosta", joka haluaa hyvää kuntoa ja sparrailla sopivasti.

Ajattelevat, että tervetuloa.

PS. Sopiva sparri on sellaista, ettei verenmaku suussa yritetä tyrmätä toista, mutta lyöntien pitää olla sellaisia, ettei niitä viitsi imuroida huvikseen

No sitäpä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itekin ajattelin liittyä tohon tarmoon kun lähiaikoina olen muuttamassa tohon lähistölle. Sellaiset harkat jossa sais edes vähän vetää omaan tahtiin kiinnostaisi, valmentajan luvun mukaan punnertaminen ei kiinnosta

itekin ajattelin liittyä tohon tarmoon kun lähiaikoina olen muuttamassa tohon lähistölle. Sellaiset harkat jossa sais edes vähän vetää omaan tahtiin kiinnostaisi, valmentajan luvun mukaan punnertaminen ei kiinnosta

Taitaa olla aika vähissä tollaset harkat. Epäilen, että kovin monella seuralla (lajista riippumatta) ei ole resursseja/mielenkiintoa järjestää treenejä joissa aloittelijat harrastelisivat (edes osan aikaa) omin päin. Vapaat sparrit ym. on sitten eri asia.

Jäsenmaksun maksettua / 2€ kertamaksulla sinne voi mennä ihan omallakin porukalla treenailemaan. Valmennus on kuitenkin ainoa tapa oppia asiat kunnolla.

EDIT: niin siis voi mennä silloin kun siellä ei ole muita treenejä.

tottakai meinasin treeneissäkin käydä. Sellainen armeijatyylinen juoksuttaminen vain ei innosta, osaan pitää kuntoa yllä itsekin

Jäsenmaksun maksettua / 2€ kertamaksulla sinne voi mennä ihan omallakin porukalla treenailemaan. Valmennus on kuitenkin ainoa tapa oppia asiat kunnolla.

EDIT: niin siis voi mennä silloin kun siellä ei ole muita treenejä.

Ilmeisesti treenaat kyseisellä salilla?

Jos treenaat, niin jaksatko kertoa normaalin treenin kulun? Joku alkujumppa, varjoa, pistareita, sparria, loppujumppa?

Koska kukaan ei kysynyt niin vastaan. Stadi Boxingin treenit:
Alkujumppa/lämmittely noin 20 minuuttia. Sitten viisi erää vapaata harjoittelua ja sitten paritekniikkaa. Tämän jälkeen kuntopiiria yksi kierros eli joku 15 minuuttia ja lopuksi 10-15 minuuttia lämmittelyä. Alkujumpan jälkeen voi myös sparrata loppuajan, jos siltä tuntuu. Koko roska 1.5 tuntia.
Mukana on myös vanhempaakin jengiä ja treenit on jaoiteltu kuntonyrkkeilyyn ja kilpanyrkkeilyyn. Erona lähinnä se, että jälkimmäisessä treenataan enemmän tekniikkaa ja jumpataan vähemmän.

Ilmeisesti treenaat kyseisellä salilla?

Jos treenaat, niin jaksatko kertoa normaalin treenin kulun? Joku alkujumppa, varjoa, pistareita, sparria, loppujumppa?

Jepulis. Mm. siellä. Käyn tosin muuallakin sparrailemassa vanhojen partojen kanssa, normaalitreeneihin ehtii ehkä kerran, pari viikossa. Sen takia on hyvä että Tarmonkin sali on auki koko päivän, jos vaikka löytää treenikavereiden kanssa muun sopivan yhteisen ajan.

1. Alkuverryttely (verryttely, varjot, jne...)
2. Paritekniikka/ sparri / muu tekniikkaharjoitus
3. Laitetreenejä / yhteistä rääkkiä
3. Loppuverryttelyt (lisää iskuja peilin edessä, hyppynarut/ joillekin pistepalloa vatsat, selät, venytykset)
4. Suihkuun (koko treenin keston. 1.5 h)

Kuntonyrkkelytreenit on erikseen. Sama juttu kuin Cthulhulla.

Stadi Boxing stadikalla vaikuttaa ihan jees paikalta. Onko tuo Risto Kopra minkälainen kaveri? Tuolla näyttäis harj.ajat olevan ti,to,pe 16.30-18. Sinnekkö vaan mukaan? Ei paljo kuntonyrkkeily kiinnosta, vaan lähinnä tuo tekniikan hiominen ja sparraus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom