Hyvä leffa teattereissa NYT!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 123jippo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ainakaan löytäny vastaavaa ketjua, jossa olisi suosituksia hyvistä leffoista pyörimässä teatterissa juuri nyt eli perustimpa tämän ketjun. Jos vastaa kuitenkin jo löytyy niin voi toki siirtää jo olemassaolevan jatkoksi.

Eilen kävin kattoo upean leffan: Enkelit ja demonit. Pääosassa Tom Hanks, kesto melkeen 2,5h. Minusta parhaita mitä olen nähnyt aikoihin, ei huomannut ajankulua yhtään.

The Hangover. Paras komedia varmaan pariin vuoteen, pituutta taitaa olla se perinteinen 1h 30min. Loistava pätkä kaikin puolin.

Enkeleistä ja demoneista en tiedä mutta ainakin da vinci koodi oli meikäläisen mielestä (kirjan jälkeen katsottuna) pettymys.

The Hangover on tosiaan tykki komedia (kesto on itse asiassa 1:42). Saa kyllä nauraa useampaan otteeseen. Parhautta on ne kuvat lopputekstien yhteydessä.

The Hangover. Paras komedia varmaan pariin vuoteen, pituutta taitaa olla se perinteinen 1h 30min. Loistava pätkä kaikin puolin.

Enkeleistä ja demoneista en tiedä mutta ainakin da vinci koodi oli meikäläisen mielestä (kirjan jälkeen katsottuna) pettymys.
Itekkään en tykänny tosta Da Vinci koodista ihmeemmin, mutta toi enkelit ja demonit oli kyllä ihan hyvä. Hangover myös paras komedia vähään aikaan :hyper:

Toi Enkelit ja Demonit kannattaa katsoa koneelta, DVD:ltä tai jollakin mulla, jolla voi kelata ja pysäyttää. Wikipedia kannattaa myös olla vieressä, jos juttu alkaa mennä yli oman sivistyksen. Hyvä elokuva, kun jaksaa hiukan ajatella leffan mukana. Ei tosiaankaan mikään aivotnarikkaan -kokemus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom