Hyvä Fysioterapeutti/Fysioterapia Paikka Rovaniemeltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiceEne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Onko rovaniemen pakkislaisilla tiedossa hyvää fysioterapia paikkaa mihin mennä vamman sattuessa.

2viikkoa sitten työpaikalla kuului selästä vasemmalta lapaluun kohdilta Naps kun olin vähän kyyryssä ja tein äkäisen kiertoliikkeen, välitön kipu alkoi, parani vähän 2-3päivässä kunnes kävin salilla, maastavedossa pienillä painoilla selkään tuli niin kovat kivut et en meinannut saada kenkiä jalkaan, reenit piti jättää kesken.

Kävin viime perjantaina lekurilla kun kipuilut vaan jatkui, diagnoosi oli kylkiluun subluksaatio eli vissiin kylkiluun kiinnityskohdan repeäminen/kylkiluun osittainen sijoiltaan meno ja lihasrevähdys tulee myös tämän seurauksena. Pientä kipua tuntuu vasemmassa kyljessä ja välillä rinnassa, myös alaselässä

Fysioterapiaan pitäis aika varailla ja noitahan on paljon, ei viitsis rahojaan huonollekaan hierojalle kuluttaa joten fysioterapiaa rovaniemellä käyttäneet pistäkääs vinkkiä.

PS. Onko jollekin tuo sama vaiva tuttu?

Tämä Osteopaatti Raimo Karjalainen kuulostais ihan pätevältä kaverilta hoiteleen selän kuntoon..

Täytyypä ottaa häneen yhteyttä..kirjoittelen miten tuo mun vaiva etenee

Salihommat on nyt ollu vähän jäässä 2viikkoa ja pelottaa et jos tuota selkää ei saa kuntoon niin se rokottelee reenejä paljon tulevaisuudessa mut ainahan nuo jotenkin saadaan kuntoon..ja jos ei niin sitten täytyy kivun kanssa reenata..mikä vielä ironista niin mun kovin lihasryhmä on selkä

Latest posts

Back
Ylös Bottom