Hyvä eiku paras kiropraktikko Tampereelta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rankavaivoja jälleen (fasettilukkoja pitkin selkää yms., erityisesti alaselkä on :kakka: ). Apu löytynyt tähän mennessä D.C. kiropraktikolta, mutta toiselta puolelta Suomea.

Eli osaisiko joku kertoa kuka on paikkakunnan kurko ko. aiheessa?

Muut asianmukaisesti koulutetut manipulaation hallitsevat myös saattaisi tulla kysymykseen (naprapaatti, OMT-fysiotetapeutti jne.).

Kiitos jo etukäteen :love: ....

Cervixnen sanoi:
Rankavaivoja jälleen (fasettilukkoja pitkin selkää yms., erityisesti alaselkä on :kakka: ). Apu löytynyt tähän mennessä D.C. kiropraktikolta, mutta toiselta puolelta Suomea.

Muut asianmukaisesti koulutetut manipulaation hallitsevat myös saattaisi tulla kysymykseen (naprapaatti, OMT-fysiotetapeutti jne.).

Kiitos jo etukäteen :love: ....
Kausen Kari on varsin pätevä.
Hämeenkadulla ottaa vastaan, Tammer- Tutkassa.

IsoDino sanoi:

Tuo porukka olikin tiedossa, mutta jos ei mitään ennakkotieoa ole niin melkoista arpapeliä valinta kumminkin on ; henkilöiden välillä on yleesnä aina jonkinmoisia eroja olipa koulutus kuinka homogeeninen tahansa ;)

Eli hyvä, hyvä...kiitoksia vihjeistä molemmille :worship: , lisää kokemusperäisiä mielipiteitä otetaan vastaan toki vastaan....

Mä oon käynyt tuolla Kausella ja sitä yleisesti pidetään kai parhaana. Kyllä se tuntui hommansa osaavan, verrattuna aikaisempaan tyyppiin jolla kävin. Mukava ja asiallinen tyyppi ja jaksaa vastailla kysymyksiin ja selittää suomeksi. Ainoa haittapuoli on se, että sille on hirveät jonot. Mun mutsi varas sille ajan pari viikkoa sitten ja joutuu odottamaan yli kuukauden. Muille pääsee yleensä samantien.

Hyvä kiropraktikko Tampereelta

Yksi parhaista on mielestäni DC kiropraktikko Jaakko Valli jolla on vastaanotto mm. Tampereella. Perehtynyt myös mm. kraniaaliterapiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom