Hyvää julkisuutta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jko

Iltasanomat uutisoi tänään näin:
Kaksi tunnetun turkulaisen ravintolan järj.miestä on tuomittu vankeusrangaistuksii asiakkaiden pahoinpitelystä.
Kovimman tuomion sai "ultimate-fighting"
lajissa kansainvälisesti menestynyt 31-vuotias
turkulaismies. 31-vuotias on voittanut lajissa kerran suomen mestaruuden ja ollut kaksi kertaa PM hopealla.Mies tuomittiin seitsemästä pahoinpitelystä 1v ja 8kk ehdottomaan vankeuteen.Miestä ei ole ennen vangittu rikoksesta.
Hyvää julkisuutta lajille, tietää taas mitä ihmiset puhuu kun harrastuksista kertoo..

Aika hyvin, että sai ehdotonta heti kättelyssä ja vielä, kun noi on poken hommissa tehty.....
Ilmeisesti niitä asiakkaita on rangaistu oikein huolella?!

Originally posted by Wintikka
Aika hyvin, että sai ehdotonta heti kättelyssä ja vielä, kun noi on poken hommissa tehty.....
Ilmeisesti niitä asiakkaita on rangaistu oikein huolella?!

Yhdelle oli tullut aivoruhje ja leukaluu murtunut.
ja olihan ne katkonut jonkun käden.

joo tällästä tapahtuu liian usein. juttu kun puhutaan vaikka uutisissa dopingista, ni aina tulee punttisalimiehet kuviin.

Onko noista tuomioista taustatietoa? Tapahtuivatko pahoinpitelyt toimiessa järjestyksenvalvojana? Se että työskentelivät portsareina ei vielä tarkoita että sattuivat työtehtävissä. Tapahtuivatko kaikki samalla kertaa vai onko kyseessä eri tapauksia? Saivatko pahoinpidellyt syytteitä tai tuomioita? Se joka pahoinpitelyssä eniten kärsii ei kuitenkaan välttämättä ole itse täysin syytön, monasti uhri on itsekin syyllistynyt ainakin lievään pahoinpitelyyn jos miettii tappeluita. Jos jollain on tietoa niin laittakaahan viestiä.
Ei todellakaan ole hyvää mainosta ja varmasti tuomio meni oikein, kiinnostaa vaan tietää lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa vaan ei kerrota kovinkaan tarkasti mitä on tapahtunut. Itse voin kuvitella tapauksen jossa asennevikainen portsari on käyttänyt aivan turhaan väkivaltaa lähes sammumiskuntoiseen asiakkaaseen. Toisaalta voin kuvitella tapauksen jossa 7 kaveria, joille portsari on järjestänyt porttikiellon, päättävät maksaa vapaa-ajalla kalavelkoja mutta taitava kaveri on niputtanut kaikki, oikeus katsoo kokemuksen ja taustat huomioonottaen kyseessä olleen pahoinpitely. Oikeasti juttu on varmaan jotain näiden esimerkkien väliltä, mutta en ole aikaisemmin kuullut tapauksesta.

tääkin threadi on näitä juttuja mitkä itse olisi pitänyt nähdä, koska näistä on turha puhua muuten.

oon usein nähny kun joku poke on tehnyt jotain mitä ei olis tarvinu. poket on muakin pyytäny mennä mukiloimaan jonkun, koska eivät itse ole siihen pystyneet. kyllähän sen ymmärtää: poken homma voi olla henkisestikin raskasta ja sitä paskaa sataa päälle. Marko Savolainen sanoi jossain lehdessä tuota samaa mitä just mainitsin. en sano että on vain huonoja pokeja, mut osa on aika vittuuntuneita hommaansa.

itekin olen ollut menossa tuohon hommaan.. pitäisköhän taas alottaa??

Suositut

Back
Ylös Bottom